VKON 28 JÄNNÄÄJIÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naomi

Vieras
ELIKKÄS, ONKOS MUITA KUUMEILIJOITA, JOTKA TESTAILEE VIIKOLLA 28??? ITSELLÄNI JÄNNÄT PAIKAT SILLOIN... NIIN TOIVON PIKKUISTA KÄÄRÖÄ, ETTÄ OIREETKIN MUKAMAS TUNNEN... :)
OLEN TÄLLÄ HETKELLÄ TÖISSÄ... YÖTYÖT RASSAAVAT JA VERENPAINEET HEITTELEE MINKÄ EHTII... HUH HUH...
MUTTA SIIS MUUT JÄNNÄÄJÄT KIRJOITELKAA TÄNNE NIIN JÄNNÄTÄÄN YHDESSÄ JA KERROTAAN KUINKA KÄVI... HOPE SO PLUSSAA NÄYTTÄÄ!!!

Mulla ajoittuu jännäily viikon 28 alkuun. Vasta toinen jännäyskierto menossa mutta kovasti sitä toivoo, että josko se tärppäisikin. Kierto on pitkä mutta säännöllinen (35-37 päivää). Olen vaan alkanut näitä sivuja lukiessa pohtimaan, että mahdanko ovuloida. Tikkuja en ole käyttänyt, ajattelin, että nyt alkuun yrittäisi pärjätä ilman niitä. Katsotaan miten käy!

no juu... minulla samainen ongelma että kierto on pitkä ja hieman epäsäännöllinen (33-39pvää)... ilmoittelethan marimekko77 että miten kävi.. minä testailen vasta loppuviikosta niin laitan tänne sitten miten kävi...

Heissan Naomi ja Marimekko77!
Saako liittyä kanssanne jännittämään? Mullakin mennee jännäys viikon 28 alkupuolelle. Toinen kierto menossa ja toiveet korkealla vaikkakin hieman pessimisti näissä asioissa olen. Tikutellut olen nyt nämä kaksi kiertoa saadakseni varmuuden oviksesta vaikka sen aika hyvin olenkin tunnistanut aijemmin. Tikkujen mukaan ovis tapahtuu kuitenkin itselläni hieman myöhemmin kuin itse olen kuvitellut. Kierto ollut aikaisemmin säännöllinen mut nyt alkanut hieman temppuilemaan 30-34 kuukautisten lailla. Ikää on jo 31 kuten miehelläkin. Pääkaupunkiseudulla asutaan. Entäs te?
Vilkku

Tervetuloa mukaan Vilkku! Malttamaton mieli... Mietin jo, että uskaltaisinko tehdä Aconin herkän testin jo tämän viikon lopulla. Senhän voi tehdä ymmärtääkseni kolme päivää ennen kuin kuukautiset pitäisi alkaa. Eihän siinä mitään järkeä ole testailla kovin aikaisin mutta kun tuntuu, ettei jaksaisi enää odottaa :)! Pitkässä kierrossa vielä se huono puoli, että joutuu aina jännäämään pidemmän aikaa! Ikää mulla on 29 v. ja Helsingissä asutaan.

Tervetuloa Vilkku minunkin puolestani! Täällä myös yksi kärsimätön, ei millään jaksaisi odotella sinne kun pitäisi menkkojen alkaa. Olen siis huomatakseni jonkin verran nuorempi kuin te. Ikää o0n nimittäin kertynyt vasta 20 vuotta. Eli ei tässä vielä kiire ole todellakaan, mutta kun kuume on vaan niin kova. Niin ja naimisissa olen ja Tampereella asustellaan! Kuullaan!

Kylläpä on jännittävää...Vauva on mielessä vaan koko ajan. Onko teillä samanlaista? Kun en vaan saa ajatuksiani pois siitä mahdollisuudesta että... Viellä kun reilun viikon jaksaisi odotella sen testin kanssa. Millaisia testejä olette muuten käyttäneet? Niin ja onko teillä hajua siitä, voiko yksi raskauden oire, nimittäin jumalaton väsymys, tuntua jo näin alussa? Väsyttää vaan ja mikään uni ei tunnu riittävän, töissä haukotuttaa ja on jotenkin voimaton olo koko ajan.

