~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

Heipä hei!

Tämmöstä pinoo en huomannu, ainakaa ko nopsaan katsastin :heart: Miula siis varmaankin tulee täti tässä jossai vaihees käymään, ni seur. kerra jännäilen vkolla 35!

Kukas tulloo mun kans jännäileen?

Itse en kiertopäiviä laskeskele, ko oon liian likel tätä koko hommaa muuten, eli toisin sanoen vältän näin pääni hajoamisen :D

Esikko haaveissa, nyt alkamassa siis yht. yk8 (km 04/08).
[color]



1.8.2008





miracle...........kp ?/27-29......yk 8(km 04/08).. esikko haaveissa
kekkeri............kp 3/28 (27-33).......yk6(21)....neljäs haaveissa
pisita................kp 4/28-38.............yk?..........kolmas haaveissa
Maisa75...............kp 5/28............yk3..............toinen haaveissa
[color]
Tippuneet uuteen kiertoon iloisin mielin![color]


Testipvät:


PLUSSANNEET: :heart: :heart: [color]
Tän otsakkeen alle sit tähdätään kaikki!!!
 
Heippa!
Voisin tulla jo mukaan, vaikken nyt ihan viikosta ole varma (kun ei o kalenteria tässä). Jotenkin musta lohduttavaa olla pinossa =) on jotain toivoa taas sen tippumisen jälkeen. Siis:
kekkeri...............kp 3/28 (27-33).......yk6(21)....neljäs haaveissa

 
Voi kuinka piristi, et sain seuraa!! =) Tervetuloa kekkeri!!! :heart: :flower:

Miekää en oo varma et meniskö se ny tolle vkolle (jos o yht lyhyt kierto ko nyt, ni ois vko 34) mut koitan olla laskematta kp:ita ja muutenkii miettimättä, et millo o ovis yms yms.. Ni josko se siten tärppäis =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Voi kuinka piristi, et sain seuraa!! =) Tervetuloa kekkeri!!! :heart: :flower:

Miekää en oo varma et meniskö se ny tolle vkolle (jos o yht lyhyt kierto ko nyt, ni ois vko 34) mut koitan olla laskematta kp:ita ja muutenkii miettimättä, et millo o ovis yms yms.. Ni josko se siten tärppäis =) :heart:
=) kiva, oli ihanaa kun olit vääntänyt jo pinon!! Vaikka tietysti tylsää ettei plussaa, niin muuten on kiva kun on "tuttuja" ihmisiä. Mahtaisko vaan paremmin käydä tärppi jos ei niin laskis just päiviä ja miettis ja yrittäis. Mutta en kyllä pysty millään tjot meiningillä olemaan. Kaksi ekaahan tuli aika helpolla, mutta siitä alkaa jo olla kymmenen vuotta, kaippa tää raskaaksi tulo vaan tosiaan vaikeentuu kun ikää tulee.

Oletko sä Miracle noita ovis testejä käyttänyt? (nyt et varmaan jos meinaat päivätkin pitää vähän pimennossa) mietin että kaippa sitä pitäis kokeilla niitäkin, kun epäilyttää vähän jos tuota ovista ei edes tapahdu...
 
Juu kyl mä tärppikierrossa käytin niitä =) Eli yhes kierrossa oon kokeillu. Mut ei sekää oo mun juttu, ko niihi mennee nii turhaan rahaa ko ei se ovulaatiosta kerro kuitenkaan, et tapahtuuko sitä vai ei. Ja itse muutenkin huomaan aina ovisajankohdan, ni senkään vuoks en niitä tarvitse. Mut lämmöt on kyl auttanu mua hyvin huomaamaan sen, onko ovista ees tapahtunu =)
 
Kiva, että miracle laitoit pinon pystyyn! Viimeksi eilen kävin katsomassa, ettei vko:lle 35 ollut vielä piinailupinoa. Mulla on kierto hakee vielä paikkaansa esikoisen jälkeen, mutta luultavasti piinailut ovat edessä vko:n 35 alussa ellei kierto jää lyhyeksi (tai mun kärsivällisyys) ja testailen jo viikon 34 lopulla ;)

Maisa75...............kp 5/28.......yk3....toinen haaveissa
 
Tervetuloa Maisa :flower: :heart:

