Voi apua, mitkä treffit! En tiedä olenko ikinä tavannut kamalampaa miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neverever
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26366794:
Milloin siltä tuli viimeksi viesti ja mitä siinä luki? Älä lähetä mitään viestiä nyt, jos vähään aikaan ei ole mitään kuulunut.

No siis tänään on tullut kolme viestiä, joissa kahdessa oli jotain yliestä, missä kertoili päivän askareistaan ja fiiliksistään ja nuhastaan ja muuta kiinnostavaa. Sit viimeisin oli pari tuntia sitten, jossa kyseli viikonlopun suunnitelmia ja tapaamista, tai itseasiassa sanoi, että jos hän veisi mut kahville, kun silloin treffeillä sanoin kaine muun keskustelun lomassa, että mulla on viikonloppu vapaa.

[QUOTE="vieras";26366650]Laita viestiä, että olet sen verran vanhanaikainen ja ujo että et halua tapailla missä hyvänsä kahviloissa. Haluat mennä samantien naimisiin, pyydä häntä ilmottamaan kun hääkirkko on varattu.[/QUOTE]

Älä viitti, se olis varmaan jo heti huomenna hoitanu homman! :O

No äkkiäkös suunnitelmat muuttuu, viikonloppu yhtäkkiä ei olekaan enää vapaa.

Äh, sano suoraan vaan että sorry mutta ei meitä nyt ole luotu toisillemme, onnea vaan ja hyvää loppuelämää.

No siis tänään on tullut kolme viestiä, joissa kahdessa oli jotain yliestä, missä kertoili päivän askareistaan ja fiiliksistään ja nuhastaan ja muuta kiinnostavaa. Sit viimeisin oli pari tuntia sitten, jossa kyseli viikonlopun suunnitelmia ja tapaamista, tai itseasiassa sanoi, että jos hän veisi mut kahville, kun silloin treffeillä sanoin kaine muun keskustelun lomassa, että mulla on viikonloppu vapaa.

Jos kertoo askareistaan, kysy siltä onko runkannut tänään? Jos selittäää nuhastaan niin kysy vuotaako sen nenä yhtä paljon kuin sun finni peffassa.
Jos se kysyy tapaamisesta niin sano et nähdään vaan jos se tahtoo tarjota kännit sulle ja sun poikaystävälle.

Laitat suoraan, että "en ole kiinnostunut, älä viestittele enää". Sitten jos vielä viestittelee, laita että teet rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä, ellei viestittely lopu. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan.

• Tykkää
Reactions: Tara74
[QUOTE="vieras";26366926]Kirjotitko pyllyfinnistä vai mitä laitoit?[/QUOTE]

No en! Se saattaisi vaan innostua siitä pahimmassa tapauksessa. Laitoin, että " ei, en halua lähteä kahville ja toivon todella, että et viestittelisi minulle enää, en ole kiinnostunut".

Sori, mutta alkoi naurattaa ihan hulluna... Ehkä siksi kun itselläkin on ollut yksi vastaavanlainen iilimato kintereillä. Kerran tavattiin, aluksi vaikutti ihan mukavalta, mutta sitten selvisi, että on äidin nurkissa asuva junttieinari. Viestiä vaan tuli ja tuli, vaikka tein selväksi että ei kiinnosta. Lopulta tilanne laukesi siihen, että tämä päätti muuttaa toiselle puolelle Suomea, että ei tarvitsisi enää törmätä elämänsä naiseen eli minuun, kun oli raukalla sydän särkynyt. Myöhemmin vielä laitteli viestiä, kuinka on pahoillaan, että jätti minut niin julmasti... Olin aika äimänkäkenä.

Kyllä tällaiset ihmiset voivat olla todella vaikeita ja hauraita - luultavasti kyseinen junttieinari tosiaan koki, että sinä ansarikukka jätit hänet julmasti. Nämä ihmiset saattavat olla yksinäisiä, epätoivoisia sekä huonosti sosiaalisia tilanteita lukevia - eikä vain saattavat olla vaan usein ovat nimenomaan juuri sitä. Heitä löytyy sekä miehissä että naisissa. Heidän "roikkumisensa" ja heikot sosiaaliset taitonsa usein herättävät toisessa vastatunteena kiukkua (kun ei normaali viestintä tunnu vaikuttavan) ja ärtymystä tai sitten vaihtoehtoisesti sääliä ja tarvetta viestinnän ylenpalttiseen pehmentelyyn. Kumpikaan ei kuitenkaan ole paikallaan. Parasta on viestiä varsin suoraan ja rautalangasta vääntäen, suureen ilkeyteen ei kuitenkaan ole aihetta, jos ei tilanne ole vielä kovin pahaksi käynyt. Tottakai pettymys tuntuu heistä pahalta: taas oli ihana ihminen jonka kanssa synkkasi, sitten se yhtäkkiä päättyi...

(Mä olen muuten miettinyt että oliko se Susanna Ruusunen, entisen pääministerin entinen morsian, juurikin tällainen tyyppi...joka ei sitten vaan tajunnut kun sille antoi ymmärtää että en ole kiinnostunut...)

:laugh: Mulla tää mies älysi kyllä jättää kerrasta rauhaan, mut ei jessus mikä tyyppi. Treffattiin minun kotonani, tarkoituksena katsoa elokuvia ja jutella sekä syödä hyvin. No.. mies saapui ja istuutui olohuoneeseen, kysyi kepaisiko minulle, että haetaan ruoanlaiton sijaan pitsat. Se toki sopi.. kun päästiin takaisin, avasi mies kassistaan oluen ja kaivoi esiin muutaman leffan mistä sain valita.

