N
Nyt todellakin harmaana
Vieras
Mulla menee niin hermot! Mun vanhemmat on alkoholisteja ja isä yrittä ny tappaa ittensä monta kertaa insuliinilla.. viimeks pari päivää sitten ja joutu sairaaalaan ja on nyt hullujen huoneella hoidossa.. Noh, nyt sitten äiti on ihan turpa täynnä ja haluaa kuulemma myöskin kuolla.. Oli ottanu myöskin insuliinia ja soitin sitten ambulanssin sille ja ne haki sen.. Oli puhaltanu 3.7 promillee ja sitten karannu sairaalasta.. nyt poliisit haki multa avaimet, että menevät tarkistaan onko äiti kotona ja viemään takaisin sairaalaan.. ym.. EN oieesti jaksa enää.. Mulla on itelläin kolme lasta, oma elämä, oma perhe.. ei voimat riitä enää vanhempien huolehtimiseen.. Mutta kai se on vaan vittu pakko jaksaa ku ei ketään muuta kiinnosta.. VITTU TÄTÄ MUN ELÄMÄÄ!! :'( parisuhdekin jo kärsii tästä.. mun pitäis kuulemma jo luovuttaa, ku oon monta vuotta koittanu niitä auttaa, vieny ruokaa ym.. ku rahat on menny viinaan, että raukat saa edes syötävää :'( NYT OON LOPPU!! Onko mun pakko auttaa hautaan saakka?!?