Vk-haalari vai kaksi osainen setti? Vai molemmat? taaperolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hankkisin molemmat, haalari näppärä ja nopea pukea kuraleikkeihin, ja sitten kaksiosainen "siistimpänä" pukuna. Halvallakin saa ihan kohtuu kestäviä vk-haalareita, jotka meillä ainakin toiminut kurahousujen kanssa loistavasti. Kaksiosaisesta meillä tulee käytettyä myös pelkkaa takkia "siistimpien" housujen kanssa kauppa ja kyläreissuilla.

Meillä on 86-koon suprafill vk-haalari ja lisäksi Lindexin kosteudenpitävät housut + p.o.p.:in winstopper-takki. Ja sadevarusteet. Ajattelin että näillä pärjättäis kevät (mutta ei siis vielä mitään hajua, onko nää oikeasti järkevät vermeet). Poika on päiväkodissa, ikää 1 v 4 kk. Päiväkodissa jotenkin tuntuis että haalari olis helpoin, kun rymyävät ulkona 2 x päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Okei, mä en ole törmännyt kirppiksellä tän kokoisiin, ja en mihinkään 90 luvun kamaluuksiin lastani pue :kieh:
Mistähän löytyisi meille sopiva haalari sitten sopivalla rahalla. Mielellään ei kirkkaan pinkki. Semmonen meillä on jo (siis talvihaalari).

Jotain edullisia löytää ihan marketistakin. Oisko ollut cittarissa tarjouksessa 40 e Lassien vk-haalari? Jotain sellaista siis.

Ostaisin siis kaksi asua, koska ne kastuu ja kurastuu kuitenkin. Jonkun halvan ja vaikka vähän rumankin... Kotihoidossa on tietty se hyvä juttu, että pakko ei ole ulos lähteä, jos haalari pesussa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
ja hetken voit odottaa, kun sulla kerran on se kaksiosainen puku, ja ostat sitten alerekistä haalarin. pieniä kokoja tuntuu aina olevan tarjouksessa.

Millon ne on tarjouksessa? Mä en oo nähnyt juurikaan koskaan. Kesälläkään ei viime vuonna ollut missään tarjouksessa, saati syksyllä, tai talvellahan ne on aina loppu, ennen kun seuraavan vuoden satsit tulee kauppaan.

Kotihoidossa pärjäät varmaan, mutta hoitoon ehdottomasti haalari, tykkäävät niistä ennemmän ja muutenkin suojaavat lasta paremmin. Hoidossa pukevat kurahousut päälle, joten haalari sopii alle paremmin.

Vähän ot, mutta minä en enää ikinä osta sitä kalliimpaa merkkiä. Viime vuonna oltiin Reimateceissä ja olivat kerta kaikkisen huonoja; pinta kului ja nepparit irtoilivat tms. Nyt on Lassie ja Ciraftec ja kyllä on hyvät, jää vielä kirpparillekin vietäväksi :)

Yhteistyössä