Laitoin elokuvan pyörimään ja juttelin niitä näitä. Mies pyysi minua olemaan hiljaa, jotta saa keskityttyä elokuvaan. Siinä me sitten istuttiin eri sohvilla katsomassa hiljaa elokuvia ja miehen ottaessa olutta. Elokuvan päätyttyä mies pyysi, että sijaisin hänelle patjan olohuoneeseen, koska hän ei ekana iltana halua kenenkään viereen tulla. Sekin passasi hyvin, en siinä vaiheessa ollut erityisen kiinnostunut häntä viereeni ottamaankaan. Seuraavaksi sain valituksen siitä kuin petasin hänen patjansa väärin päin ja hänen olisi vaikea siitä katsoa telkkaria. Käänsin patjan ja tokaisin, että nyt on tämäkin ongelma hoidettu. Painuin nukkumaan ja aamulla aloin touhuamaan omiani ja tein selväksi, että minulla oli meno ja hän voisi pikkuhiljaa lähteä. Ei tarvinnut onneksi pitää yhteyttä tämän jälkeen.

Itsellänikin on samanmoinen ongelma. :D Mies-iilimato pyytelee jatkuvasti kahville, vaikka laitoin viestiä, etten ole kiinnostunut hänestä - silti vain jaksaa yrittää! Viimeksi tänään fb:ssä alkoi pyytelemään kahville... kohta oikeesti palaa hermot!

Me siis tavattiin erään treffipalvelun kautta, hänellä oli hieman epäselviä kuvia itsestään, olisi pitänyt jo siitä päätellä jotain. Mies ei ole yhtään minun tyyppinen, hän on 8 vuotta minua vanhempi (joka on minulle liikaa), epäsiisti habitus, eikä meillä juurikaan ole yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Käytiin siis yhden kerran kahvilla, hän vain halusi puhua itsestään ja autostaan... minuahan ei autot kauheasti kiinnosta, kun en ymmärrä niistä juuri mitään... keskeytti aina puheenikin. Ei juuri kysellyt minusta mitään.

Pakko vielä tulla avautumaan, kun siis eilen laitoin sen viestin, jossa sanoin, että ihan oikeasti, anna jo olla. Luulin jo, että meni jakeluun, mutta tänään aamulla tuli sitten eka viesti, jossa pahoitteli, että ei ole aiemmin vastannut! Sitten kamalaa tenttausta, että miksi en halua olla hänen kanssa, tai katsoa oisko meillä tulevaisuutta, en kuulemma voi sanoa yhden tapaamisen perusteella sitä, olis kuulemma valmis mun kans vakavampaankin juttuun...

Ja sitten vielä mustasukkaista tilistystä siitä, että enhän mä voi sitten ikinä seurustella kenenkään kanssa, jos en ole valmistutustumaan, kun en halua enää nähdä ekojen treffien jälkeen. Ja lisäksi vielä ruikutusta, että haluaisi viedä mut viikonloppuna kahville ja vakuuttaa mut, että pieni väli pitäis löytyä sellaiselle tapahtumalle, edes tunti. Kun siis valehtelin, että tulikin menoa viikonlopuksi.

Ja mulla ei valitettavasti ole androidia, ihan perus nokialainen, ei mikään älypuhelin. Saiskohan tähän mitään. Numeroa en viitsisi vaihtaa. Mut mitään en kyllä enää noihin viesteihin vastaa! Tai sitten vaan soitan vihaisen puhelun.

Ei kun nyt laitat sille viestiä että kerta hänen vastaamisessaan kesti noin kauan niin tulkitset sen niin ettei hän ole enää sinusta kiinnostunut. Olet koko yön miettinyt missä meni vikaan, sydämesi särkyi mutta nyt yhden itketyn yön jälkeen alat vihdoinkin toipumaan pakeistasi ja ymmärrät ettei teitä oltukaan tarkoitettu toisillenne ja sinun tulee nyt päästää hänet vapaaksi. Hänelle selvästi on joku paljon parempi nainen odottamassa tuolla jossain ja sinä et enää toista pettymystä kestäisi.

No huh. Mun paras oli silloin kun sinkkuna kuljin ravintolassa kun tapasin siellä yhden tyypin ja toisella kerralla sattumalta tavatessa vannoi rakkauttaan ja samaan kyytiin lisäsi että hänellä on hotellihuone varattuna. Tyyppi oli kuulemma naimisissa mutta nukkui kotona sohvalla. Joo, en mennyt hotellihuoneeseen ja luojan kiitos ei ollut silloin kännykkää. Kerran tämä tuli vastaan sitten kaupungilla ja minulla oli ystävän 1 v poika mukana niin karjui mulle etten ollut kertonut että minulla on lapsi. Totesin vain että sorry nyt kun jäi tällanen pieni asia kertomatta enkä korjannut että lapsi ei ollut minun. Onneksi en enää tavannut häntä sen jälkeen.

Mun mielestä taas, ei kannata laittaa sille enää yhtäkään viestiä. Muuten se voi tulkita että oletkin jollakin lailla kiinnostunut jos vastailet sille yhtään. Kyllä se lopettaa, kun annat olla vaan.

Kauhee juttu :p Oikeesti, mulla on tollasia riesoja joskus ollut. Tosi nätisti ja suoraan olet sanonut kyllä, mä sinuna varmaan laittaisin vielä viestin, että "sanoin sulle kuule jo nätisti, ja sanon vielä kerran: en ole susta kiinnostunut, ole hyvä ja lopeta viestittely. Jos sana ei nyt mene perille, niin otan yhteyttä poliisiin".

Yhteistyössä