Vituttaa tällä hetkellä ihan mielettömästi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmailee yön tunteina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmailee yön tunteina

Vieras
Minä oon kotona 24/7 lasten kanssa.
Mies tekee yrittäjänä melko pitkiä päiviä toisinaan mutta pääasiassa tulee kotiin seitsemään mennessä illalla.
Mulla ei ole autoa. Miehen yrityksellä oli pakettiautot pitkään, mutta nyt vaihtoivat ne isompiin ja ne on luokiteltu kuorma-autoiksi joten mulla ei riitä enää kortti niitä ajaa.
Niinpä olen totaalisen jumissa kotona ellei mies ole kuskina.
Asumme maalla josta palveluihin on matkaa n.2km.
Käyn lasten (1,5v, 3v ja 5v) kanssa kävellen kaupassa ja saan keksiä aina vaikka mitä takaisin tullessa isommille että jaksaisivat kävellä kotiin. Muuten sitten onkin valitusta ja narinaa, itkua ja temppuamista.
Minä en pääse koskaan minnekään yksin! Jos ei nyt sitten lasketa pikaista lenkkeilyä koiran kanssa illalla. Täällä ei ole katuvaloja joten en uskalla pimeässä pitkälle lähteä.
Mies tuli tänäänkin seitsemältä. Siinä sitten syötiin ja lämmitettiin sauna ja käytettiin lapset pesuilla. Sittenpä mies lähtikin kuntosalille kaverinsa kanssa ja minä jäin taas kotiin. Piti viettää iltaa myös kahden. Kuopus ei suostunutkaan nukahtamaan yhdeksältä kuten yleensä, vaan nukahti vasta yhdentoista jälkeen ja mies nukahti siinä samassa myös. Eikä sitten herännyt vaikka kymmenen kertaa kävin sitä tuolta tökkimässä ylös. PRKL!

Kavereihin pidän yhteyttä päivittäin mesetellen ja soitellen. Kavereita nään ehkä 1-2kertaa kuukaudessa.

Tuntuu sille että jos näen kavereita niin mies aina kovasti asiaa hehkuttaa että olipa kiva kun sait kavereitas tavata ja ikään kuin olettaa että nytpä se muija taas jaksa olla lasten kanssa kotona seuraavan kuukauden valittamatta.
Ei millään mene äijälle jakeluun vaikka asiasta olenkin sanonut että minä tarvitsen auton että näkisin ihmisiä useamminkin.
Ja että jos/kun hän ei ole illalla töissä niin ois todellakin kivaa olla joko koko perheellä yhdessä se KOKO ILTA tai sit kaksin kun lapset nukkuu.

Mitä helvettiä mun pitää tehdä että minunkin toiveet ja tarpeet otetaan huomioon????
Tätä menoa olen kohta taas masennuksen kourissa kuten olen jo ollutkin kakkosen syntymän jälkeen.

Minusta tuntuu ettei mulla ole omaa elämää ollenkaan vaan minua pidetään itsestään selvyytenä että jos miehellä on menoja niin tottakai se muija lapset hoitaa, minne muuallekaan se menis!!

Minäkin tarvitsen sitä "vastapainoa" mun päiville niin kuin mies kommentoi omia iltamenojaan että ne on vastapainoa hänen työlleen.

Minä en saanut edes unta nyt kun vituttaa niin ankarasti.
Niinpä tulin teille purkamaan tunteitani, anteeksi siitä :(

tuttu tunne... ootko rekkautunu? ja vinkkinä: annan pään levitä totaalisesti (tai siis näyttele miehelle kunnon päänleviämiskohtaus) niin ehkäpä se mieski tajuaa että oot tosissas... ei nuo ukot muuten sitä ymmärrä ku ei ite tarvi olla kotona muksuja ja kotia hoitamassa.

ja juu, sie kyllä tarviit ehottomasti auton. ei sen tartte kummonen olla, semmonen että muksut mahtuu mukaan ja ettei nyt tielle leviä heti ekassa mutkassa. eli ei tarvi olla ihan tämän vuoden mallia.

