Vit... mikä mies...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.
:LOL: :LOL: Wanhanaikaista ja naurettavaa.
Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.
Mun ammatti ei ookkaan siivooja. Sun ehkä on ja voit olla siitä ylpeä?

Ja mies ei ole lähdössä. Tänäänkin sanoi mulle monta kertaa, että rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa.
sinähän olet postinkantaja..
Niin entä sitten? Ja sinä ylpeä siivooja ja kotiorja.

Kii
Mä kyllä siivoisin tilanteessa, jossa mies PYYTÄISI siivoamaan/auttamaan siivouksessa. Nykyisin tuijotetaan vähän liikaa vaan omaan napaan...toista ei voi auttaa, muuta kuin pakon edessä. Mä ainakin haluan tehdä palveluksia mun miehelle (ja tietty muillekin läheisille)...näin toimimalla saan myös itselleni auttavia käsiä, jos tarvitsen.

Toisia auttamalla asiat sujuvat mutkattomammin ja kaikilla on hyvä mieli:)

totuus?
Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.
no näin mäkin aattelen, mut taitaa olla vaan omasta huonosta itsetunnosta kiinni :) ihan kuin ois parempi ihminen ku koti on tiptop vaikkei sillä ookkaan muitten mielestä merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa Hiiri:
Käy hakeen joku pullo viinii ja pyydä kaverit kylään kans :) Jos ei oo lasta
No nää kaverit on munkin kavereita. Ja mulla on jo peräti kolme siideriä, et enköhän mä kestä. Ja toi mies tuntee mut kyllä sen verran hyvin, ettei se edes kuvitellutkaan että mä oisin innoissani tarttunut lattiarättiin kun se oven sulkee takanaan :LOL:

poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja v:
no pitäkää ne kämppänne siisteinä ni vieraat voi tulla koska huvittaa eikä tarvii ruveta siivoomaa
Ehkä kaikki ei halua vieraita koska tahansa?
no voi sen kämpän silti pitää siistinä.
Meillä se tarkoittaisi sitä, että pitäisi kulkea kolmen lapsen perässä ja koko ajan huomattaa ja muistuttaa. Esim. esikko, koululainen oli tänään täällä yksin, oli tuonut kavereita, ja syönyt niiden kanssa pop cornia, kulhot olivat olkkarin lattialla, lisäksi legolaatikkonsa oli siinä, ja sen pitäisi olla omassa huoneessaan, leikkihuoneessa paloi valot, tietokone oli päällä ja kundi lähtenyt kavereille.

Keskimmäinen riisui sadevaatteensa ja ulkohousunsa olohuoneen lattialle, nosti ne toki pois siitä, kun kehoitin.

Mutta tämmöistä täällä siis tapahtuu koko ajan.

Minulla ei silmät riitä seuraamaan kolmea lasta, ja on vähän muutakin tekemistä, kuten esim. pyykkääminen ja ruuanlaitto.

Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.

Ja mies ei ole lähdössä. Tänäänkin sanoi mulle monta kertaa, että rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa.
En ole siivooja, enkä postinkantaja.

v
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
no pitäkää ne kämppänne siisteinä ni vieraat voi tulla koska huvittaa eikä tarvii ruveta siivoomaa
Ehkä kaikki ei halua vieraita koska tahansa?
no voi sen kämpän silti pitää siistinä.
Meillä se tarkoittaisi sitä, että pitäisi kulkea kolmen lapsen perässä ja koko ajan huomattaa ja muistuttaa. Esim. esikko, koululainen oli tänään täällä yksin, oli tuonut kavereita, ja syönyt niiden kanssa pop cornia, kulhot olivat olkkarin lattialla, lisäksi legolaatikkonsa oli siinä, ja sen pitäisi olla omassa huoneessaan, leikkihuoneessa paloi valot, tietokone oli päällä ja kundi lähtenyt kavereille.

Keskimmäinen riisui sadevaatteensa ja ulkohousunsa olohuoneen lattialle, nosti ne toki pois siitä, kun kehoitin.

Mutta tämmöistä täällä siis tapahtuu koko ajan.

Minulla ei silmät riitä seuraamaan kolmea lasta, ja on vähän muutakin tekemistä, kuten esim. pyykkääminen ja ruuanlaitto.
Jaa mulla neljä lasta ja aina ollu siistiä, se on vähä sillee et toiset vaan ei osaa

Rukoilijasirkka

En ole siivooja, enkä postinkantaja.
Onko ammattisi kenties kodinhoitaja, vai miksi olosi on niin ylpeä?

vieras
Elämme 2000-lukua. Naisen ei pidä huivi päässä nöyränä siivota kaikkea, toki jos tykkää olla marttyyri. Molemmat siivoa, molemmat tekee, se on tasa-arvoa. AP:n mies voisi myös itse ottaa sen imurin käteen ja edes auttaa ap:ta. Piste.

Yhteistyössä