Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Jaahas...Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
:headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Mun ammatti ei ookkaan siivooja. Sun ehkä on ja voit olla siitä ylpeä?Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
No siitäkös tästä nyt olikin kyse, että kun puoliso haluaa... Hohhoijaa... Ilmankos mäkin aikoinaan jäin yksinhuoltajaks, kun oon tällänen laiska enkä jaksa ees siivota.Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
No niin, siinäs näet.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No siitäkös tästä nyt olikin kyse, että kun puoliso haluaa... Hohhoijaa... Ilmankos mäkin aikoinaan jäin yksinhuoltajaks, kun oon tällänen laiska enkä jaksa ees siivota.Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Ei tässä oo kyse mistään arvovallasta, vaan siitä ettei mua huvita siivotaAlkuperäinen kirjoittaja :No niin, siinäs näet.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No siitäkös tästä nyt olikin kyse, että kun puoliso haluaa... Hohhoijaa... Ilmankos mäkin aikoinaan jäin yksinhuoltajaks, kun oon tällänen laiska enkä jaksa ees siivota.Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Naisilla on naisten hommat ja miehillä miesten. Kun kaikki tietävät paikkansa, niin hommat sujuvat. Siinä vaiheessa kun kaikesta tehdään periaatteen vuoksi arvovaltakysymyksiä, alkaa suhteen alamäki.
Syytä sitten itseäsi, kun miehesi kaverit katsovat ja arvostelevat nalkuttavaksi, laiskaksi lehmäksi. Oma valintasi.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ei tässä oo kyse mistään arvovallasta, vaan siitä ettei mua huvita siivotaAlkuperäinen kirjoittaja :No niin, siinäs näet.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No siitäkös tästä nyt olikin kyse, että kun puoliso haluaa... Hohhoijaa... Ilmankos mäkin aikoinaan jäin yksinhuoltajaks, kun oon tällänen laiska enkä jaksa ees siivota.Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Naisilla on naisten hommat ja miehillä miesten. Kun kaikki tietävät paikkansa, niin hommat sujuvat. Siinä vaiheessa kun kaikesta tehdään periaatteen vuoksi arvovaltakysymyksiä, alkaa suhteen alamäki.
Mistäs toi nalkutus nyt tähän putkahti?Alkuperäinen kirjoittaja :Syytä sitten itseäsi, kun miehesi kaverit katsovat ja arvostelevat nalkuttavaksi, laiskaksi lehmäksi. Oma valintasi.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ei tässä oo kyse mistään arvovallasta, vaan siitä ettei mua huvita siivotaAlkuperäinen kirjoittaja :No niin, siinäs näet.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No siitäkös tästä nyt olikin kyse, että kun puoliso haluaa... Hohhoijaa... Ilmankos mäkin aikoinaan jäin yksinhuoltajaks, kun oon tällänen laiska enkä jaksa ees siivota.Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Ja juu, se onkin noin yksinkertaista.Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Ehkä kaikki ei halua vieraita koska tahansa?Alkuperäinen kirjoittaja v:no pitäkää ne kämppänne siisteinä ni vieraat voi tulla koska huvittaa eikä tarvii ruveta siivoomaa
no voi sen kämpän silti pitää siistinä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä kaikki ei halua vieraita koska tahansa?Alkuperäinen kirjoittaja v:no pitäkää ne kämppänne siisteinä ni vieraat voi tulla koska huvittaa eikä tarvii ruveta siivoomaa
Katso otsikkoasi...Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mistäs toi nalkutus nyt tähän putkahti?Alkuperäinen kirjoittaja :Syytä sitten itseäsi, kun miehesi kaverit katsovat ja arvostelevat nalkuttavaksi, laiskaksi lehmäksi. Oma valintasi.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ei tässä oo kyse mistään arvovallasta, vaan siitä ettei mua huvita siivotaAlkuperäinen kirjoittaja :No niin, siinäs näet.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No siitäkös tästä nyt olikin kyse, että kun puoliso haluaa... Hohhoijaa... Ilmankos mäkin aikoinaan jäin yksinhuoltajaks, kun oon tällänen laiska enkä jaksa ees siivota.Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
sinähän olet postinkantaja..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun ammatti ei ookkaan siivooja. Sun ehkä on ja voit olla siitä ylpeä?Alkuperäinen kirjoittaja :Ehkä teistä. Suurimmalla osalla ei olekaan mitään "ammattiylpeyttä" mistään, vaan leikitte telaketjufeministejä, jotka eivät laita rikkaa ristiin jos on puolison asioista tai haluista kysymys. Älkää sitten ihmetelkö, miksi olette yksinhuoltajia ja itkette elareittenne perään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Wanhanaikaista ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja :No, omapa on häpeäsi, jos et halua antaa itsestäsi hyvä vaimon/avokin kuvaa, vaan mieluummin päästät kotiinne sekamelskan joukkoon ihmisiä. Sinä siitä kärsit vieraiden silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kutsu pari kaveria iltaa istumaan, lähti kauppaan hakee evästä ja käski mun alkaa siivoomaan. Eiks se ois niinku vähän sen homma, sehän ne kutsukin? |O Mä en jaksa enkä haluuuuuu!
Ja mies ei ole lähdössä. Tänäänkin sanoi mulle monta kertaa, että rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa.