vitsi mulla on hienot hiukset!

oli ihan pakko laittaa :)
kävin eilen parturissa ja ennen oli siis melkein persuuksiin asti tummat hiukset joissa vaaleet raidat,no nyt on sit vajaa olkapäälle asti "rikotut" joissa neljää eri väriä..kummasti muuttaa ulkonäköö...niin ja juu tietysti tärkein,eli on paksut ;)
 
hei ap
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
oli ihan pakko laittaa :)
kävin eilen parturissa ja ennen oli siis melkein persuuksiin asti tummat hiukset joissa vaaleet raidat,no nyt on sit vajaa olkapäälle asti "rikotut" joissa neljää eri väriä..kummasti muuttaa ulkonäköö...niin ja juu tietysti tärkein,eli on paksut ;)
Meinasin jo huomauttaa, että kait ne on paksut mutta onneksi muistit mainita :whistle:
kait hiusten paksuudesta huomautti myös kampaaja, aamulehden jakaja, naapuri ja kummin kaima ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
oli ihan pakko laittaa :)
kävin eilen parturissa ja ennen oli siis melkein persuuksiin asti tummat hiukset joissa vaaleet raidat,no nyt on sit vajaa olkapäälle asti "rikotut" joissa neljää eri väriä..kummasti muuttaa ulkonäköö...niin ja juu tietysti tärkein,eli on paksut ;)
Meinasin jo huomauttaa, että kait ne on paksut mutta onneksi muistit mainita :whistle:
kait hiusten paksuudesta huomautti myös kampaaja, aamulehden jakaja, naapuri ja kummin kaima ;)
juu todellakin,kaikki naapurit ihailee+parturi ja postipoikakin,myös koko sukuni ja miehen suku! ;) on tää niin rankkaa olla näin paksulla tukalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
vaikka olis kuin vittuilua niin miks sitä tarvii aina nostaa hirveä metakka?!?!?
taas sama paskan jankutus alkaa...... :headwall:

ap kiva,et sait uuden lookin...kumpa minäkin!!
minusta se on ainakin tosi veemäistä jos nuorta tyttöä täällä suurinosa morkkaa.. :headwall:
 
hei hei
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
vaikka olis kuin vittuilua niin miks sitä tarvii aina nostaa hirveä metakka?!?!?
taas sama paskan jankutus alkaa...... :headwall:

ap kiva,et sait uuden lookin...kumpa minäkin!!
Niin, onko tuota vittuilunjankutusta ihan pakko joka ainoa päivä aloittaa? Siihen on lupa siis näillä tietyillä keskenkasvuisilla en viitti sanoa millä. Musta nää aloitukset vois poistaa saman tien :wave:!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
kiitos kaikille jotka vastasitte fiksusti! ja mun ei todellakaan ollut tarkoitus vittuilla kenellekkään! kunhan nyt totesin että mulla on aivan uusi lookki itsellä!ja mielestäni hienokin vielä :)
mut pientä piilovittuilua piti kuitenki harrastaa vai olenko väärässä?
 
pimpula pampula paimenpoika
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
kiitos kaikille jotka vastasitte fiksusti! ja mun ei todellakaan ollut tarkoitus vittuilla kenellekkään! kunhan nyt totesin että mulla on aivan uusi lookki itsellä!ja mielestäni hienokin vielä :)
Wau hei, tosi hienoo..oikein uus look..
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
kiitos kaikille jotka vastasitte fiksusti! ja mun ei todellakaan ollut tarkoitus vittuilla kenellekkään! kunhan nyt totesin että mulla on aivan uusi lookki itsellä!ja mielestäni hienokin vielä :)
Eikö?? Mulla on tukka jossain ihan muualla.. mulla on hiukset, olkoon ne ohuet tai paksut.
 

Yhteistyössä