:hug:

totanoin.. ilmoitas miehelles että tää on ny loppu ja pakkaa kassi ja häivy.. kyllä se ukko lasten kans pärjää kun kerran yrittäjä on..
löytyy niitä joutaviakin miehiä (esim pitkäaikaistyöttömiä) jotka voipi kuskata sua sitte 24h minne tahansa ja hieroo sääriäsi milloin satut tarviin.. ajattele!

"jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
totanoin.. ilmoitas miehelles että tää on ny loppu ja pakkaa kassi ja häivy.. kyllä se ukko lasten kans pärjää kun kerran yrittäjä on..
löytyy niitä joutaviakin miehiä (esim pitkäaikaistyöttömiä) jotka voipi kuskata sua sitte 24h minne tahansa ja hieroo sääriäsi milloin satut tarviin.. ajattele!

"jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

no just joo

onpas osa vastaajista kovin sympaattisia... Minä ymmärrän ap:n tunnelmia loistavasti. En osaa antaa hyviä neuvoja. Ei vain kuulosta reilulta. Ehkä sitten pitäisi EDELLYTTÄÄ sitä omaa aikaa sinullekin useammin. Tasapuolisuutta kehiin. Ja tuo yksi aiempi ajatus tunteiden selvemmästä ilmaisemisesta riittävällä volyymillä voisi olla hyvä myös ;).

ei kun paranee. miehen piti ottaa jo eilen mukaansa laskuja joita sen piti maksaa omalta tililtään. hällä ei ole siihen tiliin nettitunnuksia joten käy maksamassa automaatilla. ei tietenkään "muistanut" ottaa laskuja mukaan. Kuten ei tänäänkään!!
minä maksoin jo osani suurista tuloistani ja 1. ja 2. päivä oli noilla lopuilla eräpäivät ja mies ei muka muistanu ottaa niitä tänäänkään mukaan.
Ei jumalauta mulla palaa käämi ton äijän kanssa!!

Hanki kuorma-autokortti... Samalla saat omaa aikaa itsellesi ja turvaat kuljetuksesi. Hanki lasten- ja kodinhoitoapua esim. kunnalta.

Noin niinku esmes...

Ongelma 1 (auto): osta itsellesi auto, jotta pääset liikkumaan miehestäsi riippumatta.
Ongelma 2 (laskut): avatkaa yhteinen tili, mistä laskut maksetaan. Kumpikin laittaa tilille sovitun summan (suhteessa ansioihin) kuussa.

usemmiten se menee niin että se oma aika ja omat jutut täytyy vaan ottaa.ei siitä tuu mitään jos vaan odottelee että toinen tajuaa.
teet niinkuin mieheskin,otat sen oman ajan ja teet mitä haluut.et pyydä vaan sanot että aijot mennä sinne ja sinne ja tehdä sitä ja tuota silloin ja silloin.jos mies käy hankalaksi eikä hänellä oo tarpeeksi hyvää syytä käytökselleen niin sitten puhut suus puhtaaksi.
eihän stä kuitenkaan tiedä miten se mies siihen reagoi kun otat omaa aikaa enemmän,voihan hän ollakkin vaikka kuinka tukeva ja iloinen puolestasi.
ja tuo on myös hyvä että hankit joko oman auton tai sen kuorma-autokortin.
jos ne ei onnistu niin voithan hankkia polkupyörään sen takana olevan "kärryn" ja istuimen taakse. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mä oon yh ja olen kokoajan 24/ viikossa lapsen kanssa. Yhden kerran on ollu yö kylässä lapsi tänä vuonna ja se oli helmikuun alussa!!!!!!

Tämä on kumminkin hiukan eri asia. Sä tiedät että olet yksin ja yksin on pärjättävä. Parisuhtessa sitä odottaa että toinenkin panostaisi/ tekisi osuutensa.

Alkuperäinen kirjoittaja nokkela:
Ongelma 1 (auto): osta itsellesi auto, jotta pääset liikkumaan miehestäsi riippumatta.
Ongelma 2 (laskut): avatkaa yhteinen tili, mistä laskut maksetaan. Kumpikin laittaa tilille sovitun summan (suhteessa ansioihin) kuussa.

Tai hankkikaa ne nettitunnukset miehen tiliin.
Vie ne laskut miehen autoon illalla siihen ratin päälle tai kuskin istuimelle, että varmasti huomaa, kun menee autoon.

