Anoppisoitti miehelle eilen myöhään ihan kännissä kuinka mies oli kuulemma väittänyt että hänellä niin kurja lapsuus ja niin huono äiti ollut. No ei ole edes sellaista sanonut.
Vaan miehen mummu eli anopin äiti jotain sellaista paska väitti anopille.
Kun oltiin siellä miehen mummulassa niin mies siinä sanoi mulle kun juteltiin että kui tarvii tolle meen kuopukselle niin isot synttärit järjestää ettei hälläkään mitään isoja synttäreitä olut.
No siitä kommentista oli sitten miehen mummu selittänyt jotain anopille.
Tänään sitten mies soitti kun selvä että ei ihan paikkansa pidä niin siellä se anoppi sano että on kaksi kertaa jo kuullut tuollaista. varmaan sitten mumulta vaikka mies ei mitään sanonut. No rupes siltä jotain sitten sanoo ettei taida ottaa sitten lapsia hoitoon kun laivalle ollaan menossa ja mulla kilahti että ensin syyttää toista turhaan ja sitten vielä alkaa uhkailee ja käyttää lapsenlapsia aseina.
No sopi että asia lopuun käsitelty vaikka ei anoppi uskonut miestä ja sielä kulemma poras puhelimessa.
|O |O Mun tekis niin mieli kirjottaa sile että sietäis pyytää anteeksi kun poikaansa toleen syylllitää' vaikka toinen ei ole mitään sanonut.
Ja sekin että vaika olis sanonut ja hänestä olis kurja lapsuus ollut niin mikä syy se on rangaista noita meidän lapsia ettei hoidakaan heitä..ei siis ole haukkunut oti vaan tääkin päähän.
Mies kielsi mua mitään laittamasta sille |O |O
Vaan miehen mummu eli anopin äiti jotain sellaista paska väitti anopille.
Kun oltiin siellä miehen mummulassa niin mies siinä sanoi mulle kun juteltiin että kui tarvii tolle meen kuopukselle niin isot synttärit järjestää ettei hälläkään mitään isoja synttäreitä olut.
No siitä kommentista oli sitten miehen mummu selittänyt jotain anopille.
Tänään sitten mies soitti kun selvä että ei ihan paikkansa pidä niin siellä se anoppi sano että on kaksi kertaa jo kuullut tuollaista. varmaan sitten mumulta vaikka mies ei mitään sanonut. No rupes siltä jotain sitten sanoo ettei taida ottaa sitten lapsia hoitoon kun laivalle ollaan menossa ja mulla kilahti että ensin syyttää toista turhaan ja sitten vielä alkaa uhkailee ja käyttää lapsenlapsia aseina.
No sopi että asia lopuun käsitelty vaikka ei anoppi uskonut miestä ja sielä kulemma poras puhelimessa.
|O |O Mun tekis niin mieli kirjottaa sile että sietäis pyytää anteeksi kun poikaansa toleen syylllitää' vaikka toinen ei ole mitään sanonut.
Ja sekin että vaika olis sanonut ja hänestä olis kurja lapsuus ollut niin mikä syy se on rangaista noita meidän lapsia ettei hoidakaan heitä..ei siis ole haukkunut oti vaan tääkin päähän.
Mies kielsi mua mitään laittamasta sille |O |O