Voi däääm, kun minä taas haluaisin "vaikka mitä", mutta rahat loppuu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Tankata on pakko, siihen menee 65 euroa. Hiuksiin pitäs saada väri ja tällä viikolla pääsisin kampaajalle, mutta kun tuolla kauppakeskuksessa on tällä viikolla vaikka mitä hyviä tarjouksia, jotka vois hyödyntää |O Loppujen lopuks tässä käy niin, että en mene kampaajalle, enkä käy shoppailemassa tarjouksiakaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
No eiks se oo hyvä? Mä taas suunnittelen,et os laittas nuo verkkopankkitunnukset pois- ei tulis nettikauppoja tehtyä-

Ei se oo hyvä, kun ihan oikeesti pitäs tää tukka värjätä, on niin väritön, että ihan hävettää :ashamed: Mutta kun tuolla ois tosi hyviä pesuaine yms. tarjouksia ja minä haluaisin nekin... ja kiva ois itteensä joskus jollain "yleillisellä" hemmotella =) Mutta kai mie sitten ostan sitä bensaa vaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
No eiks se oo hyvä? Mä taas suunnittelen,et os laittas nuo verkkopankkitunnukset pois- ei tulis nettikauppoja tehtyä-

Ei se oo hyvä, kun ihan oikeesti pitäs tää tukka värjätä, on niin väritön, että ihan hävettää :ashamed: Mutta kun tuolla ois tosi hyviä pesuaine yms. tarjouksia ja minä haluaisin nekin... ja kiva ois itteensä joskus jollain "yleillisellä" hemmotella =) Mutta kai mie sitten ostan sitä bensaa vaan :kieh:

no voithan sä olla ostamatta bensaa ja kulkee vaik pyörällä?
Mun ei tarvis tollasta miettiä,ku en pääsis pyörälä mihinkään täältä alle kahessa tunnissa.

no voithan sä olla ostamatta bensaa ja kulkee vaik pyörällä?
Mun ei tarvis tollasta miettiä,ku en pääsis pyörälä mihinkään täältä alle kahessa tunnissa.

Bensaa on pakko ostaa, kun pitää tuo auto viedä 120 km päähän huoltoon ja saada se sieltä vielä poiskin.

Yhteistyössä