voi äh mikä aamu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tägi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tägi

Jäsen
19.04.2011
513
1
16
Poika ei oo nukkunu pariin yöhön kunnolla.... tekee niitä taaimmaisia poskihampaita. Nytki alotti aamuviideltä kitinän sängys ja seiskalta noustiin. No eipä siinä,aamukahvimaito loppu. Ja kohta pitäs lähtee seurakunnan johoki kerhoon,jossa en oo ennen ollu.... Silmät ristis ja en oo iha varma jaksanko olla kamalan sosiaalinen. Mie oon aina kammonnu paikkoja mis kokoontuu paljon ihmisiä. Mut lapsen edun takia ni pakkoha se on...

Onneks siel saa lisää kahvia.

Onko teidän aamut lähteny miten käyntiin?

:hug: Kuulostaa tosi inhottavalta, muttei sellaiselta mistäkö ei selviäisi hengissä.

Mun aamu on kestänyt vasta puolisen tuntia, eli koomailen tässä vielä varmaan pari tuntia ennen oikeaa heräämistä. :D Ihanasti silti paistaa aurinko, ehkä tästä tulee ihan hyvä päivä! Toivottavasti myös muilla.

Viimeksi muokattu:
juu kyl täst selvii kuha herää... :D vaikka sit mustalla kahvilla :D loppupeleis jänskättää vaa toi perhekerhoon meno... mut en halua tosta lapsesta yhtä epäsosiaalista ku ite oon ni jos veis sen sinne leikkii. Sais toinen kavereita.

Ja eipä siinä,röökitki on näköjään loppu.

Meillä 5-viikkoinen vauva heräsi pirteänä klo. 6 :kieh: Onneksi ei kuitenkaan keskellä yötä. Puolitoista tuntia piti viihdyttää häntä ennenkuin nukahti taas, eikä itseäni enää väsyttänyt siinä vaiheessa yhtään. Ei muuta kun kahvia, että jaksaa iltapäivään asti, pääsen päikkäreille, kun mies tulee töistä :)

• Tykkää
Reactions: tägi
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27073975:
juu kyl täst selvii kuha herää... :D vaikka sit mustalla kahvilla :D loppupeleis jänskättää vaa toi perhekerhoon meno... mut en halua tosta lapsesta yhtä epäsosiaalista ku ite oon ni jos veis sen sinne leikkii. Sais toinen kavereita.

Ja eipä siinä,röökitki on näköjään loppu.

No ostat lisää röökiä (ja sitä maitoa) kunhan pääset kerhosta pois, tai sit käyt hakemassa ennen kerhoa askin jostain ärrältä jos sulla on siihen mahdollisuus. :)

Musta on hienoa, miten huolehdit siitä, että lapsi saa kavereita ja sosiaalistuu. Ei kaikki tee niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27073984:
No ostat lisää röökiä (ja sitä maitoa) kunhan pääset kerhosta pois, tai sit käyt hakemassa ennen kerhoa askin jostain ärrältä jos sulla on siihen mahdollisuus. :)

Musta on hienoa, miten huolehdit siitä, että lapsi saa kavereita ja sosiaalistuu. Ei kaikki tee niin.

No mun käsittääkseni äitinä joutuu joskus tekee asioita mitkä ei ittee huvita,mut on lapselle parhaaks. Olkoon se sit vaikka just tää mitä me tänää tehää :D ja kun mie hoidan kotona tota muksua vielä,ni ois kiva et se näkis muitaki naamoja ku mun ja isäsä :D

Jees jostai kaupasta röökii ja menoks. kuha toi lapsirakas nyt söis ton aamupalansa.........

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27073978:
Meillä 5-viikkoinen vauva heräsi pirteänä klo. 6 :kieh: Onneksi ei kuitenkaan keskellä yötä. Puolitoista tuntia piti viihdyttää häntä ennenkuin nukahti taas, eikä itseäni enää väsyttänyt siinä vaiheessa yhtään. Ei muuta kun kahvia, että jaksaa iltapäivään asti, pääsen päikkäreille, kun mies tulee töistä :)

Päiväunet tekee sulle varmasti hyvää :) Tekis mullekki :D

No voi. Kaikki tuo kohta edessä, mutta nyt nautin yksinäisestä aamusta kahvin ja 2+:n äärellä. Tänään alkoi nimittäin äitiysloma!!

