Vista nero - pika-apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ppp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"ppp"

Vieras
Mistä löydän resurssien hallinasta ensinnäkin Windows kansion. Ja sieltä sitten

a) pienimmän tiedoston
b ) vanhimman tiedoston
c) uusimman tiedoston.

Pitäisi löytää, enkä löydä ohjeita mitään :(

tietokone/C:/Windows

ja paina koko tai muokkauspäivä -valintaa sen mukaan, miten haluat tiedostot lajitelluiksi. Saattaa olla, että kansio ei näytä suoraan koko sisältöään, vaan sun tarttee ensin asetuksista laittaa niin, ettei piilottele mitään. Mut jos ei edes Windows-kansio löydy ilman ohjeita, niin älä koske niihin tiedostoihin.

ja paina koko tai muokkauspäivä -valintaa sen mukaan, miten haluat tiedostot lajitelluiksi. Saattaa olla, että kansio ei näytä suoraan koko sisältöään, vaan sun tarttee ensin asetuksista laittaa niin, ettei piilottele mitään. Mut jos ei edes Windows-kansio löydy ilman ohjeita, niin älä koske niihin tiedostoihin.

Mistä hitosta mä saan kaikki kansioiden tiedostot näkyville?

[QUOTE="ppp";22066565]Mistä hitosta mä saan kaikki kansioiden tiedostot näkyville?[/QUOTE]

kansiossa:

työkalut > kansion asetukset > näytä > näytä piilotetut...

[QUOTE="ppp";22066654]No en löytänyt moista työkalut osiota :( Mä en pääse puusta pitkälle tän kanssa ja hommat seisoo :([/QUOTE]

käynnistä-valikosta painat tietokonetta/computer siitä oikealta puolelta. sitten painat C:, sitten Windows. Ylälaidassa se työkalut, vai miten olet nekin piilottanut?

vista_explorer_c.jpg

Tossa se on Tools, mulla lukee Työkalut, kun on suomeksi tää käyttis.

Sepä se, mulla ei ole tollasta valikko kohtaa ollenkaan, ja mitään en ole noille tehnyt. Eli ovat olleen alkuperäsenä tuollaiset.
Heitän koko paskan ikkunasta pihalle ja hommaan sellasen koneen missä olis kaikki ohjelmat kunnossa :(

[QUOTE="ppp";22066750]Hah. Löysin kuin löysinkin ohjauspaneelista kansion asetukset ja sain muutettua ne perinteisiksi ja nyt löytyy työkalut :)

Suurkiitos sinulle![/QUOTE]

Eihän minusta lopulta edes ollut apuja. Noh, hyvä, että löytyi!

Voi voi, ethän sä raukka osaa edes polkua kirjoittaa oikein. Se on C:\Windows vaikka sinä sinne menetkin tietokoneen kautta. Et vissiin osaa kirjoittaa edes kenoviivaakaan. Kauttaviiva on aivan eri asia. Opettelisit perusasiat.

Yhteistyössä