Sitä mielikuvittelee kaikenlaisia mahdollisia oireita. Oireet on kuitenkin niin yksilöllisiä mutta varmasti väsymystä voi esiintyä jo aikaisessa vaiheessa. Itseänikin on väsyttänyt mutta toisaalta tällaisella kesähelteellä väsymystä on varmasti muutenkin ilmassa :)

Viime kierrossa testasin apteekista ostetulla Aconin herkimmällä testillä (millä voi testata jo 3 päivää ennen kk alkua). Tällä kertaa tilasin netistä Aconin testejä, olivat halvempia. Yritän malttaa odottaa viikonloppuun ja testata silloin.

Pidetään peukkuja puolin ja toisin! Kuumetta on täälläkin!

Heip,
juu mielessä pyörii vaikka yritänkin olla ajattelematta. Oireitakin tuo pikku pää teettää mutten jaksa uskoa niihin ettei pettymys sitten olisi niin valtava. Vaikka tässä vasta toinen kierto yritystä onkin meneillään niin haaveissa tuo pikku nyytti on ollut jo niin pitkään ettei jaksais odottaa pitkään. Silleen myös pelko siitä ettei ehkä edes voi saada lapsia alkaa hiipimään ajatuksiin - tullut luettua niin monta surullista tarinaa täältä. Itse ajattelin yrittää olla testaamatta niin pitkään kuin mahdollista jollei kuukautiset ala eli, ehkä tuonne ens viikon loppuun. Mut katotaan miten käy ja peukutetaan toisillemme!!! Viime kierros näin unta vähän ennen kuukautisten alkua et menin terkkarille tekee raskaustestin ja se osoittautui negaksi. Aamulla olinkin ihan varma etten ollut raskautunut ja niinhän siinä se olikin. Nyt en ole ainakaan vielä nähnyt mitään vauva-unia. Vähän on ollut huono olo jonka uskon kuitenkin johtuvan tuosta tajuttoman pitkästä helle-putkesta. Nyt on myös hieman alkanut tuntumaan kuukautiskivun tapaisia tuntemuksia masussa mutten mieti niitä suuntaan enkä toiseen.

Ovulaatio-testejä ja raskaus-testejä olen tilannut (halvalla) www.mammaksi.fi:stä mut nyt on yksi kaverin jämä-raskaustesti kaapissa odottamassa. Hän ei tupla-paketista tarvinnut toista koska ekalla jo tuli plussa! Toivottavasti tuo onnea! Taitaa olla Predictori.

Palataan, Vilkku kp 27/30-34

Niin hellekin todella saa aikaan väsymystä. Ja kyllähän sen toki tiedän, että kuviteltuja nämä "oireet" ovat, mutta minkäs teet. Ja kaikista koomisinta on se, että vaikka tiedän ja ymmärrän ettei mitään kiirettä ole niin silti harmittaa jos ei kahta viivaa tule. Tai kaippa se on ihan normaalia.

Jälleen yötöissä ja väsyttää. Voi kunpa ei näitä vuoroja tarvisi tehdä! No mutta peukut on pystyssä täälläkin!

Kp.30/30-34 eikä vielä menkkoja eikä mitään oireita. Huomenna mökille ja päätin et odotan perjantaihin kun tullaan takas kotiin testaamisen suhteen jollei menkat ole alkaneet. Mites te muut? Tullaan sit kertoo. Onkos teillä muuten mitään oireita? Hyvää alkavaa viikkoa!
Vilkku

Eilen jo olin vastaavinani teille mutta jostakin syystä vietiä ei näy... Tein testin perjantaina ja vielä uudelleen eilen illalla ja molemmilla kerroilla tuli heti selkeä plussa! Joten varovaisen onnellisia täällä ollaan. Naomi ja Vilkku, oikein paljon plussaonnea toivon teille!

