Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei voi olla totta, mun tytöllä ihan samanlainen poika-kaveri!!!
Kerran lähtivät sen pojan pihalta karkuun(kaverini lapsi), kun se poika aina yllyttää, ja aina kun olin saamassa tytön kiinni, se kuspää-poika nappas likkani kädestä kiinni ja sano "juostaan" tai huus vähän matlkan päästä että "juokse karkuun!" ja taas sitä mentiin.
Eikä ole ainoa kerta. En enää päästäkään likkaa sen pikku-mulkvistin kanssa ulos, kun käydään kaverini luona. Sisällä saavat luvan kitua ja leikkiä.
Harmittaa kun ovat nyt samassa tarhassakin. :/
Mun onnella menevät isoina naimisiinkin, kun en tykkää siitä pojasta yhtään.
Pieni sivukommentti: olisihan sun tyttösi voinut sanoa että en juokse karkuun, vaikka tää "kuspää"-poika pyysikin
Mun likka aina jäikin seisomaan kun komensin, mutta sitten toi pikku-kuspää veti sen kädestä liikkeelle tai yllytti karjumalla. On likkaani vanhempi yli vuoden, ja paljon isompikokonen, likka lensi sen perässä kun retuutti sitä kädestä kun juoksivat karkuun.
Ei mun likka omin päin karkaile, kyllä syy löyty siitä pojasta. Se on ihan seko muutenkin.
No miksi sä annat lapsesi leikkiä pojan kanssa, joka on ihan seko?
Tai jos ne on samassa päiväkodissa niin kai se on pikkaisen pakko :/
Joo, muuttuu mun enkelikin ajoittain kuspääksi

kun joku tarpeeksi yllyttää, mutta nyt (3 v 9 kk) iässä on jo alkanut mennä perille se, mitä aina sanon: ihan sama mitä joku Hannakaisa tai Pete tekee, mun lapset ei saa siltikään niin tehdä.