Voi ei, jaksoin 6min polkea crosstrainerilla

• Viestiketjun aloittaja Kxlföh
  • Ensimmäinen viesti
Kxlföh
Pistin puolessa välissä kyllä vastuksen täysille kun arvasin etten kauaa jaksa polkea , että ois sentään vähän enemmän hyötyä

No, ehkä huomenna 8min, sitten 10 jne

165/77 eli en mikään ihan mahdoton plösö oo

peukku!
Siitä se mullakin lähti, ja jonkin ajan päästä puolituntinen meni ihan heittäen. Ja sitä pidempään treeniin ei mielenkiinto riitäkään :D Piti vain alussa KESKITTYÄ siihen että polki aluksi riittävän HITAASTI, ettei syke nouse ihan älyttömyyksiin.

Mä poljen arki-iltaisin5 x viikossa 30 min ja katson telkkaria siinä samalla. Hyvin siinä hiki valuu, mutta en löydä mistään motivaatiota pidempään polkemiseen. Oon ajatellut että ehkä sitten joku ilta en enää kelloa tuijota vaan polkaisen vahingossa tunnin puolikkaan sijaan.

Miuski harmailee
Mun mielestä sisällä kuntoileminen on tosi tylsää!! Aloitin oman projektini niin, että lähdin juoksemaan viitenä iltana viikossa. Laitoin puhelimen ajastukseen 15min aikaa ja juoksin, kunnes kuului ääni. Sit juoksin saman takaisin. Oli hirveetä alkuun, mutta en antanut periksi. Muistan, kun juoksin noita lähimäkiä ja tuntui todella tuskaiselta. Ajattelin, että jokainen kulutettu kalori on musta pois, jokainen kulutettu kalori on musta pois.. Hoin niinkuin mantraa. Ja pidin kiinni siitä, että oikeasti viisi kertaa viikossa toi puoli tuntia kerrallaan. Nyt oon juossut nl 1½ vuotta ja just juoksin reilun 11km, aikaa meni vähän reilu tunti. Paino on pudonnut 17kg ja vaatekoko koosta 42-44 kokoon 38. Tietty olen paljon myös muuttanut syömisiä, mutta kuntoilusta on tullut elämäntapa.

"A.p"
Mä juoksin noin 500m ja tuntui er keuhkot oli tulessa, en vaan voinut jatkaa. Istuin penkillä odottamassa että hwngitys tasaantuu varmaan 15min

Mutta, poltin tuolloin tupakkaa. Juokseminen tuntuu inhottavalta kun pylly hakkaa eestaas

Mulla siis paino ihan kokonaan pyllyssä.. Muualta olen hoikka, mutta pyllyn takia vaatekoko XL. No, on mulla reisissäkin

"vieras"
no laita kaikista kevyin vastus, mun mielestä ei oo kovin järkevää laittaa kaikista raskain vastus ja sitte ei jaksa kun muutaman minuutin, mä laitan kaikista kevyimmän vastuksen ja jaksan sit noin 20-25min kerrallaan...

Yhteistyössä