Vitun fb... *lapseton avautuu*

  • Viestiketjun aloittaja Maatuska
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä en tarkoita tuolla saavutuksella ihan tuota. Siksi se olikin heittomerkeissä. :) Kun itsellekin olen kärsinyt jossainvaiheessa elämää sekundaarisesta lapsettomuudesta.
Aivan :) Just tohon toiseen viestiin kirjotinki siitä että aika paljon on kiinni siitä et miten kukanenki tän saavutus -sanan käsittää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ihmiset tulkitsee asioita niin eri tavoilla :)
No niinhän se on... jos totta puhutaan niin mä meinasin vetää herneen nenuun kun jotkut tuntemani muotoja omaavat "ihan fiksut" naiset liittyi tohon lautaa saa K-raudastakin-ryhmään. Tuli hetkeksi fiilis että prkl mä olen sit epäonnistunut elämässä, kun en ole osannut tissejäkään kasvattaa. Sitten totesin että turha pahoittaa mieltään moisesta, ja laitoin itse tilapäivityksen että harkitsen k-rautaan muuttamista. B)
 
:)
No mä ajattelen sen saavutus sanan ehkä eri tavalla. Lapset on parasta mun elämässä ja se mitä olen aina eniten halunnut. Joo mulla on ylempi korkeakoulututkinto, mutta lapset koen kuitenkin suurempana saavutuksena kuin maisterin paperit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ihmiset tulkitsee asioita niin eri tavoilla :)
No niinhän se on... jos totta puhutaan niin mä meinasin vetää herneen nenuun kun jotkut tuntemani muotoja omaavat "ihan fiksut" naiset liittyi tohon lautaa saa K-raudastakin-ryhmään. Tuli hetkeksi fiilis että prkl mä olen sit epäonnistunut elämässä, kun en ole osannut tissejäkään kasvattaa. Sitten totesin että turha pahoittaa mieltään moisesta, ja laitoin itse tilapäivityksen että harkitsen k-rautaan muuttamista. B)
Hieno asenne! :D Mä oon moneen noihin liittyny just tsoukilla. Ja ne ihmiset jotka näkee mun liittyvän niihin, tietää myös sen :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ihmiset tulkitsee asioita niin eri tavoilla :)
No niinhän se on... jos totta puhutaan niin mä meinasin vetää herneen nenuun kun jotkut tuntemani muotoja omaavat "ihan fiksut" naiset liittyi tohon lautaa saa K-raudastakin-ryhmään. Tuli hetkeksi fiilis että prkl mä olen sit epäonnistunut elämässä, kun en ole osannut tissejäkään kasvattaa. Sitten totesin että turha pahoittaa mieltään moisesta, ja laitoin itse tilapäivityksen että harkitsen k-rautaan muuttamista. B)
Hyvin oivallettu :D Toki noi on läppiä mut sit kun niitä samantapasia tulee useempi niin rupee oikeesti miettimään mikä ajatus niissä on. Kaveri liitty johonkin minkä nimi oli jotain muodoista ja raiskatusta rantaheinästä tms. Tuli vähän sellanen olo että öööö.....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kodin hengetär:
Minun ystäväpiiristä siihen ryhmään kuuluu vain ne, joilla ei sitten muuta saavutusta olekaan. Eli ei ole koulutusta tai ammattia, mutta lapsia on saanut pukattua maailmaan, jotta ois joku ketä syyllistää kun rahat on aina loppu. Anteeksi vaan nytkaikki äidit, mutta sellaisen kuva minulle on tullut, että lapset on sitten se ainoa keino päteä kun muuta ei ole. Ja niidenkään äitien lapset ei ole mitenkään hyvin kasvatettuja.
Vähän tämmöinen mielikuva mullakin on.

Menee mun mielestä samaan sarjaan, kuin että elämäni suurin saavutus oli, että suoleni toimii normaalisti ja pukkasin tänään kakan. En mitenkään äitiyttä väheksy, mutta pelkkä äidiksi tuleminen kyllä ei vaadi yhtään mitään muuta kuin hyvää tuuria (sen suhteen, että värkit toimii kuten luonto on tarkoittanut).
 
vieras
Huumorikin on taitolaji..jos laittas ryhmän vaikka että läskit on tyhmiä, ei se olis kenenkään mielestä hauskaa ja olis ihan pöyristyttävää jos kaikki ryhmäläiset olis normaalipainoisia tai hoikkia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ihmiset tulkitsee asioita niin eri tavoilla :)
No niinhän se on... jos totta puhutaan niin mä meinasin vetää herneen nenuun kun jotkut tuntemani muotoja omaavat "ihan fiksut" naiset liittyi tohon lautaa saa K-raudastakin-ryhmään. Tuli hetkeksi fiilis että prkl mä olen sit epäonnistunut elämässä, kun en ole osannut tissejäkään kasvattaa. Sitten totesin että turha pahoittaa mieltään moisesta, ja laitoin itse tilapäivityksen että harkitsen k-rautaan muuttamista. B)
:heart:
 
milla
En nyt ymmärrä mikä vika siinä ryhmässä on. Mikä vika on siinä jos kokee äitiyden olevan hieno saavutus itselleen? Ja joo, en kuulu siihen ryhmään enkä oikein mihinkään muuhunkaan ryhmään fb:ssä. Mutta silti. Luin huvikseni lapsettomien palstaa ja siellä oltiin ihan huolella vedetty herneet nenukkiin tuosta ryhmästä. Siis kamalaa, hirveää... kun toisista naisista on hieno olla äiti!
 
äiti minäkin
Jos ihmisellä ei ole mitään muista saavutuksia elämässään, niin jostakinhan se on temmottava.... Musta tommoinen asia, johon ei itse voi vaikuttaa, ei ole kummoinenkaan "saavutus".

 

Yhteistyössä