Vko sitten 38c kuume,nyt hengitys hankalaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuaaa

Vieras
Eli 10pv sitten alkoi mulla kuume ja yskä. Kuume kesti 3pv. Limainen yskä jatkui ja kOva nuha tuli myös. Nyt olen vähän huolissani kun keuhkoissa tuntuu kummalta, että joku painaa niitä, on hankala hengittää ja joka uloshengityksellä rohisee mutten saa yskittyä limaa pois. Ei ole kuumetta. Mitä voi olla?

Mulla on mykoplasma ja yksi oire juurikin tuo vaikeus hengittää tunne limasta, jota ei sitten saa yskittyä ulos.

muoks: niin ja mä olen sairastanut nyt viime marraskuusta lähtien, mutta kuumetta mulla oli vain silloin kun tämä kaikki alkoi keuhkoputkentulehduksesta. Aika usein lämpöä kyllä, mutta korkeampaa kuumetta ei muistaakseni kertaakaan sitten marraskuun.

Olen miettinytkin, että onni on olla työttömänä tällä hetkellä, sillä työkuntoinen en todellakaan olisi ollut montaakaan päivää. Ja kuitenkin työterveydessä (ainakin parissa tietämässäni) sairaslomaa sai juurikin kuumeen perusteella. Eli en todennäköisesti olisi saanut saikkua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hei! Minulla on myös nyt aika voimakas puristava tunne kurkussa mikä tuntuu koko ajan mutta pahimmillaan ulos hengittäessä, ihan kuin joku oikeasti kuristaisi, mitä voi olla???

Anteeksi kun kyselen mutta olen joskus mennyt/soittanut turhaan lääkäriin ja on jälkikäteen nolottanut kun ei ole ollut mikään hätä. Mutta nyt hengitys rohisee ja kurkkua kuristaa koko ajan, ei ole tällaista koskaan ollut

Voi olla myös paniikkikohtaus. Ei sun tarvii nolostella yhtään jos hengitysvaikeuksien takia lääkäriin menet. Siellä selviää jos jotain on, mutta jos kaikki onkin hyvin, saat ainakin mielenrauhan.