Vitsit ku löysin ihania meikkejä! *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
Voi elämä sua taas :D

Mä oisin kyllä tuon pinkin jättänyt sinne kauppaan :LOL:

Hmm.... onkohan tuo jotain sukuvikaa, ku mullakin noita meikkejä tuntuu olevan joka laatikossa :D Pitää kohta joku iso pahvilaatikko hommata niille :LOL:
Toi pinkki on törkeen siisti mustan kans ;) Kunnon rokkimeikkiin :D

Joo on mullaki osa tuol vaatehuonees.. :snotty: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
Voi elämä sua taas :D

Mä oisin kyllä tuon pinkin jättänyt sinne kauppaan :LOL:

Hmm.... onkohan tuo jotain sukuvikaa, ku mullakin noita meikkejä tuntuu olevan joka laatikossa :D Pitää kohta joku iso pahvilaatikko hommata niille :LOL:
Toi pinkki on törkeen siisti mustan kans ;) Kunnon rokkimeikkiin :D

Joo on mullaki osa tuol vaatehuonees.. :snotty: :LOL:
No se, en aatellut et mustan kans... Tosin täällä tuppukylässä mitään rokkimeikkejä tarviikaan, baariinkin voi mennä verkkarit jalassa ihan huoletta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
miulla kyseisen sarjan tussimainen musta eyeliner, halpa ja hyvä :) luomiväreissä suosin goshia, ostin sellaisen upean vihreän
Mä oon kans Goshin luomivärejä kattellu, niis on kans ihania sävyjä. Pitäs joku kerta varta vasten Sokokselle lähtee ku ei täs vieres oo :)
 
lily - carmilla
tein meikkiselvityksen ja löysin aikanaan ahkerasti käyttämäni pinkin luomivärin, jota jopa äitini kehui hienoksi :D ja vanhan mustan huulipunan. miksi ihmeessä säästän sitä ?!? luomiväri löydöstäni en luovu mutta tuo huulipuna.. pakko heittää pois, en kehtaisi enää käyttää ja onhan se ainakin 10v vanha..
 
prinsessa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Noita kun käyttää pari kertaa, niin alta paljastuu ei niin ihana väri.
Ja saako teidän lahkossa edes meikata?!
Missä hiton lahkossa?! :eek: :LOL: :headwall:
En kysynyt sulta, vaan Sirkalta.
En ole Sirkka mutta samaan "lahkoon" kuulun. Saa meikata ja itsekin meikkaan.
 
vieras
Sanon määkii... kivoja luomivärejä, MUTTA itse ostin henkkamaukalata luomivärejä ja niissä oli päälle kans hivelty helmiäistä ja kimaltavaa ja ihania sävyjä ja olin tosi yllättynyt miltä ne näytti käytön jälkeen! Jokaisesta luomiväristä lähti se helmiäinen pois ja jäi vaan tavis matta jäljelle. No eipähän ne olleet kalliitakaan, että siinä mielessä se ja sama..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Noita kun käyttää pari kertaa, niin alta paljastuu ei niin ihana väri.
Ja saako teidän lahkossa edes meikata?!
Pöljä, mieti vähän jos oot kuvia nähny.
Niin oonhan mä sen nähnyt, mutta tuskin lahkon johtaja tutkii nettiä. Ts. kaksoiselämää?
Haukotus. En nyt jaksa olla mukava. Pidä huoli omista asioistas.
 

Yhteistyössä