V
"vieras"
Vieras
Hänellä oli rankka raskaus, minä tuin ja kuuntelin ja autoin parhaani mukaan, järjestin hänelle vauvakutsut että saisi jotain mukavaa tekemistä lähimpien ystävien kanssa, missä kiitos? Ei missään, en odottanut että saisin mitään ylistystä, mutta olisin odottanut että panostani arvostettaisiin sen verran että voisi sanoa kiitos. Hän on lapseni kummi, ni muistamiset on tasan sen että tuo lahjan jouluna ja synttäreinä ja senkin niin että tuo vaan äkkiä ja lähtee koska on niin kamalasti kaikkea ettei ehdi jäädä. Olen koittanut ehdottaa että nähdään ja tuntuu olevan siitä aina innoissaan, mutta koskaan mitkään ehdottamani tapaamiset ei kuitenkaan onnistu tai sovitaan joku päivä milloin nähdään ja sitten hänestä ei kuulukkaan enään mitään.
Loistava ystävä!! Menetin juuri minulle todella tärkeän ihmisen ja siksi en enää halua tuhlata aikaani näihin ihmisiin joita ei oikeasti seurani kiinnosta. Ystäviä minulla ei todellakaan ole montaa joten siksi harmittaa kun ne vähäisetkin ovat tälläisiä. Tekisi mieli oikein sanoa tälle kaverille näistä kaikista asioista, mutta en jaksa vaivautua. Ei olisi pitänyt pyytää häntä lapselleni kummiksi.
Loistava ystävä!! Menetin juuri minulle todella tärkeän ihmisen ja siksi en enää halua tuhlata aikaani näihin ihmisiin joita ei oikeasti seurani kiinnosta. Ystäviä minulla ei todellakaan ole montaa joten siksi harmittaa kun ne vähäisetkin ovat tälläisiä. Tekisi mieli oikein sanoa tälle kaverille näistä kaikista asioista, mutta en jaksa vaivautua. Ei olisi pitänyt pyytää häntä lapselleni kummiksi.