Iho ei välttämättä ole pahan näköinen (vaikka mielestäni kuvien poja iho oli kipeän ja kutisevan näköinen) MUTTA kutina voi olla sitäkin pahempaa, tuskallista, ja hermoja repivää. Atooppinen iho voi 1 päivän aikana muutenkin helahdella ihan rauhallisesta tulehtuneeksi ja ärtyneeksi. Tosiaan, noita perusvoiteita kannattaa vaihdella ajoittain. Itsellä auttanut myös tuo suihkuttelu, ja kesäisin auringon valo on parasta hoitoa!Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:37 vieras kirjoitti:Minun silmiin lapsesi iho ei edes ole kovin pahassa kunnossa. Siskon lapsella iho on todella hyvä, kun on tuon näköinen. Lapsi siis on ihan täynnä tulehtunutta ihottumaa pahimpina aikoina ja mikään ei auta.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 21:14 toiveikas kirjoitti:työkaverini l2 -vuotias lapsi oli ollut juuri Turussa lasten allergiakeskuksessa allergialääkärillä, sukunimi Valovirta. lapsella on astma, ruoka-aineallergioita, atooppinen iho... Hän kertoi, että heille oli annettu täysin uutta voidetta, jonka pitäisi korvata täysin kortisonivoiteet. En muista nimeä, mutta kannattaa varmaan kysyä lasten allergialääkäriltä sitäkin
Molemmatko siis kapseleina ja kuinka usein annetaan ?Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 21:01 vieras kirjoitti:Osta Sinkkiä ja Helokkiöljykapseleita. Ne tepsi meidän lapsella, jolla iho räjähti ihan kamalaan kuntoon. Menin luontaistuotekauppaan ja pyysin pomminvarmaa konstia. Ilmoitin, että en halua mitään nokokeilevaikkatuota-juttua, vaan oikeesti tepsivää konstia. Mulle kerrottiin, että parissa kuukaudessa toimii ja reilun kuukauden kuluttua alkoikin helpottaan. Ihottuma on nyt kokonaan pois!
Luontaistuotekauppias kertoi, että atopiaa hoidetaan typerästi, kun sitä hoidetaan ihon pinnalta, vaikka syyt ihottumaan onkin syvemmällä. Järkeilin, että ok, testataan. =)
Oli varmaan takrolimuusia? Minulla oli vuosia paha atopia ja viimein sain "ihmerasvaa" kun olin osastojaksolla ihotautisairaalassa. Sen jalkeen on iho pysynyt tosi hyvana! Kallista se on mutta erityiskorvattavuutta kun haetaan kelalta niin saa puoleen hintaan. Ja on joka euron arvoista!Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 21:14 toiveikas kirjoitti:työkaverini l2 -vuotias lapsi oli ollut juuri Turussa lasten allergiakeskuksessa allergialääkärillä, sukunimi Valovirta. lapsella on astma, ruoka-aineallergioita, atooppinen iho... Hän kertoi, että heille oli annettu täysin uutta voidetta, jonka pitäisi korvata täysin kortisonivoiteet. En muista nimeä, mutta kannattaa varmaan kysyä lasten allergialääkäriltä sitäkin
jop, mulla ainakin lehahti täs pari päivää sitten, ja ihan on syynä siitepölyAlkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 21:48 harmaa hiiru kirjoitti:en jaksanut lukea muita vastauksia, mut mä veikkaisin et toi olis siitepölystä johtuvaa. :snotty:
Helokkiöljy on kuoren sisässä. Niitä yks per päivä. Kuoren voi veitsellä rikkoa ja valuttaa öljy lusikkaan, jos lapsi ei sitä kokonaisena halua. Sinkki on tablettina ja tollaselle 4-vuotiaalle sitä annetaan puolikas per päivä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 21:16 eppu kirjoitti:\Molemmatko siis kapseleina ja kuinka usein annetaan ?Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 21:01 vieras kirjoitti:Osta Sinkkiä ja Helokkiöljykapseleita. Ne tepsi meidän lapsella, jolla iho räjähti ihan kamalaan kuntoon. Menin luontaistuotekauppaan ja pyysin pomminvarmaa konstia. Ilmoitin, että en halua mitään nokokeilevaikkatuota-juttua, vaan oikeesti tepsivää konstia. Mulle kerrottiin, että parissa kuukaudessa toimii ja reilun kuukauden kuluttua alkoikin helpottaan. Ihottuma on nyt kokonaan pois!
Luontaistuotekauppias kertoi, että atopiaa hoidetaan typerästi, kun sitä hoidetaan ihon pinnalta, vaikka syyt ihottumaan onkin syvemmällä. Järkeilin, että ok, testataan. =)