Ihana saada het kärkeen jo kaks mu mukkaan jännäileen!! :heart: Ny jo suuresti parempi mieli, vaikka toi vähä mielen matalaks vettääkin, et täti ei oo vielkää tullu edellisen kierronkaa vuoks.. (Tuhrua tullu ja se kertoo jo kaiken). Ny sit oottelen vaan, et millo vuoto alkas kunnolla. Saa nähä miten oviksen aikaan mieli taas muuttuis ja haluiskin sit kp:t näkösälle :D Mut kuha sitä ennen pittää visusti piilossa ni ei turhan paljoa mieti asiaa =)
 
no kaipa mie tähän jatkan.. viikko 35 tai 36 jolloin vois taas testailla...mahdollisesti..
tänään siis kp2 tai kp3/28-38 mistä nyt sitten aloittaa laskemisen...tuhrusta vai kunnon vuodosta.. greippimehut aloteltu taas, katotaan onko tehoja sillä B) nyt kunhan täti lähtee ja ukko tulee niin alkaa teho yritykset :heart:
 
Tervetuloa pisita! :flower: =) Monesko yk siulla on? Ja aletaan laskea kunnon vuodosta.

Mie en oo vielkää päässy uutee kiertoo :headwall: Eile siis tuhrutti, tännää (no okei eile,ko on jo periaattees lauantai) ei mitää. Seksiäki harrastettii ja aattelin, et no sit viimeistään tulis vuotoo enempi, mut ei mitään. Mut kyl sen vuodon pitäs viimeistää ma alkaa miu mielestäin.. Ellei kierto oo menny iha sekasi :ashamed:
 
Nostellaas, jos sais lisää väkee B)

Tää se oottelee edellee menkkoja edellisen kierron suhteen :D Hyvä päästä uutee kiertoo ko ei edellisetkää menkat oo tullu kunnol.. Noh, kai se on pakko testatakin ni tietää ainaskii poissulkea sen raskauven.
 



2.8.2008





kekkeri............kp 4/28 (27-33).......yk6(21)....neljäs haaveissa
pisita................kp 4/28-38.............yk?..........kolmas haaveissa
Maisa75...............kp 6/28............yk3..............toinen haaveissa
[color]
Tippuneet uuteen kiertoon iloisin mielin![color]


Testipvät:


PLUSSANNEET: :heart: :heart: [color]
Tän otsakkeen alle sit tähdätään kaikki!!!
 
nyt alkaa sitten toinen yk..vasta mut taas sekin tuntuu pitkältä kun kakkonen tärppäs heti ekasta.. ois vaan kiva saada kevät-kesävauva kun noi pojat on molemmat alkusyksyä ja syksyä..ja se tyttö kun vielä tulis niin olis täydellistä :) onkohan mulla likaa toiveita ja odotuksia?!?! hmm... onnee kaikille matkaan ja hakitaan niitä plussia sitten vaan!!!! :heart:
 
pisitakiitti kiitti =) Ilo on mun puolella :) Yritän noilla aina vähä piristää kaikkia, jos vähä ees o onnistunu tavoitteessaan, ni sehä o hienoa :heart:

Kai se on pakko testailla, et varmalla tietää sitten. Ny jo siis dpo16 ja yleensä aina alkanu vähintäänkin dpo15 (kerran siis tuolloin, muutoin aina dpo14). Mut ehtiihä ne viel alkaa. Tuhrua kummiskii tuli sillon torstaina. Mut outo olo kyllä ollu välillä, mut kyl mie siihe negaan uskon. Senhä vuoks tän pinonkii alotin B)
 
Juu, toki on =) En vaa oikeen usko, ku ennenkii on alkanu tuhrulla ja ollu tuhruttomiaki päiviä välissä. Tosin silloin tuhru on alkanu jo aiemmin, eli siis pvä vähintää ennnen ku ois menkkojen tullu alkaa, eli dpo13. Viimeks alko jo dpo11 :headwall:
 
Kukahan haluaisi tätä pinoa päivittää.. Meinaa totta se on! MÄ PLUSSASIN!! Ja siis olinkin raskaana jo viime kierron vuoksi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tein just Rfsu:n liuskatestin (herkkyys siis 25) ja kaks viivaa siihen tuli!! :heart:
 
Kiitos :) Se tuhruvuoto ei ollukaan menkoista johtuvaa (neljäs kierros alkanu menkat aina tuhrulla, ni sillä olin iha varma et no peli menetetty) :heart: Tää tunne on jotain niin uskomatonta! Km takana ja ny mä en enää jaksa sitä pelätä! Se on sen ajan suru sitten ja sitä mietitää vast sitten jos nytkii menis niin! Ny mie nautin!

Plussatkaahan täs pinon oikein reilulla kädellä!! :heart:
 

Yhteistyössä