on 6-vuotias ja aina yksin siinä leikkarilla. siis ilman vanhempiaan. ja kauheen huomionhakunen.. jos mun poika leikkii jonkun muun lapsen kanssa, tää tulee vinkumaan kuinka "noi ei leiki mun kanssa" tai " noi kiusaa" tai jotain muuta.
sit sillä on välillä ihan älyttömiä päähänpistoja - heittelee kepeillä mun poikaa tai jahtaa ja lyö tai varastaa leluja ja piilottelee niitä.
mun poika on ihan täynnä tota muksuu kans jo, enkähän mäkään voi sitä aina pakottaa että "ottakaa nyt XX kans mukaan leikkiin " jne.tää poika on myös aina tulossa meidän mukaan meille tai kauppaan meidän kans tms.
harmittaa kyllä vähän sen pojan puolesta
mie ihmettelen et sen äiti tai isä ei oo ikinä sen lapsen kanssa siellä ulkona. partsilta vaan huudellaan että " sisään" jms.
rasittaa jotenkin olla siitäkin lapsesta aina vastuussa siinä ja ojentaa sitä jne.
sit sillä on välillä ihan älyttömiä päähänpistoja - heittelee kepeillä mun poikaa tai jahtaa ja lyö tai varastaa leluja ja piilottelee niitä.
mun poika on ihan täynnä tota muksuu kans jo, enkähän mäkään voi sitä aina pakottaa että "ottakaa nyt XX kans mukaan leikkiin " jne.tää poika on myös aina tulossa meidän mukaan meille tai kauppaan meidän kans tms.
harmittaa kyllä vähän sen pojan puolesta
rasittaa jotenkin olla siitäkin lapsesta aina vastuussa siinä ja ojentaa sitä jne.