O
OOOpppsss
Vieras
[QUOTE="aloittaja";29552518]En siis valvonut odottamassa miestä kotiin, vaan heräsin siihen kun ovi kävi. Kävin kahdesti kauniisti sanomassa, että siirtyisi sohvalle eteisen lattialta ennen kun otin punteista kiinni ja raahasin itse. Aamulla nousin ylös kahdeksalta lasten kanssa ja ajoin miehen sänkyyn selviämään. Vein buranan ja vesilasin ja ilmoitin että herätys on puoli yhdeltätoista, kun tarvitsen silloin lisäkäsiä. Sovitusti sitten tuo nousi ja pystyi melkein normaalisti toimimaan, kun sai nukkua aamun.
Pyysi anteeksi ja saikin. Ei vaan yhtään ymmärtänyt miksi mua niin vitutti eli omasta mielestään oli ihan OK jos lupaa, mutta meneekin sitten vähän toisella tavalla kuin oli sovittu. Mun mielestä sovituista asioista pidetään kiinni, muuten ei ole luottamusta.[/QUOTE]
Hei, meillä on ollut samanlaista, molemminpuolin.
Se lupaus tulee niin herkästi siinä kohtaa kun on lähdössä viihteelle. Kai sitä haluaa, että toiselle ei jää "paha mieli" , no en tiedä.
Me sovittiin miehen kanssa että ei luvata mitään kotiintuloaikoja. Jos on hauskaa niin saa pitää hauskaa! Näin toinen voi juhlia ilman omantunnontuskia ja toinen ei siellä kotona odottele kellon kanssa
Ja kun aikuisia tässä ollaan niin mikä minä tai hän on toista vahtimaan...
Jos on jotain juhlia järjestettävänä niin aikuisena ihminen itse huolehtii itsestään. että sitten jaksaa osallistua. Hyvinhän tuo teillä meni
Älkää lupailko enää
Pyysi anteeksi ja saikin. Ei vaan yhtään ymmärtänyt miksi mua niin vitutti eli omasta mielestään oli ihan OK jos lupaa, mutta meneekin sitten vähän toisella tavalla kuin oli sovittu. Mun mielestä sovituista asioista pidetään kiinni, muuten ei ole luottamusta.[/QUOTE]
Hei, meillä on ollut samanlaista, molemminpuolin.
Se lupaus tulee niin herkästi siinä kohtaa kun on lähdössä viihteelle. Kai sitä haluaa, että toiselle ei jää "paha mieli" , no en tiedä.
Me sovittiin miehen kanssa että ei luvata mitään kotiintuloaikoja. Jos on hauskaa niin saa pitää hauskaa! Näin toinen voi juhlia ilman omantunnontuskia ja toinen ei siellä kotona odottele kellon kanssa
Ja kun aikuisia tässä ollaan niin mikä minä tai hän on toista vahtimaan...
Jos on jotain juhlia järjestettävänä niin aikuisena ihminen itse huolehtii itsestään. että sitten jaksaa osallistua. Hyvinhän tuo teillä meni
Älkää lupailko enää