Heips kaikille! Liityn nyt uutena tänne kirjoittelemaan, kun en koko ajan viitsi miestä vainota "ollako vai eikö olla raskaana" -jutuilla. Emme ole varsinaisesti edes yrittäneet vielä vauvaa, mutta nyt on semmoinen tunne, että olisi saattanut tärpätäkin. Ei siis olla käytetty viime kierrossa mitään ehkäisyä ja oltiin "asialla" ovulaation aikoihin. Kierto on ollut pillereiden lopettamisen jälkeen 27-29 pv (paitsi eka kierto 32) ja menkkoja on edeltänyt aina muutaman päivän tuhruvuodot. Nyt on menossa kp 31 ja päivänä muutamana on ollut muka hieman ällöttävä olo. Maha oli vähän kipeä silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta mitään ei sitten kuulunut. Välillä olen varma että olen raskaana, välillä taas en. Nyt on sitten alkanut taas tulemaan sellaista niukkaa rusehtavaa vuotoa, mitä ennen menkkoja yleensä, ja epätoivo alkaa vallata mieltä. Hassua, sillä eihän meillä ollut varsinaisesti edes yritys päällä vielä... Tällainen se naisen mieli vaan on ;) En oikein uskaltaisi testaillakaan vielä, sillä tiedän että pettyisin negasta. Pää on ihan sekaisin ja pitäisi vielä malttaa odotella pari päivää, että näkisi mihin tämä vuototilanne yms kehittyy. Kiitos jos joku jaksoi lukea =)

Hei,
Olen vasta pari viikkoa lueskellut palstaa, sillä aihe on tullut ajankohtaiseksi nyt. Jätin pillerit pois ja ensimmäinen kierto menossa. Huomenna pitäisi alkaa menkat. Toki olen varautunut siihen, että se ei tapahdu heti mutta jännittävää kuitenkin.

Hei! Liityn joukkoonne jännittämään! Pikkukakkosta toivotaan. Esikko vähän yli 7kk. Tänään kp 27/30-32. Kp 26 malttamattomana nega testattu=)
Kaikille nyt plussatuulia kovasti mukaan!!!!!!!!!!!

Taidan joutua liittymään tuonne tulevien viikkojen jännääjiin, sillä tiputtelua on ollut jo kolmatta päivää, enkä usko että mitään vaavia enää masussa on :( Hullua vaan, kun edelleen olen tuntevinani raskausoireita (rintojen turvotusta, väsymystä ja etovaa oloa).
Onnea kaikille mukaan ja kertokaahan plussista!

Heips! Onnea Marimekko77! Todella hieno homma! Mulla ollut maha kipeä, huono oli ja nännit todella arat! Voivat olla raskausoireita, mutta kuuluu myös menkkaoireisiini. En tiiä oikeen mitä pitäs ajatella. Pari päivää sitten olin parin tunnin ajan vessassa meiningillä oksentaako vai eikö oksenna, mutta sitten se meni ohi... outoa! Nyt mahaa kipristelee ihan niinkun olisi menkat alkamassa, toivottavasti ei. Niin ja tervetuloa kaikki uudet!

Heip,
tiputtelu alko maanantaina heti mökille päästyämme ja tänään "viemäri" jo tulviikin kuin viimneistä päivää... BLÄÄÄÄÄÄÄÄ! Kolmas kierto lähtee siis tästä käyntiin. Ehkä saan jonkun teistä jännäilemään kanssani tuonne viikolle 32 (kauhee ku piiiitkä aika taas).
Ja ONNEA Marimekko!!!!! Hienoa! Kateeksi käy eli NAUTI!!!! Tsemppiä vielä jännittäville! Tulkaa kertomaan miten kävi.
Vilkku

Heippa! Olen myös uusi täällä ja toista kiertoa mennään... Huomenna pitäisi menkkojen alkaa, toivotaan ettei niin käy :-) Kovasti jännittää ja ei malttaisi millään odottaa et tärppääkö vai ei!!! Meillä myös pikkukakkosta toivotaan, ensimmäinen on noin 1v 10kk.

Heippa!
Minäkin tipahdin jännäämään viikolle 32-33... Toivottavasti menkat alkaa pian, ettei veny vielä pitemmälle!! Pettymys on suuri :-( Meillä lähtee myös kolmas kierto käyntiin!

hellurei vaan... Niinpä kävi että täti tuli! Eli jännäys jatkuu edelleen! Pettymys on kyllä kova kun niin jo luulin... Taidanpa unohtaa asian hetkeksi jos pystyn ja vaavi tulee jos on tullakseen.

Yhteistyössä