Vkon 27 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rizzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rizzu

Vieras
Perustan uuden ketjun viikolla 27 jännääjille. Mulla osuu jännäys juuri viikon 26 ja 27 vaihteeseen, mutta tällä kertaa turhan negan tehneenä päätin, että ainakaan viikolla 26 en vielä testaa. Mulla on kierto ollut nyt 2 edellistä kertaa 29 päivää ja sunnuntaina 3.7. pitäis alkaa menkat, jotka siis toivon mukaan ymmärtäisivät jo pysyä poissa! Tänään kp 5 ja menkat alkaa olla taaksejäänyttä elämää tältä erää. Menossa on jo 10. yrityskierto... Taustoista sen verran vielä, että minä olen 27-vuotias, mies 29-vuotias. Viikolle 27 osuisi meidän 3. hääpäivämme, olisihan plussa kiva hääpäivälahja!

Liityn Rizzu sinun seuraan tänne :) Tosin vielä en jännäile yhtään mitään, kun vasta kp 1 mutta mukana ollaan kuitenkin. Siirryn siis tuolta viikon 22 jännääjistä tänne.

Mukavaa että on tuttuja täällä. Koitetaan tehdä vähän parempi plussasaldo kuin tuolla 22-viikolla... :)

Meillä siis lähtee toka yrityskierto, vähän yli kakskymppiä ikää mittarissa.

Heippa

Ilmoittaudun uutena joukkoon! Olen kirjoitellut pariin otteeseen tuolla ""tuhruilijat-osastolla"" sekä vuosi yritystä-osastolla. Taustoista sen verran, että nyt siis takana vuosi yritystä ilman tärppiä ja tänään siis se ikävä kp 1/26. Muutama viikko sitten kävin gynellä joka ultrasi munasarjat yms. ja siltä osin kaikki näytti olevan ok. Määräsi progesteroni-testiin, johon en valitettavasti viime kierrosta kerinnyt, testi kun pitäisi ottaa ilmeisesti aika tasan tarkkaan viikko ovulaatiosta. Viime kierrosta oviksen kyllä bongasin apteekin-ovistestillä. Yritän bongata tässäkin kierrossa oviksen, jotta pääsisin testiin, niin saisi jonkunnäköisen tiedon tuosta keltarauhasen toiminnasta ja mahdollisesti sitten clomit tms...

Itselläni ongelmana on siis vajaa viikon kestävä tuhruilu ennen menkkoja, josta taas viime kierrossakin sain kärsiä. Siksi olinkin lähes 100 varma, etten viime kierrostakaan raskautunut ja niinhän siinä kävikin. Tämä aamu meni melko pettyneissä ja surullisissä oloissa, mutta nyt vaan itseä niskasta kiinni ja toiveet korkealle. Saapahan ainakin hyvällä omalla tunnolla juhlistaa kunnolla juhannusta (jotain positiivista pitää aina löytää). Itse olen siis 26 v. ja avokki muutaman vuoden nuorempi ;) Jännäys osuu mulla siis vkon 27 alkupuolelle. Silloin ollaan juuri Italiassa lomailemassa, joten mukava yllätys olisi siellä huomata menkkojen pois jäänti, etteivät lomaa tulisi muutenkaan häiritsemään.

mul on kans jännäyspäivät vkon 26 ja 27 vaihteessa. viimeksi piti alkaa vkolla 23 ja oliki jo viikko 22..huono viikko se kyl oli :(
Taidan siis liittyä myös tänne (vkolle 26 jo vähän ehdinkin kirjoitella) , tämähän taitaa olla siinä mielessä parempi, ettei tule testien kanssa hosuttua ehkä(!) niin herkästi..
itsestäni sen verran, että olen 21, samoin mies. Pillerit jätin pois maaliskuussa -05, vielä ollaan hieman sillee et tulee jos on tullaksee, vaikka silti se on aina iso pettymys, ku tuleeki ne menkat..kait sitä vähän koittaa itteää suojella...

tää ketju oliki muuten jo tippunu seuraavalle sivulle, kirjotellaanpas ahkerasti, jotta ei tiputa hirmu kauas!! :)

Taidan liittyä teidän seuraan nyt kun alkaa olemaan menkat selätetty... Menossa on siis kp 3/27-29.

