Vitsit mikä määrä paperia sossuun vuokravakuutta varten!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sosiaalityöntekijä halusi sekä minun että mieheni tiliotteet kahdelta kuukaudelta, miehen palkkakuitit, tiedot lainoista ym. ym. Ja tämä vaikka olemme eroamassa ja minä tarvitsisin takauksen vuokravakuuteen. Hassu ajatus että mieheni pitäisi maksaa minun vuokravakuuteni. Meillähän voisi olla niin tulehtuneet välit etten välttämättä edes saisi hänen tilitietojaan ja palkkakuittejaan, saati rahaa vuokravakuuteen (mitä ei hänellä ole, muuten voisi hätätilanteessa jopa maksaakin sen).

Kirjoitin hakemukseen hyvin selvästi että minun tuloni ovat huhti- ja toukokuulta 729 euroa kuukaudessa (opintotuki ja lapsilisä ). Siihen tietysti laskevat opintolainankin, jonka kyllä olen nostanut, mutta en tammikuussa osannut tätä tilannetta arvata, joten niitä rahoja ei enää ole säästössä.

Toivottavasti hakemus menee kuitenkin läpi, vaikken sitä osannutkaan järkevästi täyttää.

mä oon viimeiset kolme viikkoa täyspäiväisesti täyttänyt papereita, erottiin myös, avoliitossa.
Jouduin hakemaan toimeentulotukea kun en ole saanut kelan päätöstä asumistuesta. Mun piti jopa pyytää todistus mun s-bonusten määrästä sekä niiden realisoimisesta =)
Jos joku väittää että rahaa saa helposti niin kertokaa sen virkailijan nimi...

Yhteistyössä