Enkä kyllä itsekään noista perhekerhoista yms. piittaa, ja mietin jo etukäteen (vaikkei kannattais) että kuinka niihin tai vastaaviin on kai sitten jossain määrin "pakko" joskus osallistua.

No voi. Kaikki tuo kohta edessä, mutta nyt nautin yksinäisestä aamusta kahvin ja 2+:n äärellä. Tänään alkoi nimittäin äitiysloma!!

Enkä kyllä itsekään noista perhekerhoista yms. piittaa, ja mietin jo etukäteen (vaikkei kannattais) että kuinka niihin tai vastaaviin on kai sitten jossain määrin "pakko" joskus osallistua.

No just toi siin on ku se tuntuu pakolta.... Ja mie en oikein käy sellaseen täydelliseen äitimuottiin. Rakastan lastani eniten koko maailmas,mut jos näen muita aikuisia haluaisin puhua muusta kun vaipoista ja kehityskäyristä. :D Mut mie nyt koitan lähtee positiivisel asenteella. Ainut vaa ku juorusivat et on puolen tunnin hartaus,ni mitenkähä mie muka saisin ton lapsen pysyy paikoillaa....

Samalla hetkellä kun heräsin niin kissa kaatoi mun koko vartalopeilin. Tuloksena hirvee määrä lasinsiruja ja niiden keräämisestä sain palkaksi todella ison reijän sormeeni.

Ei mikään paras aamu. Piti laskea sataan ja käydä röökillä ennen kun jaksoin ruveta siivoomaan.

:headwall: :headwall:

Samalla hetkellä kun heräsin niin kissa kaatoi mun koko vartalopeilin. Tuloksena hirvee määrä lasinsiruja ja niiden keräämisestä sain palkaksi todella ison reijän sormeeni.

Ei mikään paras aamu. Piti laskea sataan ja käydä röökillä ennen kun jaksoin ruveta siivoomaan.

:headwall: :headwall:

Okei toi kuulostaa jo ihan kauheelta aamulta :( miten se katti sen onnistu kaataa?

jep mut palatakseni tähän loistavaan päivään ja kerhoiluun,mie taapersin pojan kans kirkolle,jossa ne kerto et ei o kerhoa nyt aamulla. Olivat ilmottanu netissä väärin ajan -.- hohhoi....

No joo, Ensin on sanottava että vauvaa ei vielä ole joten ei sellaisia huolia, mutta illan vietin migreenissä vapisten ja oksennellen, yö kokonaan uneton kamalien iskiaskipujen takia, ja nyt täytyy mennä yksityiselle valittamaan, en pidä ko. lääkäristä ollenkaan, soittoajat olivat loppu, sanoivat että viisi minuuttia aiemmin jos olisin soittanut, olisin saanut soittoajan, Nyt täytyy mennä mehiläiseen yhdeltä... en tiedä onko yhtä paska aamu..

No joo, Ensin on sanottava että vauvaa ei vielä ole joten ei sellaisia huolia, mutta illan vietin migreenissä vapisten ja oksennellen, yö kokonaan uneton kamalien iskiaskipujen takia, ja nyt täytyy mennä yksityiselle valittamaan, en pidä ko. lääkäristä ollenkaan, soittoajat olivat loppu, sanoivat että viisi minuuttia aiemmin jos olisin soittanut, olisin saanut soittoajan, Nyt täytyy mennä mehiläiseen yhdeltä... en tiedä onko yhtä paska aamu..

Toi migreeni takas paskemman aamun sulle ku mulla oli. Mulla oo mitää valittamista ees. kuha vaa vähä vastusti. Onneks nyt kuitenki sait ajan :)

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27075419:
Okei toi kuulostaa jo ihan kauheelta aamulta :( miten se katti sen onnistu kaataa?

Hyppäs sen päälle ja potkas kumoon mennessään. Tuijotin tätä koko tapahtumaa sängystä epäuskosena.

Ja äskön kelasin ottaa lisää kahvia termarista. Arvaa olinko unohtanu laittaa termarin korkin kiinni, tuloksena pelkkää kylmää kahvia :headwall:

Tää ei oo mun päivä.

Hyppäs sen päälle ja potkas kumoon mennessään. Tuijotin tätä koko tapahtumaa sängystä epäuskosena.

Ja äskön kelasin ottaa lisää kahvia termarista. Arvaa olinko unohtanu laittaa termarin korkin kiinni, tuloksena pelkkää kylmää kahvia :headwall:

Tää ei oo mun päivä.

siltähä toi kuulostaa et ei oo iha sun aamu..... toivottavasti paranee päivän mittaan ees vähä. Mulla täl hetkel kiukutteleva lapsi menettää hermoja ja mie oikeesti niin toivon et noi hampaat vaa tulis. nopeesti mielellää...