Jännäsin viimeksi vko 23 ketjussa ja seuraavat jännäilyt osuu loppuviikolle 27. Tässä alkaa nyt kyllä kesäloma aika pian ja kaikenlaista ohjelmaa olisi tiedossa, että saa nähdä miten paljon pääsee tänne lukemaan ja kirjoittelemaan. Toivottavasti kerkee jännäämään :) Tai sitten toisaalta, hyvähän se vaan olisi kun saisi ajatuksia välillä muualle.

Meidän taustoista hieman, ollaan n. kolmekymppisiä, ensimmäisestä lapsesta haaveillaan, tämä taitaa olla suunnilleen 9. tai 10. yrityskierto, en ole tikuttanut tai käynyt missään tutkimuksissa tms. Eikä olla harrastettu mitään joka-toinen-päivä-taktiikkaa tai muuta, vaan suurimmaksi osaksi tjot-meiningillä. Tietysti sitä aina yrittää ajoittaa vähän siihen ovikseen (jos/kun sen luulee bongaavansa).

No niin tytöt, ei muuta kun onnea meille kaikille ja juhannuksena pistetään ukot kunnolla hommiin! :)

Kivaa että kanssajännääjiä on ilmaantunut tällekin viikolle! Mä olin viime viikonlopun töissä, ja pitkää päivää teinkin, esim. lauantaina 12 tuntia... Noh, ne zempalot ovat nyt ohitse... Vain väsy jäi. Mutta kun on paljon tekemistä, menee aikakin nopeasti, kp onkin jo 10/~29.

Tällä viikolla on vain haittaa semmoisesta, että mies joutuu puolestaan työmatkalle keskiviikosta perjantaihin. Mä sille jo sanoin, että sit perjantaina pitää tulla kiireen vilkkaa kotiin kylvöhommiin ;), perjantainahan on kp 14 ja ovis alkaa olla käsillä.

Ajattelin, etten tässä kierrossa ala tuon miehen työmatkan takia stressata ovistesteillä, sillä jos ovis onkin aiemmin, en sille mitään voi. Eli ens viikonloppuna kun olemme ahkeria, niin homma on sitten toivon mukaan hoidossa.

Heipä hei!!

Minäkin siirryin tuolta vko:n 23 jännääjistä tänne jatkamaan.
4.7. (tai 5.7) on meillä se h.hetki joka kertoo minne keskusteluun siirrytään!!

Mutta nyt täytyy vielä ottaa tai ainakin yrittää ottaa ihan rauhassa kun on siihen vielä niin mahottoman pitkä aika!!!

Mutta onnea meille kaikkille!!

Minäkin siirryin tuolta viikolta 23 tänne. Meille ainun kanssa osuu jännäämiset samalle päivälle.

Sen verran taustaa että minä 22 ja avokki 24 vuotias ja kuudes yrityskiertokäynnissä. Viime kierrossa oli pettymys sillä täti tuli pari päivää myöhässä ja vuotoa oli vain yhtenä päivänä joka oli todella runsasta eli epäilen että meni kesken..

ovistestit tänään tipahti postiluukusta eli tässä kierrossa tikuttamisen aloitan.

Nyt elellään kp6/25-27 eli tikuttamisen voi aloittaa jo kohta.. mutta luultavasti ovis sattuu juhannuksen aikoihin, eli sillon täytyy täkkejä pöllyytellä..

Jahans, nyt olis hetki aikaa.. Ilmottaudun jännäilemään kanssanne :) Tosin mulla jännäilyt osuu aivan viikon loppuun, mutta kun tuo Mollykin on täällä, niin miekii tuun. :)

Mulla menossa kp3 ja vaivuin tuossa epätoivoon, se myönnettäköön, mutta uuteen nousuun.. :) Kierto on 27-29 ollut nyt viime aikoina. Taustoja sen verran että ollaan iältämme 28/29, ensimmäistä yritetään ja nyt taitaa 10 kierto tätä riemua lähteä. Jokohan tärppäis?? Odottavan aika on piiiitkä. Kohta oon ollu vuoden ilman pillereitä ja nyt vasta tuntuu kiertojen olevan normaaleja.

