Vittu mun ukko on JUNTTI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cecilia_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cecilia_

Vieras
Ei voi mitään. Yrittäny koulia mutta ku ei. Huh huh, joskus vaan naurattaa mutta joskus enempi hävettää... tässäpä "parhaita" paloja:

- Jaa siis onks se muka rikas ku nissanilla ajaa?

Kommenttina siihen kun yks mies perheineen osti hienon vanhan talon isoine tontteineen ja ajateltiin, että rahaa löytyy...

- Lapland, Lapland

Ja samalla sytyttelee sytkäriä ja näyttää saksalaisille turisteille.

- Jaa kyllä on vaan helvetin hyvännäkönen perse tuolla typyllä, sama se minkä ikänen

Jostain 15v tytöstä.

Näitä riittää, joka päivä tulee tämmösiä heittoja. Ja oliskin provo.

Onko itelläs jotakin tapaa mistä miehes ei pidä?

Tulee jotenkin Rädyn Seppo mieleen:D

Viimeksi muokattu:
Ei voi mitään. Yrittäny koulia mutta ku ei. Huh huh, joskus vaan naurattaa mutta joskus enempi hävettää... tässäpä "parhaita" paloja:

- Jaa siis onks se muka rikas ku nissanilla ajaa?

Kommenttina siihen kun yks mies perheineen osti hienon vanhan talon isoine tontteineen ja ajateltiin, että rahaa löytyy...

- Lapland, Lapland

Ja samalla sytyttelee sytkäriä ja näyttää saksalaisille turisteille.

- Jaa kyllä on vaan helvetin hyvännäkönen perse tuolla typyllä, sama se minkä ikänen

Jostain 15v tytöstä.

Näitä riittää, joka päivä tulee tämmösiä heittoja. Ja oliskin provo.

Priceless mies! Omin itselleni heti tuo heitot!

[QUOTE="vieras";27241846]Yleistätkö nyt että kaikki juntit vahtaavat lapsia?[/QUOTE]

En. Ei se mitään lapsia vahtaa. En ny halunnu tästä tehä mitään semmosta ketjua.

Ja juu oon kai sit juntti itekki, mut osaan sentäs pitää mölyt mahassa.

[QUOTE="northern soul";27241887]apua, ma en tajua tata. Selittakaa pliis. :)[/QUOTE]

Sakut riehu sytkärin kanssa Lapissa.

[QUOTE="northern soul";27241887]apua, ma en tajua tata. Selittakaa pliis. :)[/QUOTE]

Sakemannit poltti lapin kerran lähes matalaksi ja turun kolme tai neljä kertaa maralaksi.

Onko itelläs jotakin tapaa mistä miehes ei pidä?

Tulee jotenkin Rädyn Seppo mieleen:D Ei oo mitenkään huono juttu siis!

Tuo sytkärin näyttäminen saksalaisille hieman huvitti :) Ehkä sen vuoksi että ite olen Lapista :D Kaipa meissä miehissä elää pieni maalaisjuntti.. Mutta mukava oli kesällä katsella kun helsinkiläinen kulttuurivaikuttaja yritti Ivalonjoella kalastaa :D

Tuo sytkärin näyttäminen saksalaisille hieman huvitti :) Ehkä sen vuoksi että ite olen Lapista :D Kaipa meissä miehissä elää pieni maalaisjuntti.. Mutta mukava oli kesällä katsella kun helsinkiläinen kulttuurivaikuttaja yritti Ivalonjoella kalastaa :D

:laugh: Oliko se nainen :D

[QUOTE="eee";27241966]Kieltämättä aika kouluttamattoman ja lapsellisen kuuloinen mies. Mutta itsepä olet riesoiksesi ottanut...[/QUOTE]

Huumorin kukka se siellä kukoistaa...

Alle nelikymppinen mies. Varusteet oli kyllä niin hyvät kuin urheiluliikkeestä vain saa rahalla ostettua, mutta se kalastaminen oli hieman hankalaa kun oli vapansa katkaissut ennen kuin pääsi autolta rantaan.

:laugh:

Itsekin siellä oon ollu viuhtomassa vapaa, onkimisesta tms. ollu kyl tietookaan:D Vapa oli kyllä ehjä ja olen nainen :cool:

[QUOTE="vieras";27241859]Minusta tuntuu, että sinä se juntti olet, koska olet ääliön kanssa kimpassa.[/QUOTE]

Tähän lisäsin ap:n kielenkäytön. Otsikossa on 5 sanaa ja niistä yksi on kirosana ja yksi haukkumasana. Siitä voidaan jo olla useampaa mieltä, onko ukko neutraali vai ei.

Yhteistyössä