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27075516:
siltähä toi kuulostaa et ei oo iha sun aamu..... toivottavasti paranee päivän mittaan ees vähä. Mulla täl hetkel kiukutteleva lapsi menettää hermoja ja mie oikeesti niin toivon et noi hampaat vaa tulis. nopeesti mielellää...

Toivotaan sinne pitkää pinnaa ja nopeesti tulevia hampaita :)

• Tykkää
Minä en ole ikinä käynyt meidän muksujen kanssa missään perhekerhossa, kammoan kans niitä paikkoja missä mammat kokoontuu lastensa kanssa kilvan arvostelemaan sitä ja tätä.. Koen ne paikat todella ahdistaviksi. Silti meidän lapset on tosi sosiaalisia ja osaavat leikkiä toisten lasten kanssa, me kylätellään paljon ja käydään tapahtumissa jne. En koe että lapsen sosiaalisuus nyt kärsisi jos ei käydä kerhoissa.

Mutta asiaan.. Aamu sujui suht hyvin vaikka pitikin yöllä pomppia ylhäällä antamassa isommalle lääkettä. Pelkäsin että väsyttää vaan hirveästi aamulla mutta kahvi virkisti :)

• Tykkää
Minä en ole ikinä käynyt meidän muksujen kanssa missään perhekerhossa, kammoan kans niitä paikkoja missä mammat kokoontuu lastensa kanssa kilvan arvostelemaan sitä ja tätä.. Koen ne paikat todella ahdistaviksi. Silti meidän lapset on tosi sosiaalisia ja osaavat leikkiä toisten lasten kanssa, me kylätellään paljon ja käydään tapahtumissa jne. En koe että lapsen sosiaalisuus nyt kärsisi jos ei käydä kerhoissa.

Mutta asiaan.. Aamu sujui suht hyvin vaikka pitikin yöllä pomppia ylhäällä antamassa isommalle lääkettä. Pelkäsin että väsyttää vaan hirveästi aamulla mutta kahvi virkisti :)

Huomaan, että et ole niissä tosiaan käynyt.

Oma aamu: nuorempi herännyt yöllä monta kertaa, en tiedä mihin tai miksi. Aamulla oma kurkku on kipeä ja molempien lasten nenät vuotaa. Kotipäivä siis, mikä tietää hermojen menetystä kerran jos toisenkin.

Huomaan, että et ole niissä tosiaan käynyt.

Oma aamu: nuorempi herännyt yöllä monta kertaa, en tiedä mihin tai miksi. Aamulla oma kurkku on kipeä ja molempien lasten nenät vuotaa. Kotipäivä siis, mikä tietää hermojen menetystä kerran jos toisenkin.

No kyl mullaki on vähä sellane olo et siel kauheesti arvostellaan,tää ku on sellane pieni kylä,mis muutenki jokane on silmätikkuna jos on vähänki erilainen ;) Mut mie koitan pitää mielen avoimena. Pikaista paranemista teille :) Meil kans mies on kipeenä ja mie toivon ettei meihin tartu....

Eikä mulla ole mitään tollasia kerhoja vastaan,oon vaa ite tosi arka menee sellasiin.. Yleensä kaikki mitä pelkään osoittautuu tosi kivaks jutuks ja onha se kiva ees kerra viikos käydä jossakin :) vähä vaa noi teemat "enkelit yms" ei nappaa.... mut mut....jos menee liia henkeväks ni ainaha sinne ei ole pakko mennä.

Phoebsi, ei tarvitse kun tällä pikkukylällä kuulee siellä kerhoissa käyviltä tuttavilta tarpeeksi kauhistuttavia tarinoita :) Tällaisessa tuppukylässä se on valitettavasti juuri sitä, että keräännytään vertailemaan ja arvostelemaan toisia enkä viihdy sellaisessa ollenkaan. Tiedän jopa ketä siellä kerhoissa käy ja senkään vuoksi en sinne halua. Ystäväni kerran pyysi mukaan kun halusi itse mennä lastensa kanssa käymään, kieltäydyin. Ja eipä mennyt se kaverikaan enää toiste.

En väitä että kaikkialla ne kerhot olisi tuollaisia mutta täällä omalla paikkakunnallani ne on.

• Tykkää

Yhteistyössä