Vittu mikä naapuri, tahallaan laskee vettä että vesipaineet katosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Minä rakastan käydä pitkissä suhkuissa,saatan olla siellä 2tuntiakin ja naapuri valittaa kun vedenkohina muka häiritsee.
Ei sen luulisi ketään häiritsevän jos aamulla klo 5.00 menen suhkuun ja olen siellä tunnin tai kaksikin.
Naapuri ihan tahalleen laittoi yläkerrasta kaikki saman vesilinjan hanat päälle jotta meiltä katosi vesipaineet ja tuli vaan vähän vettä,
tiedän että teki tahalteen sillä on tehnyt näin koko viikon ajan eikä heillä ole ennen kukaan käynyt aamupesuilla.
Putkiremppa tulossa mutta vasta tulossa.
Eipä uskoisi että osaketalossa tehdään moista kiusaa.

Kuin? kun olisikin keksitty! :( kivat nyt kun oli pakko tulla lämpimästä suihkusta pois kirotun naapurin vuoksi.
Koitappa itse pestä itsesi niin että vesihana vaan liruttaa ilman paineita vettä. Onneksi ei ollut enään shamppoot päässä.

Minä en kiusaa naapureitani aamulla viideltä kahden tunnin suihkusessioilla. Hiukan tamppi pitää olla, jos hiljaisuuden aikaan pitää noin pitkään lotrata, mutta ehkä teillä siellä Pårvååssa se on normaalia.

Meillä naapuri luuli myös että vesipaineet katosi kun miehensä laittoi tiskikoneen päälle :D
Pääputki olikin pamahtanut ja vesipaineet katosi pariltasadaltatuhannnelta...
Mites se putkiremppa siihen naapuriin vaikuttaa? tungetaanko se tiivivsteeksi, vai?

Viimeksi muokattu:
Minä en kiusaa naapureitani aamulla viideltä kahden tunnin suihkusessioilla. Hiukan tamppi pitää olla, jos hiljaisuuden aikaan pitää noin pitkään lotrata, mutta ehkä teillä siellä Pårvååssa se on normaalia.
ääliö!
Suihkussa käyntiä kun ei voi estää vaikka olisin siellä koko yön. Se on vaan kestettävä jos kerrostaloon muuttaa että elämisen ääniä on.

[QUOTE="a.p";27738077]ääliö!
Suihkussa käyntiä kun ei voi estää vaikka olisin siellä koko yön. Se on vaan kestettävä jos kerrostaloon muuttaa että elämisen ääniä on.[/QUOTE]

Elämisen ääniä ei tarvitse hiljaisuuden takia kenenkään kestää hiljaisuuden takia, muuta juntti takaisin sinne mistä tulitkin, jollet sitä ymmärrä.

älä lässytä!
Tämä naapuri on tehnyt tuon ennekin ja nyt tuli mitta tämän viikon jälkeen täyteen. Soitan aamusta isännöitsijälle kun hän tulee toimistoon. Suihkussa käynti ei häiritse ketään vaikka valuttaísin vettä koko yön. Että turhaan louskutat leukojasi :D On minullakin oikeus peseytyä.

Suihkussa käyntiä kun ei voi estää vaikka olisin siellä koko yön. Se on vaan kestettävä jos kerrostaloon muuttaa että elämisen ääniä on.[/QUOTE]

Kahden tunnin suikuissa ei ole muutenkaan mitään järkeä, ei taloudellisesti eikä ekologisesti. Siinähän kaataa turhaan energiaa sananmukaisesti viemäriin ainakin tunnin ja kolme varttia.

[QUOTE="a.p";27738091]älä lässytä!
Tämä naapuri on tehnyt tuon ennekin ja nyt tuli mitta tämän viikon jälkeen täyteen. Soitan aamusta isännöitsijälle kun hän tulee toimistoon. Suihkussa käynti ei häiritse ketään vaikka valuttaísin vettä koko yön. Että turhaan louskutat leukojasi :D On minullakin oikeus peseytyä.[/QUOTE]

Kun kerrot isännöitsijälle joka aamuisista kahden tunnin suihkuistasi, voit olla varma, että vesimittarien hankinta nytkähtää välittömästi liikkeelle, mikäli ei ollut jo suunniteilla putkiremonti yhteydessä.

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
Taloyhti

Naapurisi ainakin teki väärin, mutta et sinäkään oikein toiminut. Ei kahta tuntia tarvitse olla suihkussa hiljaisuuden aikaan, muuten ei voi kieltää suihkussa käyntiä.

minulla on syyni miksi siellä olen, muukin syy kuin mukavuudenhalu vaikka kivaa se on olla ja nauttia kuumasta suihkusta. Sitten kun ja jos tulee laki ettei tiettynä klo aikana saa olla suihkussa voin noudatta sitä mutta nyt mennään näin!

