Vitun hienoa joudun sisätutkimukseen mieslääkärille.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
[QUOTE="vieras";26191131]Mulle jälkitarkastuksen teki mieslääkäri ja oli muuten komein lääkäri minkä olen ikinä nähnyt!! Iältään kolmenkympin tietämillä kait. Silloin kyllä kävi mielessä, että olishan sitä voinut sääret ajella ja pari viikkoa vanhan sängen alapäästä edellisenä iltana. :D Muuten ei ole väliä kuka sinne kurkkii kunhan vaan voitaa asiansa hyvin ja tehokkaasti.[/QUOTE]

Tämä tekisi asian vielä entistä pahemmaksi, jos lääkäri olisi komea. Toivottavasti ei ole, huhhuh!
 
oijh
minua ahdisti myös ajatus mieslääkäristä neuvolalääkärinäni, omassa alapäässäni kuin vain yksi herra on saanut käydä ja yksi pieni mies tullut ulos. mutta viikon verran vain "hoin" itselleni että se on läkäri eikä "mies", ja mene lääkärille. LÄÄKÄRILLE, en varsinaisesti miehelle jalkojani avaamaan vaan lääkärille. ja hyvin meni. oli nopea ja tehokas lääkäri (taisi kyllä tietää etukäteen että minua ahdistaa ajatus mieslääkäristä koska sanoin siitä terveydenhoitajalleni).
 
samat
[QUOTE="vieras";26191131]Mulle jälkitarkastuksen teki mieslääkäri ja oli muuten komein lääkäri minkä olen ikinä nähnyt!! Iältään kolmenkympin tietämillä kait. Silloin kyllä kävi mielessä, että olishan sitä voinut sääret ajella ja pari viikkoa vanhan sängen alapäästä edellisenä iltana. :D Muuten ei ole väliä kuka sinne kurkkii kunhan vaan voitaa asiansa hyvin ja tehokkaasti.[/QUOTE]

Käytin mieheni antaman lahjakortin kauneusstudiolle ja otin täyden brassisokeroinnin 2pv ennen jälkitarkastusta. No siellä olikin keski-ikäinen mieslääkäri ja avustajana nuorempi naipuolinen hoitaja. Ihan asiallisesti kaikki meni ja katsoi pikku tikkauksen välilihan alueelta ja myös häpyhuulien suonikohjut myös..
 
"Totta"
[QUOTE="akka";26190986]Mä valitsen aina miesgynen jos mahdollista,naisgynet on tosi kovakouraisia.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Joskus tuntuu, että he haluaakin tuottaa kipua naiselle kun työ tympii ja pakko sitten jonnekin sitä vitutusta purkaa.
 
"www"
[QUOTE="akka";26190986]Mä valitsen aina miesgynen jos mahdollista,naisgynet on tosi kovakouraisia.[/QUOTE]

Mäkin peesaan tätä. 15v oon ollut gynellä töissä ja asiakspalaute on ollut juurikin tällaista. Samoin itse kyllä mielummin menen miesgynelle. Ammattini puolesta voin myöskin kertoa, että siellä vastaanotolla ne on lääkäreitä, ei miehiä tai naisia. Kun näet toosan vartin välein, niin kyllähän se jo työltä tuntuu ;) Kiinnostus on siis puhtaasti ammatillista; lääkärille on ihan sama katsooko hän korvaa vai alapäätä. Reikä kuin reikä ja karvat ympärillä ;)
 
No kauhistus
Voi elämä. Työtänsä ne vain tekee. Eihän tässä vois mennä millekkään lääkärille jos noin ajattelisi. Apua, mieslääkäri kuunteli mun keuhkot tovi sitten ja se näki mun tissit!! Mitähän se ajatteli?

Toki kaikenlaisia "pelkoja" saa olla, mutta voin kuule vannoa, että jokainen lääkäri tk:ssa, gynellä, urolla tms. on nähnyt varmasti kaikennäköisiä värkkejä, että niille on ihan se ja sama minkälainen rämemajava sieltä seuraavan kerran hyppää pöydälle.

Vaikeaksi käy elämä, jos joutuu joka asiaa näin vakavasti pohtia.
 
