Rahasta on tällä hetkellä tiukkaa ja Aamulehti on iso menoerä, mutta en tiedä kuinka osaisin päivän aloittaa ilman lehteä. Ajattelin iloisena että saan sentään opiskelija-alennuksen lehdestä kun syksyllä aloitan opiskelun, mutta ehtoja onkin tiukennettu siitä kun viimeksi opiskelin. Nyt alennuksen saa korkeintaan 30v päätoiminen opiskelija, jonka taloudessa ei asu työssäkäyvää henkilöä. Iän puolesta saisin alennuksen vielä vuoden verran, mutta tuo työssäkäyntiehto mättää. Vai mistä ne senkin tarkistavat?
Olen aina pitänyt tärkeänä seurata päivänpolttavia tapahtumia ja muitakin ajankohtaisia aiheita sanomalehdestä, mutta toisaalta tilauksen peruuttamisesta tulisi iso säästö. Ilman lehteä olen ollut noin 2kk kun muutin yo-juhlien jälkeen pois kotoa, sitten olikin jo pakko tilata lehti kun olo oli niin orpo ilman sitä. Tottahan netistä näkee tärkeimmät uutiset, mutta ei se ole silti ollenkaan sama juttu :'(
Olen aina pitänyt tärkeänä seurata päivänpolttavia tapahtumia ja muitakin ajankohtaisia aiheita sanomalehdestä, mutta toisaalta tilauksen peruuttamisesta tulisi iso säästö. Ilman lehteä olen ollut noin 2kk kun muutin yo-juhlien jälkeen pois kotoa, sitten olikin jo pakko tilata lehti kun olo oli niin orpo ilman sitä. Tottahan netistä näkee tärkeimmät uutiset, mutta ei se ole silti ollenkaan sama juttu :'(