Vk-haalari myyntiin ilman asusteita vai asusteiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kulutusjuhla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kulutusjuhla

Vieras
Olisi tarkoitus laittaa lähipäivinä huutikseen myyntiin lapsen pieneksi jäänyt vk-haalari. "Ongelma" on se, että osa haalariin sopivista asusteista (yksi hyväkuntoinen pipo ja hyväkuntoiset laadukkaat vk-hanskat) menevät vielä kokonsa puolesta lapselle. Toisaalta tuntuu vähän hölmöltä myydä jo nyt lapselle vielä sopivia kamppeita, mutta toisaalta olisi kiva koota kunnon paketti myyntiin (ja päästä kerralla eroon koko setistä). Haalarin kaveriksi on lähdössä useita pipoja ja toisetkin hanskat.

Uusi vk-haalari asusteineen on jo hankittu, että sikäli ei ole ongelmaa. Nyt kun tietäisi, tulisko niille vanhoille vielä sopiville pipolle ja hanskoille käyttöä...

Miten sinä tekisit myyjänä? Entä ostajana, ostatko mielummin pelkän haalarin vai oletko tyytyväinen jos haalarin mukana tulee samansävyiset asusteet?

Koko settiin kuuluisi:

- haalari
- lippis (sama merkki ja sama värisävy)
- ohut trikoopipo
- paksumpi vk-pipo
- kahdet välikausirukkaset, toiset kuluneemmassa kunnossa ja toiset lähes käyttämättömät
- kaksi paria sormikkaita + lapaset haalarin sävyyn

Kaikki em. siis sopivat haalariin väriin ja osa on myös samaa merkkiä kuin haalari.

En ole kiinnostunut asusteista vaan olen aina ostanut vaan haalarin, takin ja muut sitten erikseen.

Miksi luulet, että kaikilla samaa vaatekokoa käyttävillä on samankokoinen pää tai rukkasisa sama koko tai malli sopii?

Minä olen jättänyt ostamatta haalarit, joiden asusteista en ole pitänyt ja joita ilman myyjä ei ole suostunut myymään. Oikeastaan aika ärsyttävää, että kivan mustan haalarin kanssa olisi pitänyt pakko-ostaa joku kamala Tinttu-hattu.

En ole kiinnostunut asusteista vaan olen aina ostanut vaan haalarin, takin ja muut sitten erikseen.

Miksi luulet, että kaikilla samaa vaatekokoa käyttävillä on samankokoinen pää tai rukkasisa sama koko tai malli sopii?

En toki luulekaan. Viimeksi kuin myin haalarin asusteineen, se kelpasi kyllä. Tiedän että haalarin mukana tulevat asusteet saattavat karsia ostajia, toisaalta ne saattavat myös houkuttaa ostajia.

Minä olen jättänyt ostamatta haalarit, joiden asusteista en ole pitänyt ja joita ilman myyjä ei ole suostunut myymään. Oikeastaan aika ärsyttävää, että kivan mustan haalarin kanssa olisi pitänyt pakko-ostaa joku kamala Tinttu-hattu.

No tämä on minusta outoa, ettei myyjä suostunut myymään pelkkää haalaria. Minä kyllä pyydettäessä myisin, jos muita ostajaehdokkaita ei ole.

Kiitos vastauksista. Aika paljon tuntuu kyllä huutiksessa olevan noita haalarit + asusteet -ilmoituksia ja kyllä niihin huutoja tulee. Jotkut tykkää toiset ei.

Yhteistyössä