voh anopp minkä teki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
sain eilen kuulla anopilta ettei mieheni olisi vaimoaan huonommin voinut valita.. ärsyttävä ämmä kaikin puolin.. tuppautuu tänne ilmoittamatta ja voih.. sanoi jättävänsä loppu elämäksi meidät rauhaan, eli oikeast korkeintaan viikoksi, niiku aina ennenki.. olen vaan päättäny tällä kertaa olla jämy eikä meille ole tulemista edes sen viikon jälkeen... pysyköön poissa elämästämme niku lupasi

tuskin nyt kenenkään muun anopp tulee joka ilta kahville, ihan jopa kutsumatta.. tai jos takaovi on unohtunut lukitsematta, mutta vedetty kuitenkin kiinni, ni kuinka monen anoppi tulee ovesta sisään ja suunnistaa teidän makkariin. luojan kiitos oli peitto korvissa.. vuosi sitte haukku kanssa miut, lupas jättää loppu elämäks meidät rauhaan ja ei aikaakaan kun tuli anteeksi pyytelee. sen virheen tein et anteeksi annoin. tällä kertaa saa luvan olla poissa elämästämme. ei tarvitse olla neuvoja ajkelemassa ja yrittää syöttää 9kk:n vanhalle makkaraa tai kaupan pinaattilettuja..

mun appi käveli pari kertaa sisälle koputtamatta. Viimeisellä kerralla olin tissisilläni (oli 30 astetta lämmintä ja olin just käyny huuhtelemassa maitoiset liivit). Sen jälkeen opin pitämään ovet lukossa myös päivällä. Tosin ei oo appiukkoakaan näkyny.

onko niitä muitaki tämäntapaisia anoppeja/appeja. Luulin, että mulle on sattunu ne ääliöimmät. Ensinnäkin olen ihan väärä valinta niitten mielestä. Ja mua voi kohdella ihan miten tykkää, varmaan ei ilmotella, kun tullaan vaan sisään. Arvostellaan esim. kodin siisteyttä,( kun on pieniä, nii ei oo tosiaankaan aina siistiä!) Tosin onneksi käyvät vain muutaman kerran vuodessa, me ei vierailla "mummulassa" ollenkaan, koska pitävät lapsiamme "apinalaumana" yms. Miehenikään ei käy kuin tosi harvoin siellä, on saanu kait tarpeekseen em. käytöksestä. Meillä menee mieheni kanssa hyvin ja hän sanoikin rakastavansa mua vaikka vanhempansa eivät siis hyväksy mua. Ovat kuulemma olleet välinpitämättömiä ja kylmiä omille lapsilleen, tämän olen kuullut myös mieheni sisarelta. Sitä en vaan ymmärrä, miten jotkut ovat tollasia ku ovat, ei niistä varmaan ikinä kunnon ihmisiä tuukaan. Parempi pysyä etäämpänä.

Yhteistyössä