vitun ääliö!

|O olin pojan kanssa parvekkeella ja paukku lensi parvekkeelle! :kieh: jätkä häippäs äkkiä kun huudin sille. :headwall:
eräät ei tajua että parvekkeen lähellä ei paukutella.
ei käyny mitenkään.7v. säikähti ja meni sisälle.

Me käytiin äsken ampuu raketit tossa lähikoulun kentällä,siinä jotkut 13-14v tytöt heitti noitapillin suoraan päin pojan rattaita..säikähtivät varmaan ihan törkeesti kun karjasin pari totuutta niin kovaa kun kurkusta lähti,mutta niin kyllä säikähdettiin pojan kanssa sitä rakettiakin..

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Me käytiin äsken ampuu raketit tossa lähikoulun kentällä,siinä jotkut 13-14v tytöt heitti noitapillin suoraan päin pojan rattaita..säikähtivät varmaan ihan törkeesti kun karjasin pari totuutta niin kovaa kun kurkusta lähti,mutta niin kyllä säikähdettiin pojan kanssa sitä rakettiakin..
Hui :eek:

Mun lapsuudenkodissa oli koiria aina, ja yksi partacollienarttumme kuoli s juuri siksi, että sai sellaisen vanhanmallisen tykinkuulan mahansa alle. Siis muistatteko niitä mustia palloja, oikeita jysyjä?

Koira laski alleen ja meni aivan liikkumattomaksi. Se kannettiin kotiin, ja se ahtautui vessanpöntön putken ja seinän väliin, iso koira. Äitini oli sen vieressä koko ajan, ja sen sydän siinä sitten pysähtyi. Tiedä mistä johtui, aikaisempaa sairashistoriaa koiralla ei ollut ja ikää vasta seitsemän vuotta.

Naapuritalon vatipäät heitteli paukkuja ikkunasta meidän päälle, kun käveltiin siitä ohi...tai siis nilkkoihin ne lensi, mutta kyllä mä vittuunnuin ja lapset säikähti tosissaan. Millainen imbesilli heittää uudenvuoden pommeja alle kaksivuotiaan ja juuri 4 v täyttäneen päälle???!!!! |O

Raketteja me taas ammuttiin usein lapsuudenkodin parvekkeelta, ihan poliisin luvalla, siihen aikaan piti hakea poliisilaitokselta ilotulitelupa jos meinasi raketteja ampua. Muttei sentään toisia taloja päin, tai kohti ihmisiä... (9. kerroksen eli ylimmän kerroksen kattoparveke/terassi, kunnon lähtöteline raketeille, ja ne suunnattiin metsän yläpuolelle).

Yhteistyössä