voe pyhä Sylvi!! " ValitusVaroitus "

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
mies siis haluaisi tyttärestämme Sylvin. ja miule kun tulee mieleen kys. nimestä vain huumonrintajuton, ryppyinen eukko tai häkkilintu.. arvostan todella sitä, että mies yrittää osallistua nimen etsimiseen vaikkei mtn listoja suostukaan kyhäilemään, enkä tod. halua olla narttu joka tyrmää kaikki ehdotukset heti kättelyssä mutta.. miksi juuri nimiä, joista tulee heti jokin outo tai negatiivinen mielikuva ?! :( :headwall: miehen kakkosuosikistakin, Siljasta, tulee välittömästi mieleen vain iloiset itämeren risteilyt ja nuorena nukkuneet tai hukkuneet, vai mikä sen kirjan nimi nyt oli...

Sano miehelle, että mielenkiintoisia ehdotuksia, keksipäs lisää.. :D Noin et heti tyrmää hänen ehdotuksia, mutta saat hänet ajattelemaan muitakin vaihtoehtoja. Ellei hän oo nyt täysin jymähtänyt noihin ehdotuksiin?

Otan osaa. Meillä nimiasiaa on vältelty samaisesta syystä. Kohta asia on vain pakko käsitellä, ei auta, nimi on neljän viikon kuluessa oltava. Mun mieheni haluaa kuolleen isoäitinsä nimen. Nimi on sinänsä ok mutta mutta... Tää isoäiti oli ihan ihana ihminen ja minullekin tärkeä. Mutta silti, en halua kutsua pientä tyttöäni samalla nimellä! Lisäksi miehen suvussa on jo yksi tämän niminen tyttö.

[QUOTE="vieras";25987541]Millasista nimistä itse tykkäät? Ovatko nimimaut ihan erilaiset? Silloin kompromissin löytäminen voi olla vaikeaa.[/QUOTE]

nimimaut ovat todella hyvin erillaiset, sehän tässä hiertääkin..

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25987609:
nimimaut ovat todella hyvin erillaiset, sehän tässä hiertääkin..
Kuulostaa tutulta.
Kyllä me esikoisen (tyttö) nimestä päästiin tosi hyvin yhteisymmärrykseen, mutta poikien nimet on tuottaneet enemmän päänvaivaa. Ollaan sitten tehty karu kompromissi: kaksi kutsumanimeä, toista käytän minä ja toista mies.

pitänee vissiin odotella, että muksu syntyy ja katsoa minkä nimen näköinen on.. jos sitten saisi jonkun ahaa-elämyksen joka kelpaisi molemmille :D ja jos sieltä yllättäen tuleekin poika, ongelmaa ei ole sillä pojalle meillä on jo koko nimi..

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25987627:
pitänee vissiin odotella, että muksu syntyy ja katsoa minkä nimen näköinen on.. jos sitten saisi jonkun ahaa-elämyksen joka kelpaisi molemmille :D ja jos sieltä yllättäen tuleekin poika, ongelmaa ei ole sillä pojalle meillä on jo koko nimi..
Jos se on poika :)

munkin piti tulla kysymään, että miltä kuulostaa Silvia tai Silva? Sylvi on mun mielestä jotenkin... No, mummonimi.
Toivottavasti jonkun nimen sit aikanaan keksitte ja pääsette yhteisymmärrykseen, ettei lapsiraukka ihan nimettä jää :D

Miten sulla on ap muuten edennyt raskaus? :-) sulla oli jotain istukanpaikkajuttutsydeemiongelmia vai muistanko ihan väärin ?

munkin piti tulla kysymään, että miltä kuulostaa Silvia tai Silva? Sylvi on mun mielestä jotenkin... No, mummonimi.
Toivottavasti jonkun nimen sit aikanaan keksitte ja pääsette yhteisymmärrykseen, ettei lapsiraukka ihan nimettä jää :D

Miten sulla on ap muuten edennyt raskaus? :-) sulla oli jotain istukanpaikkajuttutsydeemiongelmia vai muistanko ihan väärin ?[/QUO

istukka edessä joo, mutta toistaiseksi on mennyt hyvin.. ensi viikolla kontrollikäynti

Yhteistyössä