en tiennykkä et asut meilläAlkuperäinen kirjoittaja Mulla:Katto paskana ja ulkoseinät paskana. Eikä rahaa millä korjata. Huomenna meen laittaan loton.
ja meil on ilm sama piskiAlkuperäinen kirjoittaja hmm:mul ei oo vaik muutetaaki erillee miehen kaa ja rahat on loppu ja laskuja pukkaa ja kiloja kertyny ja koira on mahoton kusipää ulkona, nii mua ei vituta nii vauvaki taitaa olla tulos kipeeksi...
minkäs merkkinen kusipää tel on? meil on rotikka? puhutaanko samasta tapauksesta ?Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:ja meil on ilm sama piskiAlkuperäinen kirjoittaja hmm:mul ei oo vaik muutetaaki erillee miehen kaa ja rahat on loppu ja laskuja pukkaa ja kiloja kertyny ja koira on mahoton kusipää ulkona, nii mua ei vituta nii vauvaki taitaa olla tulos kipeeksi...
tuo on mäyriksen ja beaglen sekopäinen skotus aivan aivoton tapaus tos pihallaAlkuperäinen kirjoittaja mm:minkäs merkkinen kusipää tel on? meil on rotikka? puhutaanko samasta tapauksesta ?Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:ja meil on ilm sama piskiAlkuperäinen kirjoittaja hmm:mul ei oo vaik muutetaaki erillee miehen kaa ja rahat on loppu ja laskuja pukkaa ja kiloja kertyny ja koira on mahoton kusipää ulkona, nii mua ei vituta nii vauvaki taitaa olla tulos kipeeksi...
hmm, jäit kii. lopeta se suklaan syönti ni johan katoo finnit ja laihdutus taas alkaa sujumaanAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:- kaksi turbofinniä leuassa
- laihdutus ei nyt suju; viisi kiloa pitäisi pudottaa kesäksi, mutta :snotty:
ja mel on samat appivanhemmat... meillä ristiäiset onnistu mut häät meni persiilleenAlkuperäinen kirjoittaja Napa:Alkoholin suurkuluttaja appivanhemmat vituttaa ja rankasti! Ristiäisetkin pilalla niiden takia.
Niin ja eikös telkkarissa vasta ollu että punaviini ehkäsis liikalihavuutta?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kovat menkkakivut, mutta ei mitään niin pahaa, mitä punaviini ei olisi korjannut: enää ei vituta yhtään...
hmm... pitäisköhän munkin ostaa pullo punaviiniä valmiiks... kuukautisten alkamiseen on vain 4 päivää...Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kovat menkkakivut, mutta ei mitään niin pahaa, mitä punaviini ei olisi korjannut: enää ei vituta yhtään...
No toivottavasti, on viime aikoina ollut havaittavissa huolestuttavaa pyöristymistä, ja nyt varsinkin kun imetys näyttää tulleen tiensä päähän ei sopisi yhtään lihoaAlkuperäinen kirjoittaja Hm...Vakkari tosi harmaana:Niin ja eikös telkkarissa vasta ollu että punaviini ehkäsis liikalihavuutta?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kovat menkkakivut, mutta ei mitään niin pahaa, mitä punaviini ei olisi korjannut: enää ei vituta yhtään...