Vittu että vituttaa taas toi ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jo monta päivää olen puhunut ristiäiskutsujen tekemisestä ja näytin miehelle millaiset tekstit haluan siihen. Mies siis ihan vain tekee ne tekstit ja käy työpaikallaan tulostamassa ne. Minä hoidan muun askartelun.

Eilen illalla sitten askartelin ne kutsut eli tein sen oman osuuteni ja kirjoitin kirjekuoret. Sanoin miehelle, että vien ne tänään postiin niin, että ne on perjantaina perillä. Mies pelaili ehtoolla pelejä tietokoneella ja katseli sen jälkeen boksilta jotain sarjaa.

Tänään mies sitten makoili aamulla (on lomalla) sängyssä pitkään ja klo 12:15 alkoi väsätä niitä kutsujen tekstejä ja selitti, että hänen pitäisi vielä syödäkin kun ei ole syönyt mitään. Klo 13 alkaa pojalle kerho ja oli viemässä poikaa sinne ja menossa samalla tulostamaan ne kutsujen tekstit. Minulla aikomus viedä kutsut postiin sitten, kun haen pojan neljältä.

No sai väsättyä ne tekstit, mutta olikin tehnyt yhden mokan jota ei ehtinytkään enää korjata joten se siitä tulostuksesta. Eikä hoitanut asiaa senkään jälkeen.

Nyt on maannut kohta tunnin sohvalla ja luonnollisestikaan minulla ei edelleenkään ole niitä kutsujen tekstejä.

Ristiäiset on 4.5. ja kaikki vieraat kyllä tietää päivän, mutta eivät kellonaikaa ja tuo kutsu on siis ns. virallinen kutsu kun nyt on vain vähänniinkuin ilmoitettu etukäteen se päivä suullisesti kaikille.

Mutta vituttaa niin perkeleesti, että kaikkea saa aina varrota iät ja ajat. Minulla on huomenna päivällä menoja joita mies ei taatusti nyt muista eli hänellä ei ole autoa käytössä, jotta ehtisi ajella tulostelemassa niitä.

Koskahan ne kutsut on lopulta perillä...

Meillä on ihan puhelimella hoidettu toi kutsuminen ristiäisiin. Enkä ole koskaan itsekkään ristiäisiin mitään "kutsuja" saanut vaikka useemmissa kastajaisissa olenkin ollut. Ihan outoa touhua. Häihin kyllä ymmärrän kirjalliset kutsut, mutta että ristiäisiin.. pyh ja pah...

Yhteistyössä