Vissu et mua ottaa päähän exä ja sen rahanahne nyxä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina se pahis :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina se pahis :(

Vieras
Meidän yhteinen lapsi saa miehen sukulaisilta rahaa, mutta senttiäkään niistä ei mene lapsen omalle tilille, vaan kaikki menee miehen ja miten ne siellä pysyy sitten erillään exän omista rahoista?
Sitten jos exä joskus ostaa jotain meidän lapselle, niin taka-ajatuksena on että hänen lapsensa saisi ne sen jälkeen. Ihan ok muuten, mutta IKINÄ ei mitään mikä olisi YKSIN meidän lapselle, kaikki pitää aina antaa takaisin. Eli jos ei hänellä olisi muita lapsia ei varmaan raaskisi ostaa yhtikäs mitään :(

Mä en näe tuossa mitään pahaa tai ehkä tuo on ärsyttävää, jos kaikki tavarat täytyy palauttaa mahdollista kierrätystä varten. Yritä ajatella, että onhan ne exän ostamat tavarat lapsenne niin kauan kuin lapsenne sitä tarvitsee.
Jos mies saa sukulaisiltaan rahaa niin mun mielestä hänellä on oikeus päättää millä tavalla rahat käyttää. Olkoonkin, että sukulaisten tahto olisi että rahat menisivät suoraan lapselle. Mutta onko teillä molemmilla käyttöoikeus lapsenne tiliin? Miten sukulaiset ja exäsi voisivat silloin tietää, että rahat menevät varmasti lapsen hyväksi eikä sinun hyväksesi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en näe tuossa mitään pahaa tai ehkä tuo on ärsyttävää, jos kaikki tavarat täytyy palauttaa mahdollista kierrätystä varten. Yritä ajatella, että onhan ne exän ostamat tavarat lapsenne niin kauan kuin lapsenne sitä tarvitsee.
Jos mies saa sukulaisiltaan rahaa niin mun mielestä hänellä on oikeus päättää millä tavalla rahat käyttää. Olkoonkin, että sukulaisten tahto olisi että rahat menisivät suoraan lapselle. Mutta onko teillä molemmilla käyttöoikeus lapsenne tiliin? Miten sukulaiset ja exäsi voisivat silloin tietää, että rahat menevät varmasti lapsen hyväksi eikä sinun hyväksesi?

Lapsella on tili jossa molemmilla vanhemmilla on käyttöoikeus vain toisen luvalla, siksi minua epäilyttää

Mua ei haittaisi tuo yhtään, jos ex ostaisi lapselle jotain ja haluaisi sitten omalle tulevalle lapselleen. Mutta homman pitäisi toimia toisinkinpäin, eli kun mä olen ostanut jotain niin haluan myös takaisin, mikä ei nyt toteudu kun exän nyxä pitää häpeilemättä mun tavaroita siellä(joita oon sekä minä että mun sisko ostanut 20 vuotta ennen kuin exää ees tapasin eli ei ole todellakaan heille edes tarkoitettu) oman lapsensa ilona.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Lapsella on tili jossa molemmilla vanhemmilla on käyttöoikeus vain toisen luvalla, siksi minua epäilyttää

No mikä sinua epäilyttää? Exääsihän sen kuuluisi epäilyttää eikä sinua. Jos exän suku antaa rahaa ja se talletetaan lapsen tilille, johon te molemmat voitte päästä käsiksi, myös sinä joka et rahaa antaneeseen sukuun kuulu. Niin nyt en ymmärrä mitä sinä epäilet? Ehkä exälläsi on aihetta epäillä rahan käyttöä, jos kerran ei lapsen tilille niitä laita, vaikkakin käyttöoikeus olisi toisen luvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mikä sinua epäilyttää? Exääsihän sen kuuluisi epäilyttää eikä sinua. Jos exän suku antaa rahaa ja se talletetaan lapsen tilille, johon te molemmat voitte päästä käsiksi, myös sinä joka et rahaa antaneeseen sukuun kuulu. Niin nyt en ymmärrä mitä sinä epäilet? Ehkä exälläsi on aihetta epäillä rahan käyttöä, jos kerran ei lapsen tilille niitä laita, vaikkakin käyttöoikeus olisi toisen luvalla.

Mutta jos exä ei saa ilman toisen lupaa niitärahoja? Niin miten voi käyttää väärin?

Yhteistyössä