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta, eihän tässä muuta voi.. :)

On se kumma, kun mieli alkaa nousta epätoivon suosta kun täti tekee lähtöään.. :) Viimeiset tuhrut ja se on kuin ikävä muisto vain.. :)

Tulin lukeneeksi tuolla odottavien puolella, että terassisiiderit polttelee mieltä. On se mieli vaan niin ihmeellinen, että vaikka kaikki pilettelyt ja siiderit vaihtais tällä hetkellä plussaan, niin vähän ajan päästä sitä kuitenkin haluais pystyä juomaan.. :) Sitä haluaa, mitä ei saa.. Näinhän se menee..

Nojoo, tällasia filosofointeja täällä tänään.. Eipä tuolla navassa tapahdu mitään mielenkiintoista vielä. :)

Torstai on toivoa täynnä... Tänään menossa kp 13 ja ovis alkaa varmaan lähetstyä. MUTTA terassisiideri teki tepposensa. Olin kaverin kanssa eilen parilla, ja kotimatkalla oli jo kovaakin kovempi pissihätä (vaikka olin siellä terassinkin vessassa jo käynyt) eikä sitten muuta vaadittukaan, kun tuli virtsatietulehdus! Heräsin klo 6 aamulla armottomaan hätään ja vessassa tulikin vain pieni liru, mutta hätä jäi. Ei muuta kuin päivystykseen. Sain jo antibiootit, toivottavasti auttavat nopsaan. Pyysin vielä sellaisia, etteivät ne haittaa mahdollista raskautta. Vaikka kuurihan on loppu jo ennen kuin alkio ehtisi kiinnittyä.

Huomenna ramppaan jälleen lääkäritalolle, on se gynevastaanotto. Odotan sitä kyllä innolla, jos vaikka saisin joitakin vastauksia tähän tärppäämättömyyteen. Etenkin todella niukat kuukautiset ovat huolenaiheeni, tälläkin kertaa kunnon vuotoa kesti 2 ½ päivää, sen jälkeen oli pari päivää tuhrua... Tulen kertomaan sitten uutisia.

Miisalle piti sanoa, että tervetuloa! Minulla on ihana pikkuinen koira, jonka nimi on myös Miisa! Pidän siitä nimestä paljon.

Vipinää vällyjen väliin kaikille, harjoitella voi jo tällä viikolla ja tositoimiin ryhdytään sitten viikonlopun/ensi viikon aikana!

Heips!

Meillähän onkii Rizzu sama kp, eli taitaa meillä jännäilyt osua aika samoille päiville :)
Tosin mul on aika negatiiviset ajatukset tän kierron suhteen ku mennää miehen kaa niin ristii töitten takia, ei paljoa ehitä näkemää täs kuussa..mut ainakaa ei tipu sit korkealta, ku osaa varautua, et se täti melko varmasti tulee.
Tääl onkii ollu aika hiljasta..missä kaikki on??Tylsää ku on ollu niin huonot ilmat, että ei pihallakaa oikein viihy :( toivottavasti ois jo juhannuksena paremmat ilmat, vaikka töissä olenkii..
Mitäs muilla on juhannussuunnitelmia?
joo, eipä tässä kummempia, lähen töitä jatkamaa :)

Heippa!

