Voi Angelina mitä oot tehny....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksss

Vieras
angelina-jolie-skinny-newsmediaimages.jpg

mun lempparinäyttelijöitäni ja aina niin kaunis ja nyt kuihduttaa itseensä :(

angie-quotejpg.jpg

Nykysin tekee niin pahaa kattoa mitään Hollywood -näyttelijöiden tekeleitä, kun nuo ennen niin kauniit naiset ovat tosiaan tehneet itsestään ihan karsean näköisiä. :'( Joku onnellinen jos vielä hieman muistuttaa naista kropaltaan, niin ainakin huulet on pitänyt pumpata turvoksiin eikä sekään satu mun silmään yhtään.

Entäs jos laihduttaa jotain elokuvaroolia varten?? Onhan niitä jotka joutuneet lihottamaan kymmeniä kiloj ja vastaavasti niitä jotka laihduttaneet.. Ainakin Christian Bale laihdutti itsensä ihan anorektiseksi jotain elokuvaa varten ( en muista mitä :( ), ja sitten taas pumppasi itsensä täyteen lihaksia seuraavaan rooliin...
Tosi surullista kyllä jos Angelina on kuihtunut tollaiseksi ihan omasta tahdosta. Oli ennen niiiin kaunis...

[QUOTE="vieras";25797502]Entäs jos laihduttaa jotain elokuvaroolia varten?? Onhan niitä jotka joutuneet lihottamaan kymmeniä kiloj ja vastaavasti niitä jotka laihduttaneet.. Ainakin Christian Bale laihdutti itsensä ihan anorektiseksi jotain elokuvaa varten ( en muista mitä :( ), ja sitten taas pumppasi itsensä täyteen lihaksia seuraavaan rooliin...
Tosi surullista kyllä jos Angelina on kuihtunut tollaiseksi ihan omasta tahdosta. Oli ennen niiiin kaunis...[/QUOTE]

Kai Jolie kuvaa sitä Kleopatraa nyt joka tulee ulos v. 2013. Ei siihen tarvitse laihtua ollenkaan.

Angelinalla on SAIRAUS. Hän on entinen huumeiden käyttäjä ja pärjää näin pienellä ravinnolla, ts. ruoka ei taida olla mikään välttämätön asia. Ei siinä läheisten tuki auta jos itse ei halua parantua.

Yhteistyössä