voi apua, taas supistaa, joka toinen minutti, oikeasti, jo 30min verran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pystyyn kirjoittaa, mutta posket tuntu että punoittaa joka kerta kun supista, sellainen kuuma olo tulee ja kivut kun kuukautisissa, rv 37 nyt..... viimeks oli jo 4cm auki, kun kävin synnytysosastolla, siks kun vauva nyt seurataan, kun se on iso kokoinen

pystyyn kirjoittaa, mutta posket tuntu että punoittaa joka kerta kun supista, sellainen kuuma olo tulee ja kivut kun kuukautisissa, rv 37 nyt..... viimeks oli jo 4cm auki, kun kävin synnytysosastolla, siks kun vauva nyt seurataan, kun se on iso kokoinen

Onko matkaa paljon? Kannattaa aika herkästi kuitenkin lähteä käymään näytillä, kun on jo valmiiksi noin paljon auki. Ettei tuu liian kiire.

t. yhden ambulanssiin synnyttänyt

ai no mulla oli neljäs tulossa ja olin 4cm auki jätettiin osastolle makaamaan tai ei puhettakaan että mitään shoppialu reissuja olis saanut tehä ym...jos kotona olisi...

Jos vasta semmosia menkkakipukovuisia, katselisin vielä. Sit kun iskee kunnolla päälle, alkaisin kellottaa. :)

Mulla tuli tytöstä noita menkkakipukovuisia monen monta tuntia säännölllisinä. Sitten vasta iski täydet tehot päälle ja siitä 9 h päästä tyttö syntyi.

Tosta avautumisesta, mä oon molemmilla kerroilla päässyt kotiin vaikka ekalla olin auki 3cm ja tokalla 5cm ja onneksi olenkin, lapset syntyneet 1,5 viikon ja vtoisella kerralla viikon päästä noista tutkimuksista.
Supisteli paljon viikoilta 30 eteenpäin, silti molemmat syntyneet 39+4.
Eli hyvin voi olla paikat auki, ja silti päästä kotiin. Mulla noi on vaan tehnyt hyvissä ajoin työtä, niin itse synnytyksetolleet todella nopeita.

no etköhän perkele tiiä jos oot jo kaks muksua synnyttänyt!

No jaa. Ei mun synnytykset olleet samanlaisia keskenään. Toinen meni oppikirjan mukaan ja supparit koveni kovenemistaan, toinen seilasi ees taas ja vielä salissakin meinasin, että nyt tais supparit loppua sittenkin (eli väärä hälyytys ...paitsi, et sit sain oksitosiinia jo siinä vaiheessa).

Yhteistyössä