Voe helvetti.... Limatulppa tuli rv18.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yleensähän tulppa irtoaa muutama päivä ennen synnytystä ja muutama päivä ennen synnytystä ei mulla ainakaan supistellu tms... eli mee lääkäriin. jos oli se nii ehkä vielä vuodelevolla jotaki toiveita...

miten joku ees huomaa jonkun lima tulpan.... mä en oo ikää sellasta nähnykkään... mut valkovuotohan voi olla aika runsasta raskauden aikana että voi hyvinkin olla sitä.... tai sit spermat... mulla saattaa ne valua vielä parikin päivää yhdynnän jälkeen yäk....

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
miten joku ees huomaa jonkun lima tulpan.... mä en oo ikää sellasta nähnykkään... mut valkovuotohan voi olla aika runsasta raskauden aikana että voi hyvinkin olla sitä.... tai sit spermat... mulla saattaa ne valua vielä parikin päivää yhdynnän jälkeen yäk....

kyllä sen kuule huomaa eikä sitä voi olla tunnistamatta.

Limatulpasta saattaa irrota paloja esim. yhdynnän jälkeen, mutta se on uusiutuva luonnonvara. Joskus saattaa koko tulppa irrota raskauden aikana, mutta jos kohdun suu on edelleen kiinni, niin sinne muodostuu uusi tulppa.

Alkuperäinen kirjoittaja allu harmaana edelleen:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:

kyllä sen kuule huomaa eikä sitä voi olla tunnistamatta.

Eipä se kaikilla välttämättä tule niin että huomais. Mulla lähti vasta synnytyksessä, kun kätilö vähän avitti.

niin se oli sellasta keltasta venyvää, niinku räkää. Tämä on kolmas lapsi, joten olen sen ennenkin nähnyt. Mä kans mietin, että vois olla eilistä tavaraa, mut miks nyt? Ei oo ennenkään sellasta ollut.

Yhteistyössä