"www"
Miksi mies valitsee kätilön tai gynekologin työn??
Gynekologeista sanotaan, että he ovat lääkäreitä, josta olisivat halunneet kirurgeiksi, mutta eivät ole jostakin syystä siinä onnistuneet. Todellisuudessahan gynekologin työ on suuressa määrin leikkaamista (gynekologiset leikkaukset, sektiot jne) ja vastaanottotoiminta on vain osa työnkuvaa. Eli gynekologit tekevät kaikki naistentautien ja obstetriikan toimenpiteet, ei kirurgit niin kuin monet luulevat. Mietipä mikä toinen erikoisala tarjoaisi yhtä suuret mahdollisuudet operatiiviseen toimintaan kuin gynekologia, jos kirurgia on poissuljettu vaihtoehto. Kaikista ei voi tulla kirurgeja. Gynekologille naisen lisääntymiselimet eivät ole mitenkään seksuaalisuuteen liittyvä paikka,m vaan he näkevät tutkittavat/rikkinäisen ruumiinosan, joka pitää korjata.
 
  • Tykkää
Reactions: as if
"Juu"
Minäkin nykyään haluan vain miesgynen.
Synnytyksen hoiti miesgyne. naistenpolilla kasvaimen pois leikkasi miesgyne, tarkastukset siellä teki miesgyne.
Varmaan yhteensä neljästä miesgynestä kokemus ja ovat jokainen olleet paljon asiallisempia ja helläkätisempiä kuin naisgynet joilla olen aikasemmin käynyt.
 
"Lissu"
[QUOTE="alkup.";26192084]Joo mutta kun nyt ei ole kyse miesgynestä vaan mieslääkäristä.[/QUOTE]

Mieslääkärit (ei-gynet) tekevät myös niitä sisätutkimuksia ihan päivittäin joten yksi ja sama asia.... mulla neuvolalääkärikin oli mies ja teki kaikki raskausajan tonkimiset.
 
"Juu"
[QUOTE="alkup.";26192084]Joo mutta kun nyt ei ole kyse miesgynestä vaan mieslääkäristä.[/QUOTE]

No eiköhän tuokin ole nähnyt alapäitä. Ja osaa kyllä lähettää eteenpäin muualle jos näkee jotain häikkää. Eiköhän se näe sieltä perusjutut ihan "pelkkänä lääkärinäkin".
 
"..."
Toi on kyllä ärsyttävää. Mieslääkärin on mahdotonta tajuta, mitä esim. tarkoittaa normaali valkovuoto, saati sitten joku spesifimpi kuvaus esim. kuukautisvuodon väristä, määrästä tms.

Ja muutenkin kyllä itsekin mielummin menen naiselle. Vaikka lääkäri tekee vain työtänsä, on hän myös ihminen. Ja vieraista ihmisistä puhuttaessa, niin mielummin paljastaisin niin alapääni kuin esim. tissini toiselle naiselle, kun vieraalle miehelle.
 
"..."
[QUOTE="Juu";26192110]No eiköhän tuokin ole nähnyt alapäitä. Ja osaa kyllä lähettää eteenpäin muualle jos näkee jotain häikkää. Eiköhän se näe sieltä perusjutut ihan "pelkkänä lääkärinäkin".[/QUOTE]

Ei kukaan pysty missään työssä olemaan ihan "vain ammattilaisena". Oli sitten pappi, sosiaalityöntekijä, opettaja tai sitten tuo lääkäri, niin kyllä siinä tilanteessa on aina myös ihminen itse mukana, ei vain työminä.

Ei sitä muuta maailmaa kukaan täysin pysty sulkemaan pois työtilanteesta, tietäähän tuon nyt itsekin.
 
"..."
voi miten muistelen lämmöllä yhtä mieslääkäriä, jolle päädyin (toisen)keskenmenon takia. Mulla oli myös jälkitarkastus tälle. Tosi symppis! Oli niin asiallinen, inhimillinen ja lupasi mulle vielä alkuraskauden ultran seuraavaan raskauteen. Mä en ois ennen sitä uskonut, että kukaan mies voi ollakaan niin hyvä siinä työssä.
 

Yhteistyössä