Vitsi mua jänskättää ja harmittaa samanaikasesti.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Ollaan menossa huomenna miehen siskon kanssa Lintsille ja tuo minun 2v pääsee siis ekaa kertaa huvipuistoon =) Jänskättää että miten se oikein suhtautuu,uskaltaako mennä mihinkään yms.Se ranneke ei maksa kuin 16e tuon ikäseltä että eipä siinä rahat ihan kankkulan kaivoon mee vaikka menis vaan kerran.Tosin eipä siellä varmaan moneen kerkiikkään ku jonottaessa menee koko päivä.Ja sit mua harmittaa ku ite en pääse mihinkään :/ Mulla on oikeesti samanlainen olo ku sillon pienenä kun Lintsille päästiin ja tällä kertaa mä en joudun tyytyä korkeintaa possujunaan :'( Niin siis masun takia.Byääähhhh!!!! Mäki haluun TopSpinniin |O

S-etukortilla äiti saa äitienpäivänä ilmaisen isohupi-rannekkeen jos lapselle ostetaan normaalihintainen ranneke. Tämä tieto oli uusimmassa Yhteishyvässä. Tiedä sitten päteekö tämä kun ostaa pikkuiselle rannekkeen, sehän kai on vähän halvempi kuin lasten normi ranneke.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
S-etukortilla äiti saa äitienpäivänä ilmaisen isohupi-rannekkeen jos lapselle ostetaan normaalihintainen ranneke. Tämä tieto oli uusimmassa Yhteishyvässä. Tiedä sitten päteekö tämä kun ostaa pikkuiselle rannekkeen, sehän kai on vähän halvempi kuin lasten normi ranneke.

Aijjaa :o Nii siis pituudenhan mukaan nuo rannekkeet menee,alle 100cm on se 16e ja yli 100cm 20e ja yli 120cm jotain enemmän.Ja mä en joka tapauksessa viiti sitä ranneketta ottaa koska mä en oikeasti pääse muihin kuin lastenlaitteisiin.

Siis lapsen kanssa pääsee tolla rannekkeella aikuinenkin laitteisiin,siis niihin mihin mahtuu :D
Mun mielestä lintsillä oli kaks laitetta lastenpuolella mihin lapsen piti mennä yksikseen,
Toinen oli autokaruselli ja toinen se pieni juna.

Yhteistyössä