Osta itselles auto tai vaadi miestä ostamaan!

Tasapuolisuutta kehiin.Otat sitä omaa aikaa,sanot miehelle että sulla on nyt menoa jne.kannattais varmaan hankkia myös toinen auto jos asutte maalla,pääsis helpommin liikkumaan???

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Hanki kuorma-autokortti... Samalla saat omaa aikaa itsellesi ja turvaat kuljetuksesi. Hanki lasten- ja kodinhoitoapua esim. kunnalta.

Noin niinku esmes...

Just tätä meinasin sanoa myös..

Että olemme fiksuja :saint: :D

Kuorma-auotokortti tulee halvemmaksi kuin hankkia lisää ajoneuvoja. Ja sen suorittaminen on hyvin terapeuttista...

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmailee yön tunteina:
Minä oon kotona 24/7 lasten kanssa.
Mies tekee yrittäjänä melko pitkiä päiviä toisinaan mutta pääasiassa tulee kotiin seitsemään mennessä illalla.
Mulla ei ole autoa. Miehen yrityksellä oli pakettiautot pitkään, mutta nyt vaihtoivat ne isompiin ja ne on luokiteltu kuorma-autoiksi joten mulla ei riitä enää kortti niitä ajaa.
Niinpä olen totaalisen jumissa kotona ellei mies ole kuskina.
Asumme maalla josta palveluihin on matkaa n.2km.
Käyn lasten (1,5v, 3v ja 5v) kanssa kävellen kaupassa ja saan keksiä aina vaikka mitä takaisin tullessa isommille että jaksaisivat kävellä kotiin. Muuten sitten onkin valitusta ja narinaa, itkua ja temppuamista.
Minä en pääse koskaan minnekään yksin! Jos ei nyt sitten lasketa pikaista lenkkeilyä koiran kanssa illalla. Täällä ei ole katuvaloja joten en uskalla pimeässä pitkälle lähteä.
Mies tuli tänäänkin seitsemältä. Siinä sitten syötiin ja lämmitettiin sauna ja käytettiin lapset pesuilla. Sittenpä mies lähtikin kuntosalille kaverinsa kanssa ja minä jäin taas kotiin. Piti viettää iltaa myös kahden. Kuopus ei suostunutkaan nukahtamaan yhdeksältä kuten yleensä, vaan nukahti vasta yhdentoista jälkeen ja mies nukahti siinä samassa myös. Eikä sitten herännyt vaikka kymmenen kertaa kävin sitä tuolta tökkimässä ylös. PRKL!

Kavereihin pidän yhteyttä päivittäin mesetellen ja soitellen. Kavereita nään ehkä 1-2kertaa kuukaudessa.

Tuntuu sille että jos näen kavereita niin mies aina kovasti asiaa hehkuttaa että olipa kiva kun sait kavereitas tavata ja ikään kuin olettaa että nytpä se muija taas jaksa olla lasten kanssa kotona seuraavan kuukauden valittamatta.
Ei millään mene äijälle jakeluun vaikka asiasta olenkin sanonut että minä tarvitsen auton että näkisin ihmisiä useamminkin.
Ja että jos/kun hän ei ole illalla töissä niin ois todellakin kivaa olla joko koko perheellä yhdessä se KOKO ILTA tai sit kaksin kun lapset nukkuu.

Mitä helvettiä mun pitää tehdä että minunkin toiveet ja tarpeet otetaan huomioon????
Tätä menoa olen kohta taas masennuksen kourissa kuten olen jo ollutkin kakkosen syntymän jälkeen.

Minusta tuntuu ettei mulla ole omaa elämää ollenkaan vaan minua pidetään itsestään selvyytenä että jos miehellä on menoja niin tottakai se muija lapset hoitaa, minne muuallekaan se menis!!

Minäkin tarvitsen sitä "vastapainoa" mun päiville niin kuin mies kommentoi omia iltamenojaan että ne on vastapainoa hänen työlleen.

Minä en saanut edes unta nyt kun vituttaa niin ankarasti.
Niinpä tulin teille purkamaan tunteitani, anteeksi siitä :(

minä elin tuota paskaa sietäen 26v vuotta ! kunnes erosin.harmi että olet harmaana enkä voi yv lhettää

Yhteistyössä