Vitun miehet!!! :@

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :@
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miettikää nyt:
Miehesi oli siis nukkunut vain 5 tuntia.
Tykkäisitkö itse herätä, jos menisit klo 22 nukkumaan ja joku herättäs sut klo 3 yöllä eli viiden tunnin päästä lapsia hoitamaan.
Halusin kääntää asian ylösalaisin, jotta tajuatte miten vähän mies on nukkunut.

Se ei voi nukkua kauempaa, että saa illalla unta.. menee taas aamulla kuuteen töihin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Tässä ei nyt olla oikein ymmärretty, eli mies on ollut viime yön töissä EI RYYPPÄÄMÄSSÄ. Pääsi vasta aamulla klo:10.20 ja meni nukkuun klo 11.00 ja nyt klo:16.00 herätin sen ja lähdin ostaan sille tupakkaa.

No miksi lähdit?
Olishan se itsekin niitä saanut haettua herättyään? Tai sitte olis pitäny varmistaa, että mies on kunnolla hereillä.
Toinen on koko yön ollu töissä niin aikamoinen väsy täytyy olla j atupakan takia on pakko herättää? Mä en edelleenkään käsitä, vaikka mies ei nukkunutkaan krapulaa, eikä tupakat ollu sulle.

Siis miten niin ei nukkunutkaan rapulaa? Enhän mää oo missää vaiheessa sanonutkaan, että olis rapulaa nukkunu! Lue koko juttu! Ja joo, tupakan takia oli pakko herättää, kun se on kun perseeseen ammuttu karhu jos sillä ei oo heti tupakkaa kädessä kun ylös nousee! Mutta enpä enää hae, hakekoot ite!

No nyt sä et ittekään enää oo tainnu pysyä kärryllä. Mähän epäilin ensin, että mies nukkui krapulaansa, sä kerroit, ettei ollut sitä, vaan oli ollut yön töissä. Nyt ihmettelet, että miten niin ei nukkunut krapulaansa.
Miten sä sitten uskalsit herättää miehes, jos sille ei ollu tupakkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja miettikää nyt:
Miehesi oli siis nukkunut vain 5 tuntia.
Tykkäisitkö itse herätä, jos menisit klo 22 nukkumaan ja joku herättäs sut klo 3 yöllä eli viiden tunnin päästä lapsia hoitamaan.
Halusin kääntää asian ylösalaisin, jotta tajuatte miten vähän mies on nukkunut.

Se ei voi nukkua kauempaa, että saa illalla unta.. menee taas aamulla kuuteen töihin..

Miksi se sitten taas nukkuu?

Yhteistyössä