Vitsit mä olen lujilla tuon neitokaisen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä voisin nukkua vaikka vuorokauden kun nukkumaan alan, ei tekisi heikkoakaan, ja oon pinna kireällä koko ajan kun oon hereillä. Koka ajan se vaatii jotain, tahtoo ja haluaa, ja jollei saa tahtoansa läpi se suuttuu, raivoaa, huutaa jne..

Viimeksi eilen, oltiin ostamassa mun systerille lahjaa kun se bongasi kaupan hyllystä muumitalon. Äiti, pukki ei tuonut tätä, ostetaan me se nyt. Ei osteta. Ostetaan. Ei osteta, ehkä toisella kertaa. Äiti, mä tahdon nyt. Ei, mä sanoin jo että ei. Nyt poikki tämä.
Neiti jatko matkaansa, ja pääse filmihyllyille: äiti, mä tahdon sitten muumidvd:n. Ei osteta. No, mä sitt otan tän vaan. Nappasi videon käteensä omahyväinen ilme naamallaan. Että risoi...

Ja tää on vaan hyvin pieni ja suht järkevä tilanne vielä..

Joo maailman ihanin ikä meillä on poitsu 5v. ja aikamoista vääntäö on asiata kuin asiasta. Innolla odotan mitä tuo ensi vuosi tulessaan kun tuo meidän neiti täyttää 5v sillä kun tuota temperamenttiä ja omaa tahtoa vaikka toisille jakaa sit meillä on varmaan tosi kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Joo maailman ihanin ikä meillä on poitsu 5v. ja aikamoista vääntäö on asiata kuin asiasta. Innolla odotan mitä tuo ensi vuosi tulessaan kun tuo meidän neiti täyttää 5v sillä kun tuota temperamenttiä ja omaa tahtoa vaikka toisille jakaa sit meillä on varmaan tosi kivaa.

Meillä tätä harrastetaan jo 4-vuotiaan kans. Meneekö tää pahemmaksi vielä joskus??!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:

Meillä tätä harrastetaan jo 4-vuotiaan kans. Meneekö tää pahemmaksi vielä joskus??!!

Toivo että ei. :(

Mä en oikeasti tajua sitä: me otetaan yhteen monta kertaa päivässä ja sitten kun mun pinna katkeaa (ei päivittäin, mutta useampaan otteeseen viikossa) ja ilmoitan että nyt ei kannata äidin kanssa neuvotella mistään, pysy huoneessasi ja tule pois vasta kun annan luvan niin huuto vaan yltyy: "Äiti ei rakasta mua! Kukaan ei rakasta mua! Kukaan ei anna mulle anteeksi!!!!" Ikävä kyllä mulla on hämärä muistikuva siitä että mä olen lapsena ollut ihan samanlainen säälinkerjääjä, joten ei voi edes sanoa että ihan on isäänsä tullut, pakko katsoa vaan peiliin. Ihme että mun äitini on vielä täysjärkinen.

Mulle tulee todella paha olo itselle kun menetän malttini..Meillä on vasta 2+ ikäinen poika, eli pahin on vasta edessä, mutta nyt jo huudan ääni käheänä välillä =O
Oi miksi,oi miksi en pysy
rauhallisena jajärkevänä??

Meillä on ollut aina huutoa ja tyttö haluaa tehdä kaikki miten itse haluaa. Tyttö on kohta jo 6v ja tuntuu et pahenee vaan. Meillä on tosin nyt todettu erityislapseksi, jolla kehitys jäljessä, mut luonnettakin löytyy....

Yhteistyössä