Vitsi, kun on tautinen koirakuume!

  • Viestiketjun aloittaja samsara
  • Ensimmäinen viesti
samsara
Aivan mahdoton kuume ollut jo kolme kuukautta ja odottanut, että menee ohitse! Kotona jo yksi haukku on, mutta ei tätä kuumetta paranna! Eilen sitten tilasin lääkettä tähän vaivaan: kk mäyräkoiran pennut.
Metsästävä ja luonnossa reippaileva perhe ollaan, joten riistaverinen koira oli luonnollinen valinta. Nyt vaan odotellaan se 8 viikkoa lisää ennen kuin pentu pääsee uuteen kotiin!
 
Gluteus maximus
minulla myös koirakuume ja se vaan kasvaa! Meillä labradorinnoutaja ja haluaisin sille kultaisen noutajan kaveriksi. Tosin tulisi nyt oikein kovat kurakelit niin menisi tämäkin hulluus ohi =)
 
Minakin vuosia taistelin koirakuumetta vastaan. Yksi koira oli onnestaan. Nyt meilla on ollut n 6 kk kultainen noutaja Sindi. Paiva paivalta ihanampi. :heart: Ja vanhaa koiraa ajatellen, se toinen olisi pitanyt ottaa kaveriksi ajat sitten. Miten onnellisia ovat yhdessa.



Tassa Neiti S viimeisin kuva kuukauden takaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
:whistle:
http://kennelnyfiken.vuodatus.net/
Huomasin muuten vasta äsken että olin sulta saanut yv:tä kiitos siitä. Oliko teillä muuten myynti ilmoitus tän päivän Aamulehdessä?
Ei ollut, meinasin laittaa mutten sit laittanutkaan. Mulla on vielä kaksi pentua jäljellä. Kyösti ja Nänsi.
 

Yhteistyössä