Minäkin täällä käyn yhä edelleen välillä vilkuilemassa. Täällä meneillään kp8/26. Laskujeni mukaan ovis voisi sattua siis ensi viikon tiistai/keskiviikkoakselille, joten sitä odotellessa. Ajattelin siis yrittää tikuttaa ovista tässä kuussa kun pitäisi se progesteroni-testi käydä ottamassa. Onkohan liian myöhäistä aloittaa tikuttaminen tämän viikon sunnuntaina eli kp11?! Viime kierrossa ovistesti näytti tummaa viivaa kp14. Olen kyllä päättänyt, että mikäli tästä(kään) kierrosta ei tärppää, niin yritän loppukesän ottaa rennosti ja olla ajattelematta asiaa eli ELÄÄ. Itseni tuntien tiedän, ettei se tule olemaan kovinkaan helppoa, mutta olen ainakin päättänyt yrittää. Toissapäivänä kuulin taas vauvauutisia sukulaisilta ja kyllä taas joutui hetken stressaamaan ajatuksella, että niinkin luonnollinen ja ""yksinkertainen"" asia kuin lapsen tekeminen ei vaan ota meiltä onnistuakseen vaikka vuosi ollaan jo tahkottu.

Joka tapauksessa, ihanaa, että juhannus on ensi viikolla ja pääsee maaseudun rauhaan. Toivottavasti todella olisi hyvät kelit!

Terveiset gyneltä! Kävin juuri äsken ja kaiken pitäisi olla kunnossa, limakalvo ihan suht. jees ja kohtu näytti oikein hyvältä eikä munasarjoistakaan löytynyt mitään kummaa. Sain lähetteen verikokeisiin, progesteroni heti juhannuksen jälkeen maanantaina ja prolaktiini seuraavan kierron kp 5:nä (toivon toki, ettei sinne tarvi mennä!) Myös kilpirauhaskokeet otetaan varmuuden vuoksi. Täytyneekin hieman alkaa opiskella, mitä nämä kaikki kokeet tarkoittavat. On paljon helpompaa puhua lääkärin kanssa, kun on hieman perillä kaikesta. Ja ai niin, jos näistä mun kokeista ei löydy mitään erikoista, niin sit varmaan pannaan mies antamaan spermanäytettä.

Hiemanhan tämä harmittaa, että joutuu tutkimuksiin, mutta toisaalta se tuo turvaa, että ollaan heti asiallisesti asialla, jotain saattaa tapahtuakin tämän ansiosta!

Mies palailee ulkomailta tänään, viikonloppuna pitäisi viettä aikaa pedissä... Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kiva porukka näyttäisi olevan meillä täällä! Rizzu, hyvä kun gynekäynti meni ok ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Ja pääset niihin verikokeisiin. Nyt en muista kirjoititko aikaisemmin jo kuinka pitkään teillä on yritystä takana? Olisi ihan kiinnostavaa tietää. Sun viestien innoittamana oon pikkasen ruvennut miettimään, että olisikohan tässä syytä mennä kohta itsekin gynen juttusille... Meillä on yritystä periaatteessa viime elokuusta mutta väliin mahtuu pari kiertoa jolloin ei ole ollut yritystä. Toisaalta ei siis mitään paniikkia vielä. Kai... Joskus vaan tuntuu toivottomalta, no lähinnä kp 1 päivinä.

Ja miisa, mäkin olen nyt ajatellut tikuttaa ekaa kertaa! Vaihdetaan sitten kokemuksia että miten menee! Mitäs te muut, tikutatteko? Ihan itseni takia siihen ajattelin ryhtyä koska mua kiinnostaa suunnattomasti olenko ollenkaan osannut bongata ovista aikaisemmin oireiden perusteella vai että missäköhän vaiheessa se ovis oikeasti on? Toivottavasti löytyy... Ja jos ei tästä kierrosta tärppää, niin seuraavat pari menee kyllä ilman tikutusta ja ihan rennoin kesäottein. Tää on nyt vaan tällainen kokeilu!

Vippe, KIVAA kun tulit tänne kanssa jännäkaveriksi!! :) Me ollaan varmaan tämän ketjun viimeisiä jännäämässä sitten kun menee ihan siihen vko 27 loppuun... Ootko sä nyt miettinyt sitä tikutusta? Aiotko kokeilla?

Juhannus menee toivottavasti peittojen välissä, luulisin että ovis on joskus silloin. Ja sehän selviää sit näillä tikuilla toivottavasti... Nyt on kp7/27-29.

