Vittu mulla menee hermot!! maailman tärkein alotus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täydellinen äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täydellinen äitiliini

Vieras
Niin ettäs tiedätte vaan.. perkele..

1. Ei oo lahjoja ukille ja isälle

2. Alko vittu menkat ja ei oo rättejä

3. Söin isänpäivä suklaatkin

4. Enkä jaksa leipoo mitään

5. iskä vittu töissä vielä monta tuntia

6. yksin kotona vittu kipeitten lasten kaa

7. Eivät suostuneet nukkumaa koko päivänä päikkäreitä

8. Niin ettäs tiedätte....

Isi ei tykkää kakuista.. eipä oo kakku tarpeita.. saati sit tilillä rahaa käydä niitä ostamassa.. Jotain lahjaa vois askarrella/ommella tai tehdä mutta yritin äsken ideoita kysyä toisessa aloituksessa mutta eipä kukaan vastannu.. ja googlellakaan ei löytyny mitään oikein...

sulla on ollu koko helvetin syksy aikaa hommata ne lahjat, ostaa rättejä kaappiin useempi paketti, käydä hakeen pakkaseen joku pakastekkau tai konditoriasta viikolla jo valmiiksi. Niin mikäs siinä nyt oikeen on vialla??

onko sulla kartonkia? Askarrelkaa lasten kanssa sellaset kortit, vaikka sellaset "kravaatti kortit", eli kartongista muotoillaan kauluspaita tai piirretään siihen ja sitten jostain turhasta kankaanpalasesta kraka keskelle, joku värssy netistä sisälle ja avott.

Voi jeesus oikeasti että vihaan näitä "SULLA ON OLLU KOKO SYKSY/TALVI/LAPSUUS/NUORUUS/VIIME KUUKAUSI/ELÄMÄ AIKAA TEHDÄ SITÄ JA TÄTÄ JA TUOTA, TURHA VALITTAAA!!!1"

En välttämättä kyllä haluaisi ystävystyä sellaisen ihmisen kanssa joka suunnittelee kuukausiksi ja vuosiksi eteenpäin kaiken ennakkoon, ostaa joululahjat ja miettii jouluruuat toukokuussa ja hommaa isänpäivälahjat tammikuussa. Phuuh,ahdistaa ajatuskin.
Minulla on tapahtumarikas ja kiireinen elämä, en minä jaksa suunnitella pitkiksi ajoiksi eteenpäin mitä teen/puen/syön/ostan silloin kuukauden,vuoden,viiden vuoden tai viikon päästä jnejne.

Ja mikä ihme oletus tuo on että äidin pitää hommata kakku isänpäiväksi ja vielä mielellään leipoa se itse?
Kuinka moni isä tekee kakun äitienpäiväksi?
Minä en ainakaan jaksa alkaa väsäämään mitään kakkua kun en edes kakuista pidä.

mies aina sanoo että ei saa liikaa suunnitella tulevaisuutta.. että tässä sitä nyt sit ollaan.. Sain jo idean että mitä tehdään ukille. pitää vaan ottaa että lapset herää päiväunilta niin saa ompelukoneen käyttöön. :)

Voi jeesus oikeasti että vihaan näitä "SULLA ON OLLU KOKO SYKSY/TALVI/LAPSUUS/NUORUUS/VIIME KUUKAUSI/ELÄMÄ AIKAA TEHDÄ SITÄ JA TÄTÄ JA TUOTA, TURHA VALITTAAA!!!1"

En välttämättä kyllä haluaisi ystävystyä sellaisen ihmisen kanssa joka suunnittelee kuukausiksi ja vuosiksi eteenpäin kaiken ennakkoon, ostaa joululahjat ja miettii jouluruuat toukokuussa ja hommaa isänpäivälahjat tammikuussa. Phuuh,ahdistaa ajatuskin.
Minulla on tapahtumarikas ja kiireinen elämä, en minä jaksa suunnitella pitkiksi ajoiksi eteenpäin mitä teen/puen/syön/ostan silloin kuukauden,vuoden,viiden vuoden tai viikon päästä jnejne.

Ja mikä ihme oletus tuo on että äidin pitää hommata kakku isänpäiväksi ja vielä mielellään leipoa se itse?
Kuinka moni isä tekee kakun äitienpäiväksi?
Minä en ainakaan jaksa alkaa väsäämään mitään kakkua kun en edes kakuista pidä.

Samaa mieltä! Enpä ole ite yhtään äitienpäivälahjaa tai -kakkua saanu mieheltä. Nyt teen kakkua, kun mennään mun isälle isänpäivälounaalle, niin vien mennessäni.

Yhteistyössä