vitjatti ku en tiiä onko pyykki puhdasta vai likasta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Ukon vaatteita lojuu pitkin huusollia+ pikkupoikien kalsareita. Oon yrittäny katella ja ihmetellä onko ne putaita vai likaisia. Ennen pesin pyykin sertolla, niin hajustakin ties jo että likasiahan nämä, mut nyt kun käytössä omon pikkujätti, en oikeesti tiiä onko pyykki puhasta.

Sama! Miehen kuteita ympäri ämpäri, ja sit se kiukuttelee kun ei oo mitään päällepantavaa.. Vaikka tietää kyllä ihan hyvin että pesen vaan ne mitkä on löytäneet tiensä pyykkikoriin :D

Tuskimpa kukaan on ottanut kaapista puhtaita vaatteita ja ripotellut ympäriinsä! Eli eiköhän ne likaisia ole. Pyytäisin jokaista viemään omansa pyykkikoriin. Ja uhkaisin että kerään loput jätesäkkiin ja roskikseen:kieh:

Mä kerään aina kaikki lattiallakin lojuvat vaatteet pyykkiin, oli likaisia tai ei. Ja vaikka mä kuinka papatan siitä, että pyykit viedään pyykkikoriin, niin ainakin noilla lapsilla niitä tuntuu jäävän minne sattuu... ärsyttävää!

Miten ihmeessä likaiset, saatikka puhtaat vaatteen lojuu ympäri taloa?
Meillä likaset viedään pyykkikoneen luo, ja jos lapset haluaa pitää samoja vaatteita seuraavana päivänä niin vievät ne omaan huoneeseen, puhtaat pyykit kerätään narulta koriin ja siitä kaappiin, ei niitä ripotella ympäri taloa.

Yhteistyössä