VKO 30 jännääjät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
Moikka!!

Aloitan jo malttamattomana uuden jännäilyketjun, vaikka elämä on vauvahaaveiden suhteen tällä hetkellä vielä kaikkea muuta paitsi jännää. Kp 3/28-44 menossa. Jännäilyt osuvat vko 30 alkupuolelle. Yrityskierros numero 7 käynnistyy... Toivottavasti seitsemän olisi onnenluku :)

Reippaasti kaikki mukaan vko 30 jännäilijät!!! Tehdään tästä vilkas ja plussarikas ketju!!!

Liityn nyt tähän listalle, olen uusi tulokas täällä.
Kp 6/31 menossa ja tärppäämättömiä kiertoja takana kaksi. Viime kierto meni kyllä huti oman työreissuni takia.

Saapi nähdä ehtiikö täällä loman aikana kääntyä.
Mutta jännätään nyt muiden mukana.

Kerrotko Lotta vähän taustaa?? On aina kiva tietää millaisissa kuvioissa kukin elää...

Meidän perheeseen kuuluvat tällä hetkellä minä 24 ja mies kohta 29. Meillä on tuore suhde, mutta alusta lähtien on ollut selvää, ettät tämä on nyt se juttu... Nyt lähti käyntiin 7 yrityskierros, mutta en ole tikutellut oviksia, enkä juuri muutakaan. Päiviä tulee laskettua, mutta kierto vaihtelee niin paljon, ettei se ole ihan helppoa. Onneksi kohta on menkat ohi ja pääsee itse asiaan :)

Aurinkoa, jännäseuraa ja plussia odotellessa :)

Heipsan!
Taidan minäkin tähän ketjuun liittyä, kp1 ja luulen että tälle viikolle aika tarkallen osuu mun jännäilyt..

Eipä ole vielä meitä montaa, mutta ehtiihän niitä muitakin jännäilijöitä ilmaantua :)

tosiaan, Tehdään tästä plussaketju!!!

Me ollaan kolmikymppinen pariskunta. Esikoisyttö täytti keväällä kaksi ja nyt olisi toiveissa toinen. Yksi keskenmeno oli ennen esikoista. Raskaudet ovat alkaneet ensi yrittämällä, että kuvittelin sen menevän nytkin niin. Mutta nyt kaksi kiertoa siis yritystä takana.

Helou!!

Jes, täti takana ja elämä edessä :) Tässä vaiheessa aina helpottaa... Nyt siis kp 7/28-44, ja viikon päästä päästään ehkä tositoimiin, vaikka onhan se harjoittelukin mukavaa :) Onko meillä mukana oviksen tikuttajia, vai mennäänkö vielä ihan perinteisesti?

Kesähaleja!!

Tänneppä tulen. Menossa kp 4/25-28 ja nyt on lähtenyt kuudes yrityskierto käyntiin. Tunteet tällä hetkellä aika pessimistiset..Mutta ei tässä muuta voi kuin laittaa uutta putkeen heti kun täti lähtee tästä pois...

Heh, vitsi että piristi, kun tajusin että tänään on jo kp 11/28-44. Enää muutama päivä ovikseen. Toivottavasti se siis tulisi ja vielä hienompaa olisi, jos sen oikeasti bongaisi!!!

Nyt, kun näiden vauvahaaveiden myötä on alkanut tarkailemaan kroppaa ihan erilailla kuin ennen, huomaa ihan uusia ja erilaisia asioita. Esimerkiksi tästä epäsäännöllisestä kierrosta luulen nyt tietäväni, että normaalisti kun ovuloin se on 30 pv:n tietämillä ja jos ovis jää väliin kierto venyy tonne 40+ päiviin. Mulla siis aina silloin tällöin jää ovis kokonaan väliin. Tai näin olen tämän asian päätellyt.

Taidan olla pisimmällä jännäilyssä, mutta silti niiin pitkä matka vielä edessä!!! Toivottavasti saadaan vielä matkan varrella lisää jännäilijöitä tänne ja lopussa tietysti paljon plussia!!!

