Voi, argh sentään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Siis lapset olivat mummilassa yökylässä, ja tiedän että esikoisella on keskittymishäiriö.. ollut ihan pienestä asti.
No, kun haettiin lapsia kotiin, niin anoppi kehui ja kehui lasta jolla ei oo keskittymishäiriötä.. Pyysi häntä myöskin piirtämään monta kertaa värityskirjaan, ja samalla kehui että kyllä hän osaa.
Je kehui että "lapsen nimi" tuntuu paljon vanhemmalta kuin keskittymishäiriöstä kärsivä...
Oli antanut leikkipuhelimen ja värityskirjan, tälle jota hän muutenkin kehuskeli.
Minusta tuntui pahalta, lapsen puolesta.Entä te?.

Sanoitko asiasta suoraan mummille?

Meillä on ylivilkas tyttönen ja anopin kerran kuulin sanovan tytölle "katso nyt kuinka kiltisti veljesi leikki, miksi et sinäkin?" tai jotain sinne päin.
Pidin anopille melkoisen tiukan puhuttelun saman tien.
Anoppini on aivan ihana, ihan oikeasti, mutta ei ollut ajatellut asiaa sen kummemmin, nykyään kyllä ajattelee ennen kuin avaa suunsa
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Sanoitko asiasta suoraan mummille?

Meillä on ylivilkas tyttönen ja anopin kerran kuulin sanovan tytölle "katso nyt kuinka kiltisti veljesi leikki, miksi et sinäkin?" tai jotain sinne päin.
Pidin anopille melkoisen tiukan puhuttelun saman tien.
Anoppini on aivan ihana, ihan oikeasti, mutta ei ollut ajatellut asiaa sen kummemmin, nykyään kyllä ajattelee ennen kuin avaa suunsa
:whistle:

No, meillä esikoinen oli sohvalla nukkumassa kun oltiin hakemassa, että ei varmasti kaikkee kuullutkaan. Mutta kun hän heräsi, niin hänellä oli katse aika kylmä.. Autossa vasta sanoi tosi hiljaa että "kivaa kun oot siinä"
Ja muutenkin kun käytiin samalla mieheni mummon luona syömässä, ja siellä oli miehen sisko.. Esikoinen katsoi häntä aika pelokkaasti, ja esikoinen oli ihan hiljaa..:/
Siis oikeesti alkoi tuntumaan, että häntä on kauheesti kielletty tms..:/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai mummoko kieltää kauheasti, eiköhän se ole toisinpäin?

Noh, joo, hehheh..:D

Juu, kyllä mä lapseni tunnen, ja hän oli ihan outo..:/
Ja joo, kyllä mä kotona kiellän häntä kans, mut musta kun tuntuu siltä että esikoista on kielletty oli hän tehny mitä tahansa, ihan mitä vaan.. en mä tiedä..:/

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai mummoko kieltää kauheasti, eiköhän se ole toisinpäin?

Noh, joo, hehheh..:D

Juu, kyllä mä lapseni tunnen, ja hän oli ihan outo..:/
Ja joo, kyllä mä kotona kiellän häntä kans, mut musta kun tuntuu siltä että esikoista on kielletty oli hän tehny mitä tahansa, ihan mitä vaan.. en mä tiedä..:/

Kannattaa nostaa kissa pöydälle.
Jos ei ole kokemusta samanlaisesta erityislapsesta niin silloin tarvitaan opastusta.
Meidän tyttönen on ollut kova paikka anopille, nyt jo osaa suhtautua asiaan =)

Yhteistyössä