Ja alkavan viikonlopun kunniaksi aion kyllä miehen kanssa illalla korkata viinipullon! Mun on tehnyt mieli jo monena iltana ja oon ajatellut, että perjantaina sitten! :)

Oikein mukavaa loppuviikkoa teille kaikille!!

Mollylle tiedoksi: meillä on 10. yrityskerta menossa, eli pillerit on jätetty pois elokuussa 2004. Kirjoittelin terveiseni myös tuonne ""viittä taille vuosi"" -ketjuun. Käväisepä siellä, jos kiinnostaa myös muiden samassa tilanteessa olevien kohtalot.

Jahas, pitäisi varmaan tehdä tänään jotain töitäkin...

Niin joo, Florence, nyt luin tarkemmin viestit läpi ja sinähän tikutat kanssa tässä kierrossa. Hyvä hyvä, on sitten kanssajännääjiä joiden kanssa pohtia niitä asioita kun ihan noviisina tässä ekaa kertaa kokeilee sitä.

Vauvauutisia oon kuullut minäkin viime aikoina, taas... Tuntuu että niitä tulee aika tasaiseen tahtiin. Ja mulla alkaa oikeesti olemaan kohta hirveät paineet tästä yrittämisestä, koska olen muutamalle kaverille puhunut tästä (jo viime kesänä taisin muutamalle sanoa, että kohta saa varmaan tulla jos tulee)... Ja sitten kun muitten tuttujen ja tuntemattomien mahat pomppaa esiin kuin sieniä sateella joka puolella niin varmaan puskissa spekuloidaan, että milloinkohan ""mollylle""... Vielä kun ollaan miehen kanssa niin pitkään oltu jo yhdessä ja naimisissakin muutaman vuoden. No, toisaalta, eihän siitä mitään ressiä pitäisi ottaa, juttelee asiasta niille kenelle haluaa jutella ja muut pohtikoon rauhassa. Miten teillä muilla nämä asiat?? Ootteko kertoneet yrityksestä/tjottailusta ystäville tai sukulaisille? Onko teillä samanlaisia ajatuksia?...

Heips!

Me ei ainakaa olla kerrottu oikeestaa kellekkää yrityksestämme, tosin onhan tämä vielä aika alussa ( kolmas yrityskierto) taitaa mun kaverit tietää kroonisen kuumeeni, joka on tainnu olla mulla aina :) ollaa myös aateltu, että jos tärpää jossain vaiheessa ni ei heti kerrota muille, vaan katselee ja antaa tilanteen kehittyä vähän varmempaan suuntaan, ennen kuin edes uskalataa muille puhua..koska jos menee esim. kesken on se varmasti vaikeampaa jos on kerenny sukulaisille ja ystäville kertoa..
noh...nää on näitä mun pohdintoja...voihan olla et plussan pamahettua juoksen ympäri kaupunkia ja kuulutan kaikille :)

Mie oon myös miettiny tuota ovistestiä, mut ainaki toistaiseks aattelin yrittää ilman, luulen et se olis mulla kuitenki sellast sähläilyä ja epävarmuutta viivojen vahvuudesta ym.. ois kyllä tosiaan kiva kokeilla ihan mielenkiinnosta, et onko niistä hyötyä..

jaahas...pitää vissii lähtä vielä ajamaan villakoiria takaa..viikonloppuna on tulossa vieraita ja noi koirat hyppii jo silmille..tyhmät.

plussaonnea kaikille ja toivottavasti teidän ovistikutukset sujuu...kiva olisi kuulla teidän kokemuksia niistä!!

moi vaan kaikille..
En ole päässyt pitkään aikaan käymään kun omaa konetta ei ole.. pitää äkkiä salaa appi-ukon luona käydä vilkuilemassa tänne. nyt olen kolmena päivänä tikuttanut jo ja tänään tuli jo haalea viiva ensimmäistä kertaa. olettekos te puolittaneet ovistikkuja. minä nimittäin olen ja hyvin näkyy näinkin toimivan.
Minun keveri oli tänään saanut vauva. kieltämättä se kirpaisi, vaikka ei saisi, mutta kun tilanne on tämä niin kai sen ymmärtää.

