Siis...Nyt en enää edes tiedä. Toisaalta olen hyvinkin innoissani menossa. Mutta vähän pelottaakin ihan ummikkona mennä. Tuo mies kun on ollut tuollaisissa jutuissa enemmänkin..Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Jännittääkö positiivisesti vai negatiivisesti? Eli lähdetkö kuitenkin ihan hyvillä mielin sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:minkäläinen biilet se on? =) Olitko muuten saanut mun yv silloin?
ok =)Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:minkäläinen biilet se on? =) Olitko muuten saanut mun yv silloin?
Sain juu! =)
Käy katsomassa vaikka turun baletin sivuilta. Sieltä näät vähän että kummoisia nää pippalot on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rohkeasti vaan, siellä on varmasti tosi mukavaa kun avoimin mielin menet!
No niih! Mulla ei ole mitään tuollaista vastaan ja kyllä kaikenlaiset jutut kiinnostaa. Olen vaan sen verran ujo, ja varsinkin kun on ensikertalainen, niin vähän pelottaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no just joo hirveitä kuvia siellä,alasti köytetty johonki ihme laitteeseen :x jaiks,ei mun juttu ainakaan mutta onnea matkaan,toivottavasti sulla on kiva ilta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei siellä tartte mitään tehtä mitä ei halua/uskalla. Voit ihan sivusta tarkkailla aluks ja tutustua tilanteeseen. Ja ihan vaikka lähteä poiskin jos siltä tuntuu.. Pidä hauskaa!
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei siellä tartte mitään tehtä mitä ei halua/uskalla. Voit ihan sivusta tarkkailla aluks ja tutustua tilanteeseen. Ja ihan vaikka lähteä poiskin jos siltä tuntuu.. Pidä hauskaa!
aluksi? Onko siellä miten yleistä osallistua erilaisiin juttuihin? Olenko ihan kummajainen jos haluan vaan olla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritin siis sanoa, että älä ota mitään paineita, mistään. Mene nauttimaan tunnelmasta ja tutustumaan. Toiset tykkää katsella, toiset tykkää osallistua, ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa.. Ei se oikeasti ole mitään pelottavaa, kinkybileillä on vain kummallinen maine..