Ja naapurillasi on oikeus laittaa vaikka kaikki hanansa päälle, vaikka sinä olisitkin suihkussa. Se on vaan kestettävä, jos kerrostaloon muuttaa.

Ja naapurillasi on oikeus laittaa vaikka kaikki hanansa päälle, vaikka sinä olisitkin suihkussa. Se on vaan kestettävä, jos kerrostaloon muuttaa.

Olen samaa mieltä. Isännöitsijä ei voi auttaa sinua mitenkään. Naapuri ei ole rikkonut mitään lakia pitämällä kaikki hanat yhtä aikaa auki. Hänellä on "oikeus" lotrata veden kanssa yhtä lailla kuin sinullakin, vaikka minä olen kyllä tuollaisesta oikeudesta vähän eri mieltä, ihan hirveää tuhlausta:O Mikä ihmeen sairaus vaatii monen tunnin suihkuttelua? Hygieniasta ei voi olla kyse, itsensä saa pestyä 15-20 minuutissa, vaikka olisi perusteellisempikin. Jos on ihosairaus, jossa vesi tekee hyvää, niin ei sekään vaadi 2 h suihkuttelua. Ihan oman etusi takia suosittelen, että pyrkisit olemaan hyvissä väleissä naapureidesi kanssa eli lopettaisit aamulotraukset, jos ne häiritsevät muita. Kerrostalossa on ikävä kyllä naapureiden armoilla ja homma toimii parhaiten, jos on itse häiritsemättä muita. Jos naapurit haluaisivat oikeasti tehdä kiusaa, niin homma voi mennä aivan kamalaksi.

Voi vittu mikä ääliö,saatanan että vituttaa lukea tuommosta.Jos perkele haluaa suihkussa seisoa koko yön niin kerrostalo ei todellakaan ole oikea asuinpaikka,oletko ääliö lukenut taloyhtiönne järjestys säännöt? Jos et ole niin lueppa,yleensä kerrostaloissa on HILJAISUUS klo.24.00-6.00!Jos ei yhteisiä sääntöjä halua nuodattaa niin on parempi että muutat johonkin hevonkuuuseen vitun ÄÄLIÖ!

Minä olen asunut kerrostaloyhtiössä, jossa hiljaisuuden aikaan, piti välttää myös suihkussakäyntiä. Nopeat suihkut työn jälkeen ja pikaiset aamusuihkut hyväksyttiin. Mutta kahden tunnin suihkusessiota ei olisi kyllä ymmärretty lainkaan.

Ja itsekin kyllä ajaisin rajusti vesimittareiden hankintaa, jos tietäisin jonkun lotraavan vedellä tuolla tavoin. Meitä asuu omassa taloudessamme 5, ja suihkussa ollaan päivittäin alle tunti.

Aivan varmasti tuohon(kin) yhtiöön on tulossa vesimittarit putkirempan yhteydessä, joten sitten ap näkee kuinka paljon hänen harrastuksensa maksaa. Yhdellä tutullani on OCD ja hän ottaa myös pitkiä (2 h?) suihkuja & juoksuttaa hanoja pitkään käsiä pestessään (hana on auki esim. sen ajan kun hän kuivaa käsiä käsienpesun jälkeen). Hän näytti kerran vesilaskuaan, se oli yli 600 € puolelta vuodelta arviolaskutuksen päälle. 1200 € vuodessa meinaa minusta yhtä menetettyä ulkomaanmatkaa:(

Alkuperäinen kirjoittaja näinp;27738271:
Aivan varmasti tuohon(kin) yhtiöön on tulossa vesimittarit putkirempan yhteydessä, joten sitten ap näkee kuinka paljon hänen harrastuksensa maksaa. Yhdellä tutullani on OCD ja hän ottaa myös pitkiä (2 h?) suihkuja & juoksuttaa hanoja pitkään käsiä pestessään (hana on auki esim. sen ajan kun hän kuivaa käsiä käsienpesun jälkeen). Hän näytti kerran vesilaskuaan, se oli yli 600 € puolelta vuodelta arviolaskutuksen päälle. 1200 € vuodessa meinaa minusta yhtä menetettyä ulkomaanmatkaa:(

:O Herranjumala mikä lasku!! Meillä peritään vesilaskua ennakkoon 33€/kk ja vuodessa tulee n. 150€ TAKAISIN...ja on siis pesukone + astianpesukonekin. Taloudessa kolme henkilöä, pian neljä.

Yhteistyössä