voe pe**een suti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pah...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pah...

Vieras
nyt sitten plikka (17v.!!!) kärys röökistä...
ajoin hänen koulun ohi ja siellä se istu rööki kädessä =o) en tiedä hokasko, et mä näin et oli rööki kädes. vilkutin vaan. en ole sille mitään ko. asiasta sanonu...

olen pisin kesää kysyny polttaako ja aina on kieltäny. olen myös sanonu et jos rehellisesti tunnustaa en ole vihainen (tai olen mut en sillee), mut jos valehtelee sit olen vihainen... joten rakkaat siskot, kannattaako mun sanoo, et näin röökin vai odottaa et ite tunnustaa??

kuinkakohan tyttäresi reagoisi jo ostaisit tupakka askin hänelle? tunnustaiskohan siinä vaiheessa itse? jos ei tunnusta niin olis siinä vaiheessa hyvä ottaa asia esille.

Mä aikoinani kun kärysin itse tupakan poltosta, olisin toivonut avointa ja rehellistä keskustelua, enkä saarnaamista ja jäkätystä tupakan vaaroista. Voisko tässä tapauksessa tulla kysymykseen ihan tavallinen keskustelu siitä että sinä tiedät että tyttö polttaa ja toivot häneltä rehellistä kommenttia jne. Se tietty riippuu paljon äidin ja tyttären väleistä ja kommunikaatiosta, mutta itse muistan ne kamalat aja tkun äiti huusi ja raivosi (ei kannattavaa). En oikeen osaa muuta sanoa! Toivottavasti pääsette samoille linjoille tytön kanssa. En polta enää aikuisiällä.

aattelin tällee

Jaahas, mikäs se kädessä oli???

olen ottanut nyt heti sen linjan et karjuminen ja meuhkaaminen ei ainakaan auta... hän tietää et mä olen polttanu 15v. enkä millään meinannu päästä eroon... en mä sille voi asiasta suuttua, mut ilmaisen ainakin, et olen TODELLA pettynyt...

mulla polttaa kaikki kolme vanhinta 20,18 ja 16v pojat ,kahelle isommalle en mätkätä sanonu vaan et ois hyvä lopettaa ,mut toi 16v ottaa kalloon en osta sille tupakkaa eikä se saa kotona polttaa eikä mun näkyvil juteltu on ihan asiallisesti mut ku tääl saa ni helpost sitä (asutaan itärajal) eikä se ees maksa samaa mitä kaupas eli en o saanu sitä lopettaan =(

kun tulee koulusta,ni totee vaan että ajoinpa koulus ohi tänään ja näin sut siellä.Mitäs olitte tekemässä?
Katsot tytön ilmettä.Jos ei edelleenkään kerro,niin sit kysyt että poltitko vai valehtelikohan nyt äipän silmät pahasti.

no nyt on rööki asia keskusteltu ja YLLÄTYS YLLÄTYS olin ihan iisisti...

kehoitin lopettaa ennen ku kunnol aloittaa...

no nyt on se keskustelu käyty... kiristin kyl, et kerron vaaril ja mammal... siitä se pelästy oikee toden teolla, vaari ainakin on hälle tosi tärkeä, ettei mistään hinnasta haluu et vaari sais tietää... no toivottavasti olis sen verran viisas et osais lopettaa

Yhteistyössä