Ah, nyt on tätikin jo vierailunsa vieraillut ja kp7 meneillään. Joku kysyi ovistikutteluista, minä en tässä kierrossa tikuta, ensin meinasin aloittaa tässä kierrossa, mutta päätin kuitenkin jättää sen vielä myöhemmälle, ajattelin, että nyt kesän aikana en (!?) stressaa tästä vauvajutusta joten en siis tikuttelekkaa. saas nähä kuinka pitkälle mun päättäväisyys kantaa ;) oottakaas vaa ku on vikko 29, ni mie täällä taas ihan pasmat sekasin tilailen kasan testejä :)

joo, se siitä mun navasta. Mites muilla, kesäsuunnitelmia? ois kyl ihanaa ku pääsis vaiks mökille tai johkuu rentoutumaa..tääl taitaaki olla aika hiljasta, ku on kuitenki lomakausi ja moni taitaaki parhaillaa vietellä lomia *kateellisena toivottelen oikein aurinkoista lomaa* :)

jooh..eipä mul mitää ihan asiaa tainnu olla, kuhan aikaa kulutan :) ja iloitsen ku täti men! :)
muttamutta...kertoilkaahan kuulumisia ja kohtahan voidaan taas niitä monenmonia oireita pohdiskella oikein kunnolla :)

Lomaa pitää vielä odotella kolme viikkoa, eli vain kolme viikkoa :) Muutenkin aika ihanaa on ollut nyt kesällä, kun on ollut nätit ilmat ja mulla on vuorotyön takia arkivapaitakin...

Täällä ovis ovella ja riita miehen kanssa. Nyt mietin pääni puhkin, miten saan tämän kärhämän loppumaan ja miehen sänkyyn :) Ei luulisi olevan hirveen vaikeeta, mutta kun ei olekaan kysymys ihan niin helposta miehestä vaan jääräpäästä, joka rakastaa mököttämistä... No, täytyy toivoa, ettei mene tämä kierros kiukuttelujen takia ohi...

Muillakin varmaan, alkaa olemaan ovistelut lähellä, vai??? Eli meidän ketjussa taidetaan mennä TJOT meiningillä aika pitkälti... Tietääkseni kukaan ei tikuttele??? Kertokaahan sitten ovisoireita... Onnistuuko joku tärppäämään sen limojen tms. perusteella???

Auringonsäteitä!!!

Heh, eikös se Maria ole niin, että riidan päätteksi pitääkin harrastaa sovintositä ;) Luulisi, että mieskin heltiää mököttämästä kun hieman vihjailet :D
Oon saanu mieki vähän sellasen käsityksen että aika tjotmeiningeilla mennää...ainaki täs vaihees kiertoo :) tosin kesällä on niin paljon muutaki tekemistä, että eihän sitä vauvajuttua koko ajan ehtisikään pohtia ja jännäillä..eikä pidäkkää mun mielest.
On tosiaan ihanat ilmat pihalla, ärsyttää vaa ku mie kökötän täällä sisällä töiden parissa. noh enää pari tuntia ja sit kotii, ehkä se aurinko vielä vähän pilkistelee sittenkin..
mul on muuten jonkinäkönen kesäflunssa..aargh!! onkohan mitää turhauttavampaa, ku sairastaa kesäl!?! onneks ei oo vielä ainakaa kuumetta nostanu.

Mutta, hauskat viikonloput kaikille!! :D

Hei, liitympä minäkin tähän ketjuun, toiveissa olisi plussaaminen viikon 30 alussa. Menossa on nyt kp 14/28, joten hommia on tehty ihan urakalla ja tänään saunan jälkeen jatketaan :))
Tämä on ensimmäinen yritys, joten jos ei vielä plussaa näy niin en vaivu epätoivoon, pettymys se tietenkin olisi.
Olen 34v ja mieheni myös, lisäksi meillä on 6v ihana tytöntyllerö :)

tervetuloa joukkoon Lissu! :)

Heh, justiisa aattelin et onneks nyt ei oo vko 29/30, mie nimittäin löytäisin satamiljoonaa oiretta itestäni. Oon flunssas ja uskokaa pois ni varmasti kehittelisin sen joksku oireeks raskaudesta ;) niin tarkkaa itteää tutkii..ja hmm...tälläsiä oireita mul ei kyl viime kierros ollu.. :D
no joo...vähän itseironiaa, ku aina niit oireit kehittelee ja vaikka toisaalt tietää, et niist ainaki puolet on ""kehiteltyjä"" nii silti ne on aina - niin kauan ennen ku kuukautiset alkaa- todellisia itellee..

