Vko 6 rusehtava vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PELOKAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PELOKAS

Vieras
Onko muilla tullut raskausviikolla 6 niukkaa rusehtavaa vuotoa?

Onko kaikki mennyt silti ok?

Nyt kovasti pelottaa. Soitin neuvolaan ja sanoivat että sitten jos tulee kovia mahakipuja tai verisiö klönttejä niin sitten vasta päivystykseen yhteys... muuten seuranta.

Ensi viikolla on yksityiselle alkuraskauden ultraan aika. toivottavasti tämä ei nyt menisi kesken, mutta vähänhän tämä pahalta näyttää...

Tuollainen pieni rusehtava vuotohan ei vielä ole välttämättä mitään vakavaa, monilla alkuraskaudessa esiintyy.

Itselläni oli juuri keskenmeno ja vuoto oli ihan kunnollista heti alussa. Ensin tuli klönttejä ja sitten tuntui aivan siltä kuin menkat olisi alkaneet. Ei siinä kauheasti ollut turhia toiveita ilmassa.

Ekaa odottaessa minulla oli yhtenä päivänä ihan just tollasta pientä tuhrua. Ja raskaus jatkui siis aivan hyvin.

Kiitos vastauksestasi. Oliko sinulla silloin kun raskaus sujui hyvin ja oli yhtenä päivänä tuota tuhruvuota niin minkäänlaisia kipuja?

Minulla ei suurempia kipuja. Ehkä saattaa olla vähän alaselkä kipeä, mutta en ole varma onko tästä johtuvaa vaiko eikö. Maha ei kuitenkaan ainakaan tällä hetkellä yhtään kipeä.

Mulla oli ekasta raskaudesta viikoilla 6-9 rusehtavaa vuotoa.
Maha nyt oli kipeä varmasti raskauden takia.
Myöhemmin todettiin etinen istukka, joka kyllä nousi ajan myötä...

Ruskea ja niukka vuoto on yleistä ja vaaratonta! Turha huoli pois ja ota rennosti!!

Itselläni myös niukkaa rusehtavaa vuotoa alkuraskaudessa. Myös jonkin sortin menkkamaisia kipuja, lieviä tosin. Soitin kanssa hädissäni neuvolaan jossa täti sanoi, että useasti tällaista vuotoa ilmaantuu juuri alkuraskauden aikana ja yleensä sillon kun pitäisi kuukautisten olla. Itselläni oli juuri näin. Pari päivää se kesti, eikä sen koommin ole moista ollut. Nyt rv 14+.
Joten olehan sinäkin huoleti =).

Ok. Vähän rauhottaa mieltä. Mulla vaan ei olis nyt menkkojen aika ees.

Ainakin nyt tällä hetkellä näyttää vuoto rauhoittuneen, ja sitä oli siis kaiken kaikkiaan tosi vähän ja se oli sitä rusehtavaa, ei klönttejä tms. Just sen verran että siteen laitoin ja sinne pieni läntti tuli.

Jospa tämä tästä...

Heips.

Mulla oli tuon ekan kanssa rusehtavaa vuotoa n. vko 5-12 suunnilleen joka päivä. Nyt tuolla nukkuu 1,5 v tyttö päiväunia.

Tuo vuoto loppui tosiaan vasta vko 12+5, sinä päivänä kun mulla oli np-ultra. Ultraan mennessä vuotoa oli aika paljon ja olin ihan varma, että ultrassa ei näy mitään elämää, mutta niin vain näkyi. Siinä myös näkyi, että istukka oli siirtynyt kohdunsuulta ylöspäin ja kätilö sanoi sen aiheuttaneen sitä vuotoa. Seuraavana päivänä ei sitten enää tullut ja loppu hyvin.

Yhteistyössä