anteeksi jos teksti on sekavaa ja en kerkeä kommentoimaan teidän juttuihin mutta kun pitää yrittää tosiaan vielä salailla tätä asiaa suvulta.. toivottavasti eivät tee salapoliisin työtä ja tutki millä sivuilla surffailen.. olen kyllä yrittänyt piilottaa jälkeni hyvin..

meillä tietää muutama ystävä tästä meidän yrittämisetä.. jälkeenpäin harmittaa kun tuli kerrottua sillon kun alotettiin yrittäminen. nyt kun on kulunut jo melkein puoli vuotta siitä niin kaikki vaan kyselee että joko sa nyytti on tulossa..

mutta nyt pitää mennä ja peitellä jälkeni..

Moikka kaikille!!

Minun käynnit ovat harvoja siks kun ollaan yhdessä niin paljon kotona ettei ukolta salaa ehdi käymään täällä oikein!!
Minä en ole kertonut vielä kenellekkään (paitsi täällä teille että montakohan ihmistä nämä on lukenut??) ja yritän parhaani mukaan pitää turpani kiinni niin pitkään kun vaan mahollista!
Paras olis että saisivat tietää vasta sitten kun alkaa näkymään kun JOS pian jotain sattuu niin se on sitten vaikea tilann ruveta selittämään että huonosti kävi!
Meillä kierto päivä 12 26/27 ja alavatsassa on joitain tuntemuksia jota en aikaisemmin ole huomioinut!
No sittenhän sen näkee!!

Meillä ainakin jaksetaan olla aktiivisia kun ei pihamaan nurmikkokaan jäänyt kokeilematta tänä aamuna!!

Nyt pitää mennä... isäntä tulee kotiin

MOI

Aurinkoista maanantaita kaikille!

Viikonlopun mökkilomailun jälkeen on palattu taas töihin ja koneen ääreen. Olipas mahtava keli viettää viikonloppua! Vielä vajaa kaksi viikkoa töitä ja sitten LOMAA!!! Tässä kierrossahan oli tarkoitus tikuttaa ovista ja itse asiassa piti aloittaa tikuttaminen jo eilen, mutta mökkiolosuhteissa en sitä päässyt tekemään. Nyt sitten tänä aamuna tikutin ekaa kertaa kp 12/26 apteekin ovistestillä ja vahvaa testiviivaa näytti! Eli nyt olenkin hieman pihalla, kun edellisessä kierrossa ovis löytyi testillä vasta kp14 ja nyt olisi pari päivää aikaisemmin. Onhan se tietysti kai mahdollista, että ovis heittelee parilla päivällä suuntaan tai toiseen. Mitään ihmeellisiä ovistuntemuksia ei ole, ehkä pieniä tuntemuksia vatsassa, mutta tiedä niistä. Eilen ei valitettavasti puuhailtu makkarin puolella, mutta toivottavasti tänä iltana saisin miehen innostumaan...;) Toisaalta siinä apteekin testissä sanotaan, että parhaimmat edellytykset raskautumiseen olisi parin kolmen päivän sisällä positiivisesta testituloksesta. Ensi viikon alussa sitten progesteroni-testiin tarkistuttamaan se keltarauhashormoni ja sitten aloitan kesän vieton ja yritän unohtaa tämän projektin ainakin kesän ajaksi. Mites muilla ""tikuttajilla"" sujuu?

Maanantaita! Nyt olis ovisviikko meillä vkon 27 jännääjillä! Meillä on peuhattu jo perjantaina ja sunnuntaina, mutta vaikka mun ei pitänyt tässä kierrossa tikuttaa, niin menin sen hölmönä tekemään, kun niitä testejä kerran kaapissa oli... Eikä ovis ilmeisesti olekaan ollut vielä viikonloppuna. Tänään unohdin tikut ottaa mukaan töihin, joten katsotaan, josko iltapuolella vielä tänään tikuttaisin.