saas nähä mitä edessä tässä kierrossa :) onko täällä tosiaan kaikki ihmiset päässy viikonlopun viettoo kauas tietokoneista? Mie lähinnä yksinää höpöttelen täällä..tosin jos voisin valita, olisin myös jossain ihan muualla :)

ehkä mun pitää lopetella..alkaa vaikuttaa jo säälittävältä, ku yksinää täällä höpisen joutavia :)

Hei taasen, onpas hiljaista täällä, Maria sentään hereillä ollu :) no kukapa näin hienolla ilmalla koneella jaksaisi istuakaan. Tänään on ollut niin paljon ohjelmaa etten ole kerinnyt vauva-asiaa ajattelemaan...noh ehkä kuitenkin jonkun verran:)
Lähettiin tytön kanssa uimaan, ettei koko päivä menisi oireita tutkaillessa. Tai no oireita....ei mulla mitään sellaitsta ole mitä ei voisi tämän kuumuuden piikkiin laittaa. Vähän etovaa oloa on ollut ja janottaa pirusti, sekä pientä kipristelyä alavatsassa, mutta ne johtuvat tietenkin helteestä, tietty toivon ettei....
Mies on taputellut masua ja jutellut ""vauvalle"", on se herttaista :) mutta pitää toppuutella, ettei sitten kamalan korkeelta tippuis... testinkin voi tehdä vasta viikolla 30.
Eipä tässä tällä erää muuta, kertokaa muutkin kuulumisia, että vähän tietäis teistäkin jotain :)

Eh..minä taas täälä, hei!
Töissä taas, joten pitäähän se koneelle taas tulla! :) Hyvä Lissu, että kirjottelit myös, en IHAN yksin täällä jutskaile ja vastaile omiin viesteihini :)
Mun flunssa kehitti sitte mulle korvatulehuksen..jes!! On tää ihan älytöntä sairastaa tälläsillä helteillä.

Pari viikkoa olis vielä meiän viikkoon..pidetääpäs ketju ylhäällä ja kertokaahan kuulumisia! :)

mie yritän jatkaa töitä kera korvien vihlonnan.. :/

Hellurei, työviikko sitten alkoi kera helteiden....katotaan vaan niin ens viikolla sataa kun meikäläinen lompsii lomille...
Voih Lilja, on tylsää sairastaa ja varsinkin helteellä :(
Mulla on vähän kurkku kipeenä, johtuiskohan tuosta auton ilmastoinnista, en kyllä mitään kesäflunssaa tähän haluis....
Mut työt kutsuu taasen, joten sinne siis.....

Moikka!!

Viikonloppuna en päässyt koneelle, kun piti vähän kiirettä. Muutenkin, kun yritän vähän piilotella näitä sivuja mieheltä, ettei se luule, että mä olen ihan kaheli...Kyllä se siis tietää, että käyn jossain lueskelemassa, mutta parempi kai ettei koko totuutta :)

Sain onneksi miehen lepyteltyä ja sänkyhommat onnistuivat perjantaita lukuunottamatta. Ainoa huono puoli on nyt se, että mulla oli selkeet ovismerkit (nyt siis kp 16/28-44), mutta ""loppulimoja"" ei tullut. En tiedä onnistuinko viikonlopun juhlimisella siirtää/tappaa oviksen ihan kokonaan. No, se kai selviää kierron kuluessa...

Ihanaa, että olette pitäneet meidät kartalla... Yritetään pitää vilkas ketju ihan sitten vaikka kolmistaan, heh :)

Aurinkohaleja!!

Moi. Kirjoittelin viimeksi tuolla vkon 26 ketjussa, josta nyt siirtyilen tänne. Edelliset menkat tiputti aika korkealta ja aika masentuneissa fiiliksissä on reilu viikko menty. Nyt kuitenkin eilen sekstailujen jälkee heräsin, että nythän mulla on ovulaatioviikko jo ovella, joten täällä sitä taas hillutaan :)

Yritän ottaa tän viidennen jännäyskierron vähän rennommin, ettei kävisi kuten viimeksi -kaikkemme siis yritetään, mutta plussa tulee jos on tullakseen.. Mun mahdolliset testailut menee viikkojen 30 ja 31 vaihteeseen eli nyt siis kp 10/25-28. Ikää mulla on 26, mies 30 v. ja esikoinen toiveissa!

Yhteistyössä