S
Saara (ap)
Vieras
arki toimii hyvin, heräillään kaikki siinä 7 aikaan, laitan pyykkikoneen päälle ja aletaan aamupalalle.
laittelen pyykit kuivumaan, ja tyhjään astianpesukoneen sillävälin 4 lasta 3v-7v saavat valita yhden huoneen mistä keräävät lelut tms. imuroin huoneet ja tadaa, talo on siisti
lapsetki osallistuu siivoamisee ku tietävät etten lähde mihinkään enneku talo on siisti.
päivisin käydään porukalla perhekerhossa/puistossa/kaupassa. yleensä joka päivä jossain.
iltapäivän puolella laitan nuorimman nukkumaan ja muut saavat olla n.45min koneella, jollon mä hetiän jalat ylös ja juon kahvit rauhassa.
ennen iltaruokaa laitan lapset ulos ja käydään pieni lenkki, tullaan kotiin odottelemaan miestä ja laitetaan iltaruoka.
ilta ollaan eprheen kanssa yhdessä, käydään klaupoilla,kylässä tms.
talo hiljenee yleensä klo 20 ja alkaa mun parin tunnin hilajnen hetki.
ja tuosta pihalla oelmisesta oon tarkka, annan 7v ja 6v:n olla pihalla mutta jos 5v on kans mukana niin käyn vähän väliä kurkkimassa mitä tekevät. nuorimpien ollessa pihalla oon itse aina mukana.
Eikö sulla mene tuon katraan kanssa sitten joskus hermot ihan totaalisesti ja koko päivä ihan läskiksi? Kaikki tuntuu toimivan niin suunnitelmallisesti. Etkö joudu heräämään kertaakaan yöllä ja valvomaan vauvan kanssa? Eikö sitten ole ihan tuskaa seuraava päivä. Ja eikö teillä muut nuku päikkäreitä kuin nuorin?