Tämä homma vain näyttää siltä, että mun luteaalivaihe on uhkaavasti lyhenemässä. Viime kierrossakin ovisplussa tuli vasta kp 17, mutta kierron pituudeksi tuli vain 29 päivää. Täytynee tästäkin keskustella lääkärin kanssa. Olen menossa viikon päästä myös sinne progesteronikokeeseen, joten se kertoo paljon, onko ovista ollenkaan...

Mutta nyt töiden kimppuun! Juhannusta odotellessa...

Modayta!

Täällä yks tikuttaja on aloittanut (jo) tämän ihmettelemisen. Sori muut ei-asiasta-niin-kiinnostuneet, nyt tulee ihan just pelkkää tätä aihetta...

Eli eilen oli vasta kp10 mutta ajattelin, että kun nyt kerta kokeilumielessä teen tätä hommaa, niin parempi aloittaa ajoissa ja joka päivä seurata miten etenee ja miten viiva muuttuu ja verrata sitä sitten kropan tuntemuksiin, että alkaako vatsassa enemmän nipistämään viivan vahventuessa ja miten kaikki limat käyttäytyy jne niin osaapa sitten tulevaisuudessa helposti (?) sanoa ilman tikutustakin milloin se ovis on. Nimittäin en ajatellut tulevaisuudessa harrastaa tätä tämän enempää, mulla sen verran tasaiset kierrot että kun kerran nyt tikutan, niin arvelen että se riittää. Ja teen sen siksi kunnolla alusta loppuun. Heh, pitäisiköhän tässä vaiheessa nyt laittaa vielä valkoinen takki itselleen päälle ja eikun labraan (vessaan) asumaan viikoksi, rintoja puristelemaan, tikkuun pissaamaan ja limoja seuraamaan :)

Joo, eli eilen oli kyllä niin hailukka haamu, että en ole varma oliko sitä viivaa loppujen lopuksi ollenkaan. Eikä tuntemuksiakaan ole. Omalla mutu-tuntumalla veikkaisin aikaisempia kiertoja kun mietin, että ovis on varmaan joskus kp14-16. Jännä kattoa mitä tikuille tapahtuu tulevina päivinä.

Hmm... toisaalta tiedän kyllä senkin, että on ihan normaalia, että noin 1-3 kierrossa vuodessa ovulaatiota ei tapahdu ollenkaan. Toivottavasti tämä ei ole sellainen kierto. Muuten joudun kai asumaan siellä vessassa syksyllä uudestaan :) Nimittäin loppukesästä, heinä- elokuussa en kyllä ainakaan tikutukseen ryhdy, silloin on lomaa kaikesta tällaisesta pohtimisesta!!

Onko teillä muilla ovistestaajilla aconin tikut? Olen joskus lukenut näiltä sivuilta että porukka on säästänyt rahaa leikkaamalla ne kahtia (pituussuunnassa tietty) ja että ne on toiminut ihan yhtä hyvin, mutta mietin kyllä eilen kun katselin sitä tikkua, että miten hitossa noin kapean tikun voisi vielä puolittaa ilman että menee pilaamaan sen täysin ja leikkaa sen ihan rikki... Ei ainakaan meidän laiskoilla saksilla?... Onkohan valmistaja tehnyt tikusta nykyään kapeamman alunperin (tilasin tikut pari viikkoa sitten)?

Juhannusgrillailuja (siideriä ja viiniä!) ja kesälomaa odotellessa... Pöllyytetään peittoja ja kirjoitellaan taas kuulumisia!

Piti tulla nopeasti vielä kertomaan eli kun aamulla testasin ovistestiin plussan niin alaselkä erityisesti vasemmalta on juilinut koko päivän. Olen tiettyyn aikaan kuukaudesta potenut tätä vaivaa ennenkin, mutten ole osannut yhdistää sitä ovikseen. Voisiko olla yhteydessä? Muita ovisoireita ei edelleenkään juurikaan ole, ei limoissa eikä vatsatuntemuksissa.... Toivottavasti mies olisi kotona ja pirteänä, kun töistä pääsen...;) Onpahan muuten todella lämmin ja hiostava ilma, mutta ei pidä valittaa. Juhannuksen sääennustekin näyttää ainakin vielä ihan